{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.554 visninger | Oprettet:

Salg af Z750 ABS {{forumTopicSubject}}

Hej Derude!
Har den dejligste Z750 fra 08, som jeg leger lidt med tanken om at sælge.
Den har kørt ca. 17K,
fuldt service hæfte,
Udstyr og konfigurationer for ca 50.000,- inkl kvittering - alt lavet professionelt hos Svendborg MC.

Kunne godt tænke mig at høre hvad i tror man kan være bekendt at sælge den for? Den er den højst bedømte Z750'er herinde, og der ligger rigtig mange penge i den - ved godt at udstyr er en dårlig investering, men nyt moderne batteri, Xenon lygter, fuel map osv kan jo kun gøre maskine bedre!
Den står til fuld service på værksted lige nu over vinteren og får samtidigt skiftet begge dæk til bridgestone t30 smiley
Hvad skyder i på?
har ikke travlt med at sælge den hvis jeg vil det, elsker den, så vil have en god pris for den hvis det er ... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af Z750 ABS
  • #1   22. dec 2014 For lidt i forhold til hvad du selv forventer - der findes kun god pris for køber og ikke for sælger smiley Desværre for det er jo en pissefed maskine, men det er på godt og ondt købers marked.

    Ekstraudstyr giver bare sjældent for alvor et ryk opad på prisen. Jo, måske hvis det originale udstyr medfølger.

    Sammenlign med prisnivaeuet for samme årgang, se bort fra de 50.000 du har ofret, og så har du nogenlunde prisniveauet.

    Og en ting mere: hvis du VIL sælge, så sætter du prisen skarpt og ikke til hvad alle de andre står til.


  • #2   22. dec 2014 alt originalt medfølger selvfølgelig smiley
    så du regner med at jeg vil kunne få 70k for den?
    og at de 50.000kr udstyr, fuldt service, nye dæk og kædekit etc ingen betydning har? smiley


  • #3   22. dec 2014 Sæt den til 65.000 smiley så er du MÅSKE heldig..... du kan nemt få en hos forhandler til 70 ... og du giver vel ingen garanti smiley

    og nej.... du får intet for udstyret desværre smiley


  • #4   22. dec 2014 er glad for jeres ærlighed hvert fald smiley men ... på en måde! i april blev næsten hele cyklen skifter ud - pånær motor o.lign. så der er 2års reklamation på alle delene smiley hehe ...
    men ok.. så er det nok ikke meget værd at sælge den nu..
    Havde regnet med ca. 80.000 eftersom alt er nyt, serviceret og indenfor reklamation mere eller mindre..
    Men det får jeg nok ikke så! smiley


  • #5   22. dec 2014 Hvorfor blev alt på nær motor skiftet ud?
    Det eneste der tæller for at vælge din, frem for naboens Z750, er at du har valgt at få justeret den korrekt med PC, efter montering af ny udstødning og filter.
    Din omlakering er intet værd, tværtimod. Og dit rizoma gejl er netop bare gejl, som tiltaler den indre brian. Plov og hugger finder man også på alle de andre.

    For 70.000 kan man få en 2 år nyere hos en forhandler, og på den er der 2 års reklamationsret. Også på motoren.
    http://www.123mc.dk/kawasaki-z-750-abs/mcid-96586
    Kan ikke se hvorfor man skulle betale mere for din, som her kørt lidt mere og er 2 år ældre.


