{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.409 visninger | Oprettet:

mc klub på sydsj. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen .
Som nogen af jer ved så har jeg fået købt mig et nedlagt landsted som er under genopbygning .
Jeg har så ”tilfældigvis” fået ca 200 kwm til overs . her var min tanke at samle en gruppe på 20 personer som ville være med at starte en klub op .
Der vil være mulighed for at lave flg. Et værksted på ca 25 kwm .et vinteropstaldningsområde på ca 100 kwm med plads til max 20 maskiner disse vil alle skulle stå i den dertil kommende nedstøbte låsedims som man selv kun har nøglen til . et klublokale på omkring 80 kwm hvor vi kan hyggesnakke osv .
Stedet er rønnede v næstved .
Meningen er at jeg stiller lokalerne til rådighed for klubben men at dem der er int i dette er med til at bygge det op rent fysisk.
Ved at gøre det på denne måde får man mulighed for SELV at ligge sit præg på det man skal deltage i HELT fra grunden samt at man som medlem får adgang til fri vinteropbevaring og frit værksted .
Lokalerne står lige nu i en tilstand der på ingen måde ligner noget man kan lave en klub i (tidligere stald og senere brugt til opbevaring af jeg ved ikke hvad )og det vil kræve både arbejde og matrialer at påbegynde projektet .
Derfor er det en klar fordel hvis du har noget at bidrage med da vi jo helst skulle holde det på et lavpris byggeri . det behøver jo ikke ligne en million for at være et rart sted .
Jeg har lavet en lejlighed ovenpå som er beboet og derfor er der trukket vand og varme rundt som jeg ville kunne gå ind på og lave vand og varme til vores brug også .så den del er på plads .
Da det jo koster lidt at holde lokalerne med vand og varme vil der blive tale om kontigent .
Her havde jeg forstillet mig at vi hver mand indbetalte et beløb på 1200 kr første år svarende til 24000 kr .denne sum dækker jo mere end rigeligt at holde os med vand/varme og specielt da første halvdel vil gå med opbygning men tanken var så at resten af pengene skulle gå til matrialer vi ikke kunne ”skaffe”.
De resterende år ville vi kunne ”slippe” med at betale 700 om året som svare til 14000 kr .
SKULLE et medlem vælge at forlade klubben ville der skulle betales til denne diff for første års ”indskud” altså 500kr . som ville skulle udbetales fra klubkassen .
Der er ingen tvivl om at dette er et stort arbejde både fysisk men også planerne/vedtægterne så jeg ville gerne høre inden jeg gør for meget om det ER noget .
De fleste der taler om klub står jo desværre i den situation at lokaler koster penge og er svære at finde og derfor løber det tit ud i sandet .HER ville vi kunne ha`en klub der kunne være uafhængig af offentlige tilskud da jeg jo ejer stedet så hvorfor ikke ??.
Er det noget der er int for .
Evt skriv lidt om hvem du er, hvad du kan, hvad du syntes er vigtigt .

Jeg så gerne at vi.

havde noget til fælles (ud over lige mc )

kunne lave en klub der ikke KUN var for en type mcister .

kunne få bygget klubben op af folk der måske kunne bidrage med deres kunnen/virke i dagligdagen (som feks motorcykelmekaniker ) (jurist) (håndværker) (web-kyndig) osv osv .

kunne få en fast klubdag om ugen hvor vi mødtes dog ikke med krav om deltagelse .
kunne få en klub op at stå som ville være anderledes og som ville kunne tilbyde medlemmerne noget ud over det sædvanlige (vinteropbavaring af alle medlemmers mcère) (velfungerene værksted) (klub lokale med adgang til internet)

kunne få en klub som på alle måder dækkede de forskellige medlemmers behov for kørsel .
her tænker jeg at der skulle måske laves ture som gik under to kategorier som frisk tur og hygge tur.

Om vinteren kunne bruge klubben til at fortælle røverhistorier ;-)) .og rode i værkstedet .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc klub på sydsj.
Kommentér på:
mc klub på sydsj.

Annonce