936 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Blinklys blinker i hurtigere med øget omdrejninger. Help is needed Blinklys blinker i hurtigere med øget omdrejninger. Help is needed
Hejsa der ude.
har her over vinteren fået sat ny nummerplade holder med lys og blink på og et nyt relæ og det hele virket fantastisk lige indtil jeg fandt ud af i går at blinklysets interval øges når omdrejningerne hæves.
Rytmen er perfekt ved tomgang. og er omkring 50% hurtigere mellem 2000 og 11000 omdrejninger.
Der er kommet nyt relæ på som er købt til formålet.
Der er std blink foran og led blink bagpå
Tak på forhånd
0 synes godt om
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Jeg har altid brugt mekanisk og aldrig haft problemer med blink interval. Hvis det er elektronisk, tror jeg den er mere følsom for svingninger i watt forbruget.
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 35
har du et mekanisk relæ du kan anbefale?
jan 2004
igen.
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.323
Elektronisk relæ = IKKE belastnings afhængigt = modstande IKKE nødvendigt.
Bemærk at der står elektronisk og ikke "kun" elektrisk.
Elektrisk / mekanisk relæ = belastningsafhængigt = blinker hurtigere / lyser konstant ved lavt forbrug.
mht dit problem, så kontroller dine stelforbindelser og kontroller du har det korrekte relæ. Thansen sælger er udemærket elektronisk relæ. De har både model med 2 og 3 ben alt efter hvad din er monteret med. Dog skal det siges at nogle cykler kører med andre stik / flere ben - her er ebay.co.uk en stabil henviser til egnet forhandler.
jan 2004
Men jeg skal da være den første til at indrømme, at jeg ikke ligger inde med den tekniske erfaring
sep 2009
Thansen har ikke et der passer desværre, jeg har købt et nyt relæ som skulle være lavet til led fra ebay.
Mht stel. så har jeg brugt de ledninger de gamle blink brugte. men hvis det er "stel" den er galt med, hvordan kontrollere jeg så det?
aug 2011
Heldigvis er ham der Ebay ofte leveringsdygtig i det meste
sep 2009
ang stel forbindelse så har jeg gået dem i gemmen igen og kan ikke se nogle der sidder forkert, er heller ikke sikker på hvad det er jeg skal kigge efter for de sidder hvor de skal.
sep 2009
aug 2011
Stel kontrolleres ved at måle modstanden fra ledningen hvor blinkeren monteres og direkte til minuspolen på batteriet - den skal være meget tæt på nul, altså kun ganske få ohm.
sep 2009
Først sorry for den lange svar tid.
Har i dag målt modstanden til 0,7 og 0,8 ohm hvilke ikke er det store, jeg målte den der hvor jeg har samlet den nye ledning ledning med det Org ledningsnetværk.
kan virklig ikke hitte ud hvad der er der gør at den opføre sig sådan.
Nogle forslag til andre problemer eller yderligere testning?
Optager lige en film af hvordan den opføre sig og ligger op i løbet af dagen
sep 2009
Blinklys blinker i hurtigere med øget omdrejninger. Help is needed