{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OFF Road tur i Sverige
  • #1   12. jan 2015 http://www.tenere.dk
    .
    det er det du mangler smiley

• #2   12. jan 2015 Skriv til ham hér:

https://www.facebook.com/mads.skyttegaard?fref=ufi

https://www.facebook.com/TouratechDanmark/posts/1617191941835049

ære alle. Rigtigt godt nytår.
    Så har vi rundet årsskiftet, og mange af os går allerede nu, og prøver at få planlagt hvordan næste års eventyrsture skal afholdes.
    Og der skal køres så meget på vores højbenede maskiner som vi overhovedet kan. Jeg kan se, at der allerede er glade grushoveder som er i gang med at få smurt mudder op ad rygstykkerne, og hermed gives min respekt og High Five.
    I de sidste par måneder har jeg været i gang med kalenderen, kort og rutesoftware, og har stykket lidt forskelligt sammen til jer som er interesseret.
    Programmet for 1. halvdel af 2015 kommer til at se således ud.
    1. Lørdag d. 25 april kører vi en 1-dags tur op i det svenske. Afgang fra Helsingør kl 0800. Hjemme igen i Helsingør ved 19-20 tiden. Vi kører ca. 300-350 km på blandede underlag. Det kan godt være lidt fedtet så grove dæk er en fordel. Ikke et must.
    Pris for færge T/R (dagsbillet), kaffe, frokost, kaffe (Cafe Alu); 450,-kr. Mere info følger.
    2. Touratech Nordic afholder TravelEvent i deres store nye Touratech center i Lidköping fra den 8-10 maj. I den anledning laver jeg en rute derop, hvor vi kører fra Helsingør fredag d. 8 maj, kl 0800. Så hvis der er nogle af jer som vil op og opleve flere hundrede ligesindede over de 3 dage, er I velkomne til at følge med.
    Pris for færge T/R, 2x kaffe, frokost, kaffe; 500,-kr. Overnatning er på fælles camp, og der er stillet faciliteter op og David har sat et meget komplet program sammen til jer. Hjemturen er på egen hånd. Mere info følger.
    3. 29 maj til 30 maj OG 31 maj til 1 juni, har vi strikket en lidt anderledes tur samme til jer. Afgang igen kl 0800 fra Helsingør. Der er kun plads til 8 deltagere pr hold, så derfor laver vi den 2 gange i træk. Vi skal på ”Vildmarkscamp” med mad over åben ild, primitive badeforhold, (dog mulighedfor et varmt bad) mulighed for at tage fiskestangen med for at fiske i et meget godt område. Vi sover dog i rigtige senge i 2 hytter med 4 senge i hver. Ingen el eller rindende vand, men bålhygge, elgsdyrsgryde af lokalt skudt elg, pandelamper og råhygge. Ruten er lagt, og jeg glæder mig meget.
    Pris bliver i omegnen af 13-1400,- kr. og indeholder; Færge T/R, servicebil, al forplejning inkl drikkevarer, overnatning i 4pers hytte, mulighed for varmt bad (hvis nogle ønsker) og retten til at bruge pandelampe. Det bliver en skøn tur. Mere info følger.
    4. Selvfølgelig laver jeg også en tur op til det årligt tilbagevendende Adventuredays som afholdes 11-14 juni. Onsdag d. 10 kl 0800 kører jeg mod nord ad en fin rute hvor vi overnatter undervejs til Säfsen. Vi bor på et hotel, hvor vi også spiser om aftenen og får et godt morgenmåltid inden vi dagen efter stikker videre mod nord, for at havne deroppe ved frokosttid om torsdagen d. 11 juni. Ruten bliver ikke hård, da vi gerne skulle have vores arme, ben og ikke mindst cykler i nogenlunde brugbar stand deroppe. Vi skal jo op og lære noget om at færdes på løst underlag. Og vi skal i den grad også hygge. Bookingen til selve Adventuredays klarer i selv på www.adventuredays.se og der er 300 kr at sparer hvis I booker inden 31. januar.
    Pris for turen derop inkl færgeT/R, kaffe, hotel og morgenmad; ca 1000,- Frokosten derop er for egen regning, og det er en god ide at have en solid madpakke med. Mere info følger.
    Inden Adventuredays 2015, kommer jeg med et program for 2. halvår 2015 arrangementer. Stay Tuned.
    Eventuelle spørgsmål eller ønsker kan foretages til mg på 20266996 eller mads.skyttegaard@touratech.dk
    Eller kommer der løbende updates på https://www.facebook.com/TouratechDanmark.
    Mads Skyttegaard

Kommentér på:
OFF Road tur i Sverige

Annonce