  • #6   22. dec 2014 Fordi du får et helt nyt og bedre batteri, ægte xenon lygter (som så vidt jeg ved ingen andre z750 har i hele landet), og udstyr fra Rizoma og akropovic som er af høj kvalitet. Nye dæk, nyt kædekit, ingen slid i lakken, bedre sidespejle, sidebumpere til hvis den skulle gå i asfalten, - og fordi at denne MC ikke sælges til ham som ønsker at købe en standard z750 og tæffe rundt på den, men netop ham som går op i detaljen og ønsker at køre på en z750 hvor alt er af højeste kvalitet og professionelt lavet.
    Skal han ud og købe bare en smule af det udstyr bliver cyklen pludselig en del dyrere end 70.000 som forhandleren måske vil have ..
    - den cykel skulle ikke appallere til mangfoldighed, men til folk der synes den er det lækrere end en standard og ikke ønsker at skulle gå i gang med et lignende projekt på en z750 som er fra scratch smiley

    Og det gjorde det af synsmæssige og sikkerhedsmæssige årsager.
    Både dæk, kæde, sidebumpere, sidespejle og xenon lyset har gjort den langt mere attraktiv i aften / natte timerne og ved kraftigt lys og varierende vejr....

    Kan selvfølgelig sagtens se din pointe. Men tror ikke at jeg vil tillokke de samme typer af købere som den du linker til, så det er ikke en god sammenligning smiley

    Men tak for svar om ikke andet!


  • #7   22. dec 2014 Der er desværre så mange MC´er på markedeet at det lige pt er køber der mere eller mindre bestemmer prisen. Det er dog sat meget på spidsen.

    Har selv lært af bitter erfaring at ekstra ting du kommer på har stort set ingen værdi når du sælger. Desværre. og som Jesper siger kan man få en ny til næsten samme penge. Folk nutildags er IKKE meget for at købe noget der er ændre særlig meget på. og hvis de endelig er skal det næsten følge med gratis.
    Det dummeste man kan gøre er at komme en masse ekstra dele på sin MC og derefter sælge den. Du kan dog, komme de originale på og sælge Z750 stumperne løs. så taber du ikke så mange penge smiley

    Skal den sælges nu taber du mange penge kontra til foråret. Vent dertil og sæt den til ca 60-65.000kr


  • #8   22. dec 2014 Ingen merpris er måske så meget sagt - jeg vil vælge at sige: næsten ingen smiley

    Hvis man kan få en nyere med 2 års garanti/reklamationsret ved en forhandler, så har du en idé om hvad du kan få for din. Så kan din altså ikke være dyrere. Og så er det nok tættere på 65.000 end på 80.000.

    Vent til foråret, hvor du måske godt kan hive lidt mere hjem for den. Men forvent nok meget mere end 65.000 - desværre.


  • #9   22. dec 2014 se det var et svar der gav lidt mening smiley
    ... God pointe,
    Det er kun hypotetisk skal vi huske, den er ikke til salg og kommer det ikke før jeg får den tilbage til foråret - hvis den da skal sælges.
    Dog har den alt for stor affektionsværdi for mig, til at jeg kan skulle den ad. Det er i mine øjne den perfekte by cykel som den står, så køber ville være en som delte min mening og som gerne betalte lidt ekstra for den kærlighed der er lagt i den.
    - velvidende at jeg kommer til at vente det længere, og helt sikkert få en masse utilfredse købere som ikke synes at den er prisen værd!

    Havde ikke selv overvejet at skulle den ad, men bliver det nødvendigt at skulle sig af med den, er det da meget godt at have i baghovedet at jeg kan få nogle ok penge for de dyre dele smiley
    Tak for svar!


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #10   22. dec 2014 Jo mere speciel din MC er, jo færre potentielle kunder er der til den, så der er absolut ingen grund til at sidde og argumentere for at de ting du har lavet ved den, skulle gøre den til et bedre køb end den anden. Det er den kun for dig...
    Vil du have noget for ekstra udstyr, så pil det af og sælg det ved siden af.

    Glem alt om 80 - som markedet er nu, skal du ned i 60-65.000.

    Og hvad var årsagen til alle de nye dele - det fik vi aldrig svar på?


