{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Ida D
Ida D
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Honda CX650e - pris? {{forumTopicSubject}}

Hej. smiley

Min far og jeg faldt idag over en CX650e, spurgte om pris og fik af vide vi skulle smide et bud, men, vi kan ikke helt finde ud af hvad de står til.
Vi har aftalt med sælger at vi skulle prøve at finde nogle priser og komme ud igen, høre den gå og så finder vi en pris.

Vi er blevet enige med os selv om, ud fra prisen på andre modeller, stand mm, at omkring 8000 er meget realistisk.
Men, vi vil selvfølgelig ikke skambyde eller betale overpris for en cykel der der skal laves en masse på.

Alle skærme skal skiftes, den skal omlakeres, der skal nye skiver og klodser på, motoren skal højest sandsynlig også have en kærlig hånd og den har gået 108.000.

Hvad vil i mene er en realistisk pris, for sådan et projekt? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CX650e - pris?
  • #3   25. mar 2015 Den kan jo ikke koste mindre en afgiften! Køb en fin fra tyskland til at ha som "organdonor", så går det vel ikke helt galt!

• #5   25. mar 2015 5000 kr mere skal en så gammel cykel ikke koste medmindre den kan gå gennem syn uden man rigtig skal lave noget. .. min erfaring er hvis man skal over det hænger det aldrig sammen når man er færdig...

• Ida D
    Ida D Tilmeldt:
    jun 2010

#6   25. mar 2015 Vi er ikke interesseret i at købe en der er køreklar, vi har en VF'er stående som kan køre, så det er udelukkende et "hygge-projekt" vi gerne vil have, vedsiden af vores Benelli, til når vi går i stå med den (manglende reservedele), hvilket er grunden til, at vi er interesseret i den. smiley

Men 5000 skal vi regne med? smiley

• #8   25. mar 2015 Man kan ikke rigtig påstå at en motorcykel fra start 80'erne med +100.000km på bagen ikke er driftsikker.

At den har kørt 108.000km er ikke garant for motoren trænger til en større renovering. Der er stor sandsynlighed for, den stadig har god kompression og går godt.
    Hvis sælger er sulten, så er de ca. 8.000kr ikk helt skævt, men ville ikke blive overrasket hvis sælger ikke vil under de 10.000kr.

De gode CX650'ere går som oftest for min 25.000kr, så kan du selv regne ud derfra, hvad den så skal koste.

• #9   25. mar 2015 Prøv at finde dele til den inde i køber. Skiver var et problem da jeg havde en CX500E
    for 8 år siden.

• Ida D
    Ida D Tilmeldt:
    jun 2010

#10   25. mar 2015 Jesper: Sælger vil heldigvis rigtig gerne af med sine motorcykler, da de stopper med at forhandle dem, så lige nu står de bare og fylder, så de skal bare væk og de er klar over, at det bliver med underskud, så det er heldigvis muligt, at få dem til under hvad markedet ellers hedder. smiley

• Ida D
    Ida D Tilmeldt:
    jun 2010

#11   25. mar 2015 Kurt: Det burde ikke være det store problem, vi har heldigvis godt med kontakter, så selv vores gamle Benelli 654 kan vi finde dele til. smiley

• #12   25. mar 2015 Kurt: Bremseskiver kan købes fra nye hos David silver, så ingen problemer der. Og mange af de dele der er udgået, har cx klubbens rescue gruppe fået opstartet ny produktion af.

At sælger er sulten er kun din fordel, så er det ikke urealistisk med under 10.000kr

• #13   25. mar 2015 måske et bedre bud .. og mere overskuelig http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/mc/honda-cx500/171453

Kommentér på:
Honda CX650e - pris?

Annonce