Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsel på mc efter sidste salt
  • #1   31. jan 2015 Pis regnvejr i flere dage smiley

• #2   31. jan 2015 10 grader og en lille uges tid uden nattefrost - hvad der end kommer først.
    Og så helst en dag eller to med regn. Men regn med en MC vask eller to den første tid hvis du er saltforskrækket. smiley

• #3   31. jan 2015 1 marts... med mindre der ligger sne på vejen

• #5   31. jan 2015 .

profilbillede
  • #6   31. jan 2015 Når det har regnet længe min 10 dage , vi har selv et firma der har glatføre bekæmpelse og jeg kan se hvor lang tid der går før salten er af betonen der hvor vi læsser , selv om vi fejer og lader regnen tage det sidste , men jeg trækker den normalt til omkring 1 maj , men det er nok mest pga temperaturen og helbredet smiley

• #7   31. jan 2015 29/6... Af lidt andre grunde..:-(

• #8   31. jan 2015 Har ikke nogen sæson kværn- jeg har tæsket rundt på min Mz'er hele vinteren:-)

• #9   31. jan 2015 Så længe der ikke er is og sne.

Salt går af med vand!!!

• #10   31. jan 2015 Man kunne også kigge på trådens start og sige:

Den er ikke så stor, og den LUGTER, så den KOMMER ikke så tit ud!!!

• #11   31. jan 2015 Ud og slik på vejen, når den smager godt så bare ud og kør! smiley

• #13   31. jan 2015 Hvis du først har haft den ude et sted hvor der bare har været tænkt på salt, er den færdig for evigt! Motorcykler er lavet af et materiale der opløses bare man siger ordet salt i nærheden af dem smiley O_o

Og stop så den salt hysteri og vask motorcyklen. Som Knud skriver er salt vandopløseligt

• #15   31. jan 2015 Jeg gider ikke vaske mc konstant, så venter gerne til salten er væk. smiley

• #17   1. feb 2015 Men er der ingenting på mc der kan ruste ligesom på biler, i forbindelse med salten? Spørger fordi jeg ikke ved bedre. Jeg er ikke som sådan salt forskrækket, gider bare ikke vaske den flere gange om ugen, og gider heller ikke, hvis den jeg risikerer den ruster. Det koster jo alt sammen penge at få gjort bod på igen. smiley

• #18   1. feb 2015 De fleste der er bange for salt køre sjovt nok rundt på en over 10 år gl maskine smiley :P

Kør når i har lyst, giv den en hurtig tur med haveslangen når i kommer hjem, Og puds den når det er t-shirt vejr smiley

• #19   1. feb 2015 Danni..

Det er jo helt op til dig. Læg lige mærke til at Rust er en kemisk red.ox process og den har som sådan en q10 værdi på 4-5 stykker. det betyder at den hastigt hvorved der dannes rust nedsættes men en faktor 4.5 for hver 10 grade temperaturen falder. Sådan noget process går altså ca 20 gange ned i hastighed mellem sommer og vinter

Vask lortet en gang om ugen - det er alt rigeligt!!!

• #20   1. feb 2015 Min er ja, over 10 år gammel, men det er som sådan stadig en ny dog år gemt maskine. Den har kørt 12.000km. Havde den kørt 40.000km, og haft 6 ejere så havde jeg været ligeglad men det er bare ikke tilfældet.

Og hvorfor være ligeglad med sine ting bare fordi de er gamle? De ting du passer på, holder længere end dem du er ligeglade med.

• #21   1. feb 2015 Knud har ret , men der er nu også noget der hedder temperatur , for jeg huske i gamle dage hvor vi var til bakkeåbning , og det gik vældig på veje der over men for H ...... Vi frøs på vej hjem igen , fast gas på den gamle GT og avis ind på maven og skiftevis højrer og Venstres hånd ned på cylenderner for at Varme handskerne op , det var midt ca midt 80 smiley og det tog nu det dejlige af den tur , og der var langt fra københaven til Holstebro der om natten når vi kom hjem kl 03 og skulle på arbejde næste dag , det gjorde jeg ikke idag , så kom den på en trailer derover og hjem igen , bare tanken får mig til at fryse selv idag smiley

• #22   1. feb 2015 Der er stor forskel på at passe på. Og ikke at bruge når man har lyst pga. En unødvendig skræk....

Vi køber biler til langt højere pris, og pløjer dem gennem bjerge af salt hver vinter smiley

Ved salg er det få tusinde kr der adskiller en 10 år gl cykel der står som ny og en som har små brugsspor og lidt irr.....

Kør når og mens man kan.. Livet er kort smiley

• #23   1. feb 2015 JEg synes - andre kan mene noget andet - at Brian har helt ret..Hvad er der ved at bruge tusinder af kroner på legetøj, som man har lyst til at bruge, men ikke tør anvende, fordi man er bange for at få et lille spor på det. Jeg forstår det enkelt nok ikke.

• #24   1. mar 2017 Skulle man køre en tur nu ? Overvejer kraftigt smiley

• #25   1. mar 2017 Situationen pt ifølge vintertrafik.dk: ingen saltning i flere dage. Situationen pt ifølge DMI.dk: Regn hele ugen.

Kriterie for første tur i år: At det bliver lørdag. For der har jeg fri.

Kommentér på:
Kørsel på mc efter sidste salt

Annonce