1.322 visninger
|
Oprettet:
Endnu engang Bikes and Parts ...... {{forumTopicSubject}}
Der er kommet et nyt indlæg på www.dmcn.dk ang. ovennævnte firma.
For en god ordens skyld, skal jeg hermed bekræfte "Juste" i hans udsagn, jeg har endnu ikke modtaget servicebog/garantibevis fra firmaet!
Mvh.
Jan.
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
maj 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 188
Der er noget der hedder vedligeholdelse, det må man forvente at brugeren af køretøjet selv kan finde ud af, ellers må vedkommende undlade at køre på mc eller for den sags skyld i bil
Jeg har aldrig haft et eneste problem med Bikes and Parts, tværtimod har det været en fornøjelse at have noget med dem at gøre.
Ville have haft monteret en scottoiler på min, men grundet det ville se lidt fjollet ud, valgte de ikke at gøre det, uden jeg havde sagt 100% ok til det, og tilmed får jeg muligheden for sammen med mekkeren, at finde, hvis muligt, en løsning som ser rimelig ud.
Vedkommende inde på DMCN, der har den på værksted hele tiden, jeg må erkende, jeg hælder mere til vedkommendes manglende evner til at passe på sine ting, end på Bikes And Parts manglende evner som værksted
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 850
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
/
Jesper
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 92
Tak for din kommentar. Selvfølgelig må der være kunder der er tilfredse, ellers ville han jo være lukket for længe siden.
Nu handler mit "tilfælde" jo ikke om vedligeholdelse, men om en ny mc, der stik imod skriftlig aftale, er leveret uden fabriksgaranti. Netop fabriksgarantien var årsag til at jeg valgte en ny fremfor brugt.
Det der undrer mig for alvor, er at firmaet ikke besvarer henvendelser desangående, ikke indrømmer at de har lavet en fejl, direkte lyver i deres udtalelse på dmcn, og sidst men ikke mindst, at de ikke tilbyder mig et eller andet som kompensation, således at jeg kunne blive til en tilfreds kunde ......
Jeg kan kun anbefale, at man IKKE indlader sig på en handel med nævnte firma.
Mvh.
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 273
Men selvfølgelig SKAL man overholde sine aftaler og tidsfrister - og kan man ikke det, må man i det mindste tilbyde kunden en anden løsning.
maj 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 188
Kan du ikke en dag prøve at tage derop personligt?
Måske de er mere medgørlige så?
Personligt bryder jeg mig ikke om at skulle klare alting pr. tlf. Synes ofte, om det er den ene eller anden forhandler, så er de mere modtagelige for når man står der in person.
Kan sagtens følge dem der er blevet behandlet skidt, men desværre, er det med dette, som med alt for meget andet, svært at få en forklaring fra begge parter, der nærmer sig hinanden
Men synes altså, du måske skulle prøve at køre derop en dag du har tid til det
Endnu engang Bikes and Parts ......