  • #11   22. dec 2014 Om ikke andet er det da en interessant diskussion:
    bliver den flere eller færre penge værd, jo flere penge man smidder i den?
    Der er tydeligt delte vande hvad det angår! smiley


  • #12   22. dec 2014 Det var som sagt af 2 årsager, den ene som beskrevet ovenfor: af sikkerhedsmæssige årsager.
    original delene fejlede intet, men batteri, lygter, bumpere, sidespejle og dæk er blevet langt langt bedre end de var i starten. Især xenon lygter har gjort en så stor forskel at det er vanvittigt. De lyser minimum 300 % bedre end de originale, og gør forskellen på om jeg tør tage den ud efter mørketsfrembrud. De originale er jo nærmest en lille knallertlygte ved siden af... smiley
    Mapping og udstødning er lir: kræfter og lyd - og en minimal benzin besparelse.
    resten er udelukkende for at se flot ud og skille sig fra flokken.
    Før den blevet lavet om kunne den stå helt uset foran min arbejdsplads i rosengårdscenteret.
    Nu står der dagligt folk og tager billeder af den når jeg får fri, og det er lækkert når man er glad for sin cykel - altså at andre os værtsætter den! smiley


  • #13   22. dec 2014 Sæt den til salg, til den pris du ønsker. Bliver den ikke solgt, er prisen for høj og så må man tage den derfra.

  • #14   22. dec 2014 Sæt den til de 80.000kr, som du gerne vil have for den. Så får du jo at se om du rammer den rigtige målgruppe.
    En ting er hvad man selv syntes. En anden ting er hvad de rent faktisk sælges til.
    Jeg vil også sige omkring de 65.000kr og jo længere du venter med at prissætte den realistisk, jo længere kommer handelsprisen på den model nok også ned.


  • #15   22. dec 2014 hahaha ja det er jo også en måde at gøre det på smiley men men men..
    har efterhånden lært at nyhedens værdi også giver lidt .
    har den været til salg for længe vil folk begynde at undre sig over hvorfor den ikke bliver solgt, og ikke synes den er helt så spændende længere.
    Derfor tænker jeg at den rette pris i første hug er at foretrække.
    Men det er hvert fald en spændende tankegang :D!


  • #16   22. dec 2014 Du virker som en meget selvsikker mand, så hvis du vil sælge, sæt den til salg for det du vil have for den.
    Det her er en meget dårlig salgs annonce.


  • #17   22. dec 2014 som der står: det er hypotetisk. Leger med tanken om at sælge, men det kommer ikke til at ske før til foråret tidligst.
    Det er udelukkende for at høre andres meninger - og dem er der heldigvis rigeligt af!
    Det er jo desværre ikke mig selv der skal købe den, og derfor er min mening ikke specielt vigtigt (hvis jeg ønsker den solgt på et tidspunkt da).


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #18   22. dec 2014 Svaret til #11 kommer an på hvem du spørger.

    Den bliver mindre værd for en køber som vil sætte SIT præg på cyklen - dvs de fleste af dem...

    Den er mere værd for sælger, men det siger næsten sig selv. smiley

    I min verden er der slet ikke brugt penge der hvor det betyder noget - på affjedring.
    Der er stort set ingen ekstra effekt eller kørbarhed i et custom map på sådan en, men hvis den kunne lettes 20 kilo og styre/bremse bedre, ville det klart være at foretrække.
    Når du kalder den "en lækker by cykel" har du næsten allerede snævret din kundekreds ind til folk der kører frem og tilbage mellem hjem og hipster cafe, uden ordentligt udstyr, og aldrig kommer til at udnytte en MC's køreegenskaber.
    Men den slags mennesker har aldrig nogen penge, og vil derfor slet ikke poste ekstra i noget de ikke selv har bygget eller forstår.


