1.054 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

erfaringer med thunderace erfaringer med thunderace

hej mcg...

jeg går lidt med tanken om at anskaffe mig en Yamaha yzf 1000r thunderace, fra lige omkring årtusindeskiftet smiley
så ville lige høre om jeres erfaringer +/- ved sådan en
skal primært bruges til pendler cykel, men absolut også en svingtur i ny og næ....
så lad mig endelig høre... smiley
god weekend......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaringer med thunderace
  • #1   25. apr 2015 De kan være lidt af en oliebrænder. En makkers lagde røgslør ud når den kørte, indtil at han fik skiftet tætningerne ved ventilerne. Jaja, de har nok et andet navn, men jeg kender det ikke.
    Problemet er åbenbart ikke ukendt for modellen. Thundercat'en (600 modellen) har jeg også hørt lider af det.

• #2   25. apr 2015 jeg har kun hørt godt. og at der skulle være en meget mere behagelig sidestilling end på efterkommeren. (r1) syntes også det ser ud som om der er god chance for en megagod handel med det udbud der er. jeg overvejer selv at det er sådan en jeg vil have.

• #3   25. apr 2015 https://youtu.be/07PZbc-OGGs

• #4   25. apr 2015 og den test er også mega god
    https://youtu.be/YD--1hqCLFI

• #5   25. apr 2015 olieforbrug er i de første modeller. Jeg har haft en fra 97. Jeg er så træf af mig selv fordi jeg solgte den. Helt klart den bedste mc jeg har kørt. Jeg kom fra en sv 1000 og bundtrækket er mindst lige så godt på acen. Den kan det hele!!!!

• #6   25. apr 2015 super cykel ud over olie forbrug så er der ikke noget at pege finger af smiley

• #7   25. apr 2015 Jeg vil også bytte min zzr1100 tilbage til en Ace til hver en tid.

• #11   25. apr 2015 klasse video Johan

• #14   26. apr 2015 Johan de trækker meget godt og så var jeg jo ikke helt ved siden af:)

• #15   26. apr 2015 Jeg kan virkelig ikke huske om det har rettet det i den model (hvis de har kan du jo bare overhøre mig) men ellers har den en svaghed i koblingen som har været der helt siden de tidlige FZR modeller. Koblingshuset får revner efterhånden og hård brug kan få det til at gå i stykker. Ja spørger du en ejer eller en forhandler nægter de måske -som MCG brugere og KS-Motor i Vejle gjorde da jeg forhørte mig- men jeg læste om det på flere sider på nettet, så måtte jo lige spørge for en sikkerheds skyld. Gæt hvem der blev klogere da jeg trak et flere meter langt olie-og-koblingsdele-spor og havde et hul på størrelse med en femmer i motorblokken?

• #17   28. apr 2015 Tusinde tak for input, de gode vidioer og tak Johan for tilbud om en prøve tur:)
    jeg har besluttet mig for at købe en, og har fundet en i Jylland, skal nu bare lige finde en måde at få den hjem, er ikke på plade, så må se om jeg kan låne/leje en mc.trailer eller en kassevogn
    men i skal nok få billeder af acen
    men igen mange tak

• #19   29. apr 2015 johan hvilke sider kigger du på, jeg syntes der er meget få til salg

• #24   2. maj 2015 Johan, er den så vild at den hiver sig på hjul bare man tænker på at gi Max gas i de første par gear smiley
    baghjulskørsel er absolut ikke mit speciale?

Kommentér på:
erfaringer med thunderace

Annonce