{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.555 visninger | Oprettet:

Christopher P
Christopher P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Hjælp - Skal en Ural være min første motorcykel? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal snart til at købe min første motorcykel.

Jeg ved kun at den skal være med sidevogn og det skal
være muligt for mig at reparere de mindre ting selv, efter lidt øvelse og hjælp.
Den må også meget gerne være veteran.

Da jeg er helt grøn, vil jeg høre om der er nogen der har et bud på hvilken vej jeg skal kikke. Og hvis ikke en Ural, hvad så?

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - Skal en Ural være min første motorcykel?
  • #1   15. apr 2015 Hvis du vil have en MC som med sikekrhed bare starter når der er brug for det, så nej.
    Vil du have din MC som hobby og hygge, så ja.

• #2   15. apr 2015 Det kunne også være en Dnerp eller MZ?

• #3   15. apr 2015 Se hvad Ry MC har. Et par fine Guzzier. De starter hver gang og er til at skrue i.

• #4   15. apr 2015 Se hvad Ry MC har. Et par fine Guzzier. Den starter hver gang og er til at skrue i. Lad dig ikke skræmme af alderen på maskinerne. Der er masser af stumper at få.

• #5   15. apr 2015 Hej tak for de gode råd smiley

Dnerp har jeg også kikket på. Er Ural og Dnerp maskinerne lige gode . Og er der nogle specifikke modeller jeg skal holde mig fra.?

• #6   15. apr 2015 Og tak for tippet med Ry MC smiley

• #7   15. apr 2015 Jeg har en Dnepr. fordi jeg kan godt li at makke med sagerne en gang i mellem. Og så har jeg en Honda til Almindelig brug , når jeg vil køre problemfrit . Men en Ural eller Dnepr er lavtteknisk og rigtig sjov, men se om du kan komme i audiens hos Peter eller Peter i gruppen : Ural ,Dnepr ,Bmw. her på siden. God fornøjelse .

• #8   16. apr 2015 Du skriver: ''det skal være muligt for mig at reparere de mindre ting selv'' fra hvad jeg kender til Dnerp og Ural, så kan det vist hurtigt gribe om sig, så ud fra ''...Da jeg er helt grøn'' tror jeg ikke det er sagen.

Hvis det handler om, at du (i? når nu det skal være med sidevogn) bare gerne vil ud og køre og hygge, så tror jeg ikke at en veteran er sagen. Du kommer (næsten) til at bruge lige så mange timer på værkstedet, som på vejen - er det det du vil, er det jo heller ikke noget problem. Veterankøretøjer er 110% hobby/livstil.

Omvendt hvis du finder dig noget som er hovedrenoveret, så burde det jo kører noget tid..men du kommer med sikkerhed til at skulle skrue i det igen.

Jeg havde som nybegynder, nok prioriteret noget der var mere driftssikkert.

• #9   16. apr 2015 Hvad er budgettet?

• #10   16. apr 2015 Jawa bluestyel er et godt bud på billig sidevogensmaskine maskine

• #11   16. apr 2015 Budgettet er ca 30.000..

• #12   16. apr 2015 Hej spibatten
    Tak for linket smiley

• #13   16. apr 2015 Skruede mere end jeg kørte på min Dnepr M9 Og det var ikke altid kun i garagen jeg skruede, også på vejen og alle andre steder.
    Men mega sjov cykel, når den kører.
    Men for 30k burde du kunne finde en renoveret, og i god stand. Men du skal nok regne med noget vedligeholdelse og skrutid.

profilbillede
Kommentér på:
Hjælp - Skal en Ural være min første motorcykel?

Annonce