844 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

OT... Forsikringer OT... Forsikringer

Lige en off topic forsikrings meddelse.....
Jeg har lige i dag, rykket mine 2 biler over i Rasmussen assurance....
Det gav mig en årlig besparelse på, hold jer fast, kr. 8000,-...
De ville desværre ikke tage min nye kværn, da jeg ikke har 2 års anciennitet endnu... men det må jeg leve med indtil da.... De gav eller en konge pris på den, hvis bare....!!!!
Men det er f... ellers i orden..... Tjek dem ud...

Anders (Den glade)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OT... Forsikringer
  • #1   26. sep 2007 Ja de er billige, de ringede også mig op emd gode tilbud. Samlet set, var de dog dyere end Runa, som jeg stadig er i.
    Men Der var ikke stor forskel. Ca. 1.000,-

• #2   26. sep 2007 LN2: Det finder man desværre ofte først ud af når man har brug for forsikringen.
    Rasmussen havde samme dækning (næste) som Runa, og en del bedre end top og de andre lign selskaber

• #3   26. sep 2007 LN2:

Du har bestemt fat i noget. Det er ikke prisen alene, der afgør om en forsikring dur!

Det er ekstremt vigtig, at man også får en anstændig behandling, når man så får brug for forsikringen. Det handler om dækning, men det handler også om sagshåndtering - hvor arrig skal man blive undervejs??

• #4   26. sep 2007 tja jeg er lige gået fra dem da de ville have 8000kr i ren ansvar for en peugeot 106 dielsel med 54hk! Det er min første bil, men de 10år på mc, dvs 10års kørsel i trafikken var de ligelgade med.

Har istedet ECU forsikring, hvor samme bil koster 1700kr i ansvar og 4k i kasko. Superduke er også er 1000kr billigere. Dog er de 1000kr sparet på mc forsikringen givet ud til en lidt dyrere indbo og ulykkesforsikrng.

Kommentér på:
OT... Forsikringer

Annonce