1.992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Svar

Dyrt? Og kan det betale sig? Dyrt? Og kan det betale sig?

Hej alle!
Igen må jeg søge råd hos de kloge...

Sagen er den at jeg har haft min MC (kawa Z750) til opbevaring hos MC hjørnet i Nordsjælland, og den har fået nogen motor problemmer, som gør at man kan starte den men hvis man ikke holder gas så går den ud, ydere mere så er det som om den ikke kan tage gas hvis man giver den max gas. Den har fået skiftet olie og olie fildre.
MC hjørnet vil have mindst 6500,- + de 2500,- for det opbevaring som den har haft hen over vinteren. De siger de ikke helt ved hvad der er galt med den men at det godt kan blive mere hvis der kommer uventet problemer.

Mig spørgsmål er så:
Jeg er en fattig studerende som ikke lige har mindst 6500,- til at få den fixet + at time lønnen sikkert er 500,-. Så kan er der nogen der kender andre steder som gør det billiger? Og er det enlig dyrt?
Jeg ved ikke så meget om motor mig selv, så tør ikke helt selv begive mig ud i det.

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Mvh.
Malte S. Christensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrt? Og kan det betale sig?
  • #1   8. mar 2015 Det virker som en dyr pris uden at vide hvad det kan være. Jeg er ikke ekspert men har du prøvet at fylde tanken med frisk benzin? Kan være der er lidt kondens i tanken og at benzinen ikke brænder ordentligt.

• #2   8. mar 2015 Tak for svar!
    Ja, det gør det nemlig, og jeg er lidt uforstående overfor hvorfro det er SÅ dyrt. Jeg har prøvet at hælde ny benzin i tanken, men det ændre ikke noget. smiley