{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reg. afgift?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.685
    #1   2. apr 2015 Hvis du snakker om vægtafgift - så ja.

    Reg afgift får du ikke tilbage uden af eksportere motorcyklen.


  • #2   2. apr 2015 Ja uuuuha, det er jo NÆSTEN 600 for et HELT år!

  • #3   2. apr 2015 Det er oppe på 710 kr nu.. For 1 år siden var det 520 kr... En stigning på over 30% på bare 1 år. Så jeg forstår da godt han vil have de penge tilbage.
    Den grønne afgifter for biler har også fået et hak op på et par hundred kroner, hvis du køre i en lidt ældre bil. Endnu en ting vi kan takke Helle for. smiley


  • #4   3. apr 2015 husk at stemme liberal alliance!

  • #6   3. apr 2015 Husk, at hvis man vil have vægtafgift tilbage, så skal nummerpladen afleveres og der skal igen købes en ny + man måske skal til syn, når man vil ud at køre igen.
    Måske lønner det sig bedre at beholde pladen på og betale vægtafgiften.


  • #7   3. apr 2015 Ah, under 200kr årligt når det nu er en veteran smiley

  • #8   3. apr 2015 Det burde slet ikke være noget der hed grøn afgift når nu registreringsafgiften er på 180% + 25% moms.
    Hehe og nej jeg stemmer ikke Liberal Alliance, Elias smiley


  • #9   3. apr 2015 Og nej det ikke noget jeg lige har lært de sidste par år igennem en kampagne fra blå blok... Jeg har vidst det altid, og været træt af det altid.

  • #11   4. apr 2015 Altså Leif det der med utallige flyveture på 1. klasse skal Helle T. vidst heller ikke snakke for højt om. Og ligesom Lars, så har Helle sammen med regeringen også andre sager på sig. Mange endda. Men de er måske allerede glemt? Jeg vil gerne ramse dem op for dig, hvis du ønsker det, men noget siger mig du ikke vil.
    Og nææ jeg er ikke tilhænger af Lars Løkke faktisk, men jeg er tilhænger af blå politik, og derfor har blå blok min stemme. Og det skal jeg vel have lov til at stemme, ligesom du skal stemme rødt. Jeg beklager hvis du følte dig stødt af min kommentar om at vi kan takke Helle for de stigende afgifter (i verdens dyreste land), men det er nu engang et faktum.


  • #12   4. apr 2015 Leif... tror du snakker om Venstre?? Jeg ved ikke helt om du ved det men LA er libereal alliance og har den gode Anders Samuelsen som formand? ikke samme person smiley

    Hvis du mener bare fordi man stemmer blåt så ja! Helt klart hellere fadbamser jakkesæt flyveture på 1 klasse og mange andre goder, end en rød blok der sender landet i ruiner, med hundrede tusindvis af indvandrer på kontanthjælp og andet snavs sådan nogle partier medfører smiley


  • #13   4. apr 2015 #5 Også DF her..................

Kommentér på:
reg. afgift?

Annonce