{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

rene  s
rene s
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14

genopbygning på brugt stel?? {{forumTopicSubject}}

hey

jeg har tænkt mig at bygge en Honda cdr 900 op fra bunden da jeg vil lave en komplet streetfighter ombygning. og derfor kun er intra i motor og stel. resten bliver købt som streetfighter.

men hvad er kravene for jeg ikke kommer til at betale afgift af den?

og kan det overhoved lade sif af gøre at finde et stel der ikke er trukket afgiften ud af??

hvis jeg køber et stel ved en hugger skal jeg betale 105% i genopbyggelses afgift ikke? men skal jeg have kviteringer på alle de nye dele. jeg have tænkt mig at hente en streetfighter i tyskland nemlig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  genopbygning på brugt stel??
  • #1   6. sep 2006 med konstruktive ændringer; som ændring af bremser, forgaffel, bagsvinger, motor (til en hvis grænse) osv. skal du så vidt jeg ved have den typegodkendt forfra. Og det koster KASSEN.

Der er dog mange som skider hul i reglerne på det område. Men det betyder at din ansvarsforsikring ikke vil dække, hvis du er skyld i en ulykke, forudsat de finder ud af det.

• rene  s
    rene s Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 14
    #2   6. sep 2006 jeg var nede og snakke med min synsmand igår. og han gav mig en hel stak papir.

ændring af bernser koster en mer afgift på 1500.
    ændring af forgaffel og bagsvinger koster 1500-2000. alt efter hvad det er for noget man montere.

og montere du fx din streetfighter skjolde unden de er malet osv. så ville han vudere den til under middel. da den er grim og mangler en masse skjolde.

og jeg er bidt af en gal bil bygger så de beløb betyder intet i min verden bil bygning er noget større beløb man regner med. og nu har jeg sat mig i hoved at lave en fed streetfighter. så den skal have det hele koste hvad det koste vil.

peter (vejle) M
    glæd du dig bare den skal have det hele. alt hvad hjertet begære. sys ikke rigtig der er nogle her i DK der gør så meget ud af sine streetfightere. der er dog nogle stykker her på galleriet der har en fed cykel. men der burde være mange flere. du får en cykkel som ingen andre har, når du selv sammensætter den, og laver en masse fede detaljer.

Kommentér på:
genopbygning på brugt stel??

Annonce