765 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Honda Supermagna og motorcykellift Honda Supermagna og motorcykellift

Hej derude

Jeg skal snart igang med renovering af min nyerhvervede Honda Supermagna, og vil gerne have den op på en lift.

Den har ingen centerstøttefod, og forrørene stikker nedenfor bunden af stellet, hvilket gør det til en tricky opgave at få den op i arbejdshøjde.

Jeg har kigget lidt på lifte, bl.a. på motorcykellift.dk, men er i tvivl om hvad den bedste løsning er.

Er der nogen der har erfaring med superen, eller noget lignende - for jeg kunne godt bruge et råd. eventuelt om konkrete lifte der vil være velegnede.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Supermagna og motorcykellift
  • #3   1. sep 2006 hvad får du donkraften til at tage fat i? og kan den holde balancen indtil den står på bukkene?

• #5   2. sep 2006 ... og den står stabilt nok med en buk i hver side og så et eller andet under forhjulet?

• #6   2. sep 2006 hey en mc lift er det eneste rigtige for den holder nemt din"lille" honda fast med holderen til forhjulet. og de smarte af slagsen kan du tage en plade af under baghjulet - rigtig godt hvis man skal smørre kæde el lave bremser og lign. har selv lavet en ved hjælkp af et stempel fra en autotrailer, men det kan næsten ikke betale sig at lave den selv. der er tilbud på lifte i bilka pt.

Kommentér på:
Honda Supermagna og motorcykellift

Annonce