801 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

forsikrings tjek? forsikrings tjek?

Hej Boys and Girls. Går lidt med tanker på at presse mit selskab lidt i pris, eller skifte dem ud for bedre tilbud. Køre selv med danskeforsikring som nok ikke er så billigt? Har to biler, mc, hund, hus osv. Så der er lidt at tag af.

Spørger ikke så meget hvad i har. Men hvad kan i anbefale, jer der lige har undersøgt markedet 2014 2015, og tjent en skilling.

Håber på lidt go viden inden jeg ringer til opsigelsen ?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikrings tjek?
  • #1   9. feb 2015 28830631 - Agent Henrik fra Aon. Han plejer at kunne give sådan en som dig, en rigtig god pris:)

Er selv kunde hos dem, og er ganske godt tilfreds

• #2   9. feb 2015 Har haft stor succes med gjensidige forsikring og vi har 2 biler, mc, indbo og ulykke, hør dem ad smiley

• #3   9. feb 2015 hvis du har mulighed for at komme ind ved tjenestemændenes forsikring så er det et fint selskab.

• Mikael C
    Mikael C Tilmeldt:
    jan 2015

Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 37
    #4   9. feb 2015 Er selv lige skiftet til mondux, undersøgte ca 10 selvskaber, og ingen andre var i nærheden af den samlede pris på alle mine forsikringer. Der var nogle selvskaber der var billigere med en forsikring, men dyere med de andre ( som regel mc'en)

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #5   9. feb 2015 Du skal IKKE selv opsige noget, men lade det nye selskab gøre det for dig!!

Jeg har selv DFA forsikring - det kræver kun at man skal være medlem af Det Faglige Hus, men de har endnu været de billigste jeg har kunne finde.

• #6   9. feb 2015 Tror danske er det billigste for biler når du er ung, i ansvarsforsikring. Ringede meget rundt dengang, og fik et tilbud 3000 kroner billigere end de andre omåret hos dem...

• Carste M
    Carste M Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #8   10. feb 2015 Check priser på nettet og få tilsendt tilbud fra de 3 billigste.

Jeg vil for enhver pris undgå det faglige hus, er ikke til gule "arbejdsgiverforeninger".

• Sajmon ™

#9   10. feb 2015 Uafhængige fagforeninger er fremtiden, men nu handler det om forsikrings priser - ikke om gammeldags politiske meninger.

• Carste M
    Carste M Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #10   10. feb 2015 Sajmon ... Kig på hvad der sket de sidste 10 år, så ved du hvad der venter fremover, hvis du fravælger "fællesskabet".
    Men som sagt er det forsikringspriser, og ikke priser på discount "fagforeninger" der diskuteres.

• Sajmon ™

#11   10. feb 2015 Hvis fællesskabet havde været prismæssigt forsvarligt, havde jeg da valgt det.

Men det er det ikke...

• #12   10. feb 2015 Tjenestemændsforsikring er ikke billige mere hvis det er en rr mc du skal forsikre
    Havde en gsx-r 600 i sommers til kun 3500kr med kasko solgte den så og ville have en cbr600rr fra 2009 sidst jeg havde sådan kostede den kun ca 7000kr og nu med ders nye dejlige mc forsikring kun ca 25.000kr så de er helt ude i hampen .sorry for ot

• #13   10. feb 2015 mener også det er 30år + før tjenestemændende er billige..

• #14   11. feb 2015 Jeg er næsten 35år så intet med det at gøre det er billigt nok hvis man har en i forvejen hos dem lige ind til at man skal have en ny mc så er det den nye forsikring de har lavet og så bliver det dyrt :(. Er også elitebilist

• #15   11. feb 2015 Jeg har lige forsikret min GSR ved Tjenestemændenes og de var klart det billigste selskab af de 8 forskellige selskaber jeg havde fat i. Min henvendelse til de andre selskaber var med tilbud på både kun mc og på hele molivitten (hus, 2*bil, 2*mc, ulykke, hund, tailer).
    De selskaber jeg havde fat i var:
    - GF
    - Alka
    - IF
    - Mondux
    - Alm. brand
    - Top Danmark
    - gjensidige
    - Tryg/tjenestemændenes

Men mærke/model, postnummer, alder og kørselsbehov er jo nogle af de faktorer der kan gøre en forsikring bille for en person og dyr for en anden.

Kommentér på:
forsikrings tjek?

Annonce