{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu engang Bikes and Parts ......
  • #1   29. aug 2006 OMG at man kan drive firma på den måde


  • #2   29. aug 2006 Vil nu også give firmaet ret i noget

    Der er noget der hedder vedligeholdelse, det må man forvente at brugeren af køretøjet selv kan finde ud af, ellers må vedkommende undlade at køre på mc eller for den sags skyld i bil

    Jeg har aldrig haft et eneste problem med Bikes and Parts, tværtimod har det været en fornøjelse at have noget med dem at gøre.
    Ville have haft monteret en scottoiler på min, men grundet det ville se lidt fjollet ud, valgte de ikke at gøre det, uden jeg havde sagt 100% ok til det, og tilmed får jeg muligheden for sammen med mekkeren, at finde, hvis muligt, en løsning som ser rimelig ud.

    Vedkommende inde på DMCN, der har den på værksted hele tiden, jeg må erkende, jeg hælder mere til vedkommendes manglende evner til at passe på sine ting, end på Bikes And Parts manglende evner som værksted



  • #3   29. aug 2006 har absolut osse dårlige erfaringer derfra... stay away

  • #4   29. aug 2006 Thomas: Ham der har haft sin på værksted hele tiden (stephan) kan sagtens finde ud af at holde sin MC. Men alm vedligeholdelse har intet at gøre med at omdrejningstæller ikke virker. Lige pt står hans Hyosung stille fordi pæren bagpå er sprunget og sædelåsen er defekt, så han kan ikke komme ind til baglygten og skifte pæren....

    /
    Jesper


  • #5   29. aug 2006 Hej Thomas.

    Tak for din kommentar. Selvfølgelig må der være kunder der er tilfredse, ellers ville han jo være lukket for længe siden.

    Nu handler mit "tilfælde" jo ikke om vedligeholdelse, men om en ny mc, der stik imod skriftlig aftale, er leveret uden fabriksgaranti. Netop fabriksgarantien var årsag til at jeg valgte en ny fremfor brugt.

    Det der undrer mig for alvor, er at firmaet ikke besvarer henvendelser desangående, ikke indrømmer at de har lavet en fejl, direkte lyver i deres udtalelse på dmcn, og sidst men ikke mindst, at de ikke tilbyder mig et eller andet som kompensation, således at jeg kunne blive til en tilfreds kunde ......

    Jeg kan kun anbefale, at man IKKE indlader sig på en handel med nævnte firma.

    Mvh.


  • #6   29. aug 2006 Umiddelbart lyder deres udtalelser meget fornuftige i mine øre dog, men utilfredse kunder finder man ALLE steder hvor der handles med brugte ting. De tilfreds kunder har bare ikke megen grund til at "stå frem", sådan er det jo.

    Men selvfølgelig SKAL man overholde sine aftaler og tidsfrister - og kan man ikke det, må man i det mindste tilbyde kunden en anden løsning.


  • #7   30. aug 2006 Jan,

    Kan du ikke en dag prøve at tage derop personligt?
    Måske de er mere medgørlige så?

    Personligt bryder jeg mig ikke om at skulle klare alting pr. tlf. Synes ofte, om det er den ene eller anden forhandler, så er de mere modtagelige for når man står der in person.

    Kan sagtens følge dem der er blevet behandlet skidt, men desværre, er det med dette, som med alt for meget andet, svært at få en forklaring fra begge parter, der nærmer sig hinanden

    Men synes altså, du måske skulle prøve at køre derop en dag du har tid til det smiley


Kommentér på:
Endnu engang Bikes and Parts ......

Annonce