1.625 visninger
|
Oprettet:
Døde pludselig på vejen {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
Ja så var den gal med kammeratens VFR 750 fra 90.... Vi kørte og pludselig så døde maskinen bare... vi kørte ind til siden og prøvede at tænde og slukke for tændingen men absolut ingen strøm. Jeg rodede lidt ved tændingsledningerne men intet skete.. Der er kommet nyt batteri på den for ca 2 måneder siden.. hvad F... kan det være???
Det skete pludselig uden varsel. med ét var den død og der var ingen tegn på strøm eller noget overhovedet.. og der er masser af benzin på den selvom det intet har med strøm at gøre ligesom testen med dødmandsknappen er ordnet.. Den vil bare intet...
Håber på hjælp
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 2
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 91 Svar: 587
jul 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 152
jun 2005
Følger: 18 Følgere: 106 MC-er: 2 Annoncer: 3 Emner: 154 Svar: 98
Har hørt der skulle være nogle "varme" problemer med VFR relæer. Prøv at ringe til KOK MC.
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 211 Emner: 104 Svar: 3.867
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 804
Jeg har også hørt at ensretteren laver den slags ballade
Thomas
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 287
Jeg har selv lige været udsat for det samme b.s. med min cykel...
Min ensretter har lige været gået. Det resulterede i at regulatoren også brændte af. Det må være sket mens jeg kørte, men da jeg kom under 2000 rpm i et vejkryds, døde dem helt og aldeles.. Intet strøm på batteriet heller.. Altså enden på det hele var en ombytter generator og små 2 kg fattigere.. Men nu kører den også fint igen og har ikke ladet så godt længe...
Håber din kammi finder fejlen og kommer hurtigt på gaden igen..
René
Døde pludselig på vejen