Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda VF 750 C SuperMagna
  • #1   15. sep 2005 Der er da en del SuperMagnaer herinde, hvis du går ind under søg MC, så kan du nok finde en med lidt erfaring. Du skal bare søge på magna
    Selv har jeg en magna fra 94 fin maskine smiley

/Sonny

• #2   15. sep 2005 Det en ret godt skruet sammen mc - men selvfølgelig kan der være noget i den alder... Kadanen kan være slidt da den jo godt kan flytte sig.... motoren er nok en af honda's bedste, så sikkert ingen problem.
    husk en '87 er for det meste 700ccm (usa regel) og ikke 750'er.

hil mac
    ps. udentegnet der fik typegodkendelsen - havde den første - bare lige for at være lidt selvfed *gg*

• #4   16. sep 2005 Som Mac skriver, så hold lidt øje med kardanen, jeg fik min repareret i april/Maj mdr, det kostede lige 6600 bobs!
    Min er til salg, hvis det har interesse.
    Mvh
    Martin

• #5   17. sep 2005 Hej tak for svarne... jeg skal til kolding om 2 uger så må vi se om man kan finde en man kan prøve derovre i nærheden.... men hvis der er nogle der har en til salg i nærheden af stor kbh. er i da velkommen til at sende en mail til mig. regner med prisen ca. skal være 70.000 kr.

• #7   19. sep 2005 hej det lyder da som et meget godt tilbud..... har du lidt billeder eller noget af supermag'en... så kunne jeg da godt lige finde på og kigge forbi.... hvis du har lidt billeder er du velkommen til og sende mig dem på min mail. larsanthony@hotmail.com så kan vi også lige aftale og mødes så jeg kan se den.....

Kommentér på:
Honda VF 750 C SuperMagna

Annonce