  • #19   22. dec 2014 Hvorfor er det lige at du ikke bruger et par vinter aftener på at gøre den original. Og sælger cykel og julepynt hver for sig ??
    Det giver et langt bedre bundlinie resultat smiley


  • #20   22. dec 2014 Det er sgu et godt svar.
    - tror du har ret i din observation lige hvad kundekreds angår.
    Jeg havde selv købt den for lidt ekstra hvis jeg havde haft valget da jeg skulle købe.. men jeg er nok heller ikke den typiske MC køber.....
    - vil dog sige, alt originalt medfølger, der er reklamation på alle de nye dele, og at den har fået den på, afholder jo ikke en fra at brugertilpasse den smiley det er måske unødvendigt efter som at man nok køber en fra scratch, hvis man ønsker at gøre den personligt, men omvendt så er det jo mere eller mindre bare rizomas "z750 pakke" der sidder derpå, og det er nok ikke mange som ikke ville tage den med til en god pris.....

    Men jeg kan sagtens se din pointe! Den er helt sikkert taget med i overvejelserne...


  • Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #21   22. dec 2014 Du forsørger jo at tale den op. Fred være med det. I min ydmyge optik handler jeg selv på følgende måde, når jeg leder efter ny cykel, hvilket sker ca. en gang om året.

    Finder den model, jeg vil have.
    Finder den hos en forhandler.
    Finder en så original maskine som muligt. Det eneste udstyr der trækker op for mig, er ting, der får den til at køre bedre. Sekundært komfortudstyr som varmehåndtag, gearindikator osv. Men jeg regner det ikke i prisen, kun som bonus.
    Finder den maskine, der har nye dæk, kædekit og fuld service.

    Når jeg har gjort det, tjekker jeg det private marked efter samme kritierier. Kan jeg finde noget tilsvarende privat, og spare mindst 20 procent. Så handler jeg gerne privat, men som regel er privat udbudte maskiner prissat for højt og for tæt på forhandlerprisen, der som bonus har to års reklamationsret. Så det ender sjældent med privat handel...

    Skal jeg overføre ovenstående til din maskine trådstarter. Så ville jeg kun have interesse i den, hvis den var signifikant billigere end tilsvarende model i samme årgang, farve, udstyr og stand hos forhandler. Altså ca 50 kilo


  • #22   22. dec 2014 Det handler om at smide pengene korrekt efter den.
    Uden at kende historien bag den, så er den med de ting de har valgt at gøre, ikke noget der gør den mere attraktiv. Andet end lige dit valg af tuning, og korrekt indkøring af den.
    Men bortset fra det, så har en MC med alt det gejl som du har smidt i den, en signalværdi (i mine øjne) der skriger "brian". Du er gået mere op i, at den ser godt ud foran iskiosken, end i hvordan den kører på landevejen. Og den type der synes det er vigtigt, er som oftest også typen der skal vise vennerne, hvordan kværnen lyder ved omdrejningsbegrænseren.
    At du så har valgt at omlakere den, er heller ikke god signalværdi. Det kunne tyde på du ville skjule den har været en tur i jorden. Hvilket også stemmer overens med at fodhvilere og greb er skiftet.

    En Z750 er ikke en klassevinder. Eneste plus der er ved den, er den større motor (ja først et par år efter kom GSR750 og FZ-8), men på ting som køreegenskaber og håndterbarhed, har den altid fået klø af GSR, Hornet og især Street-Triple.
    Højt tyngdepunkt, høj vægt og for blød affjedringen er årsagen til det.
    Havde du istedet valgt at supplere din tuning med nye lettere hjul og bedre affjedring, men ellers holdt den original i udseende, så ville du stå med en Z750 der rent faktsik kørte bedre end da den forlod fabrikken, og dermed være mere interessant for en køber.


  • #23   22. dec 2014 og brian:
    Af ren og skær affektionsværdi og manglende mekaniske evner!
    Ville gå grædende i seng de aftener jeg skulle skrue min maskine fra hinanden...
    - desuden er den lavet professionelt, med papire, så vil helst ikke pille mere end højst nødvendigt i tilfælde af at noget skulle miste reklamtionsret af fejl eller skader :s smiley


  • #24   22. dec 2014 Jeg ville flå rizzoma gejlet af. Den skal ligne en japser ikke en kineser smiley

  • #25   22. dec 2014 Altså, igen: Jesper, nu må du ikke misforstå mig, kan sagtens følge både din og Claus H's optik. Men at sige den direkte er blevet forværret det er måske meget sagt.
    Map, lettere udstødning, bedre sidespejle, nye lygter, moderne batteri etc.. er også noget hvor den er - udover at blive kosmetisk pænere - blevet en bedre cykel end ved fabrikken. Og delene er kendt for god kvalitet så intet slæg der.
    Nu er den jo både købt i Svendborg MC og her er også alt lavet på den, så de vil jo også kunne stå inde for de ting der er lavet - og at den ikke har været en tur i gulvet.
    Alle originale dele medfølger også, og her er der heller ingen tegn på slid, så jeg har et okay alibi synes jeg selv.
    Der vil naturligvis altid være den skeptiske køber, som muligvis vil fravælge ud fra dit grundlag, og sådan er det jo bare. Jeg kan bevise modsat hvis det skulle komme til stykket, så synes da det vil være ærgeligt at prissætte den efter at køber tror det værste inden han overhovedet overvejer at spørge ind til den smiley


  • #26   22. dec 2014 Brian: Rizoma er italiens smiley så ved ikke hvor du får din kina teori fra smiley

  • #27   22. dec 2014 Kosmetisk pænere ifølge din smag.
    Lad være med at fremhæve xenonlygten for meget. Den er ikke lovlig, så det vil kun give køber bøvl hvis han skal syne den en dag i fremtiden.
    Er spejlene ikke mindre i areal end de originale?


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #28   22. dec 2014 Rizoma er lavet i Kina...

    Jo spejle og forlygte skal skiftes til syn.


  • Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #29   22. dec 2014 Rasmus R. Du skal jo først have køber i tale, og Z750 er jo ikke ligefrem en sjælden vare på markedet. Så hvis hovedparten af potentielle købere foretrækker en original ugejlet maskine, så er det en yderst smal skare, du henvender dig til?? men fremfor at pushe den her i forum, så prøv da at sætte den til salg til DIN pris, og se om der er bid, eller om den ender i stakken med dba, gul og gratis og mc-galleri annoncer, der er mere end seks måneder gammel.. Den stak er relativt stor..

  • #30   22. dec 2014 nej det er det samme så vidt jeg husker.
    med anti fog, og gulligt skær til modlys.
    Og hvad får dig til at tro de ikke kan synes?
    Det er komplette nye lygter.
    Det er ikke bare et tilfældigt xenon kit der er røget i.
    al elektronik er udskiftet, med nye ballaster, sokler, og alt.
    Det eneste som er tilbage fra de originale er glasset de skinner igennem.


  • #31   22. dec 2014 Claus: Igen, det er rent hypotetisk, ved ikke engang om jeg ønsker den sat til salg. Den har ret stor værdi for mig smiley leger bare med tanken.
    Diskussion går ikke på om jeg synes i har ret i 60k eller om jeg kan kræve 80k, det er ikke noget vi kan diskutere os til - for naturligvis vil jeg også fremhæve det gode, og den observerende herinde vil fremhæve det negative for at sætte min mening i perspektiv.
    Det er udelukkende for at høre de forskellige meninger og grunde, for derfor at have det med i baghovedet når jeg overvejer om den skal til salg, og isåfald til hvilken pris og hvor.
    Jeg forsøger ikke at sælge den herinde, jeg tester bare jeres udsagn mod mine for at finde den balance jeg ikke rigtig har udfra de salgsannoncer jeg har fundet på lignende cykler smiley
    Jeg er sikker på at i har ret en stor del, men, jeg håber at tror stadig at der er en lille smule hold i min påstand når jeg siger at JA, det er en smal køber grubbe, MEN det er samme køber gruppe jeg selv kommer fra, og jeg havde købt, så på et tidspunkt vil der også være en som vil give lidt ekstra fra min, mod at få en lækker cykel, med moderne teknologi og et badass udseende. (ifølge mig selv ja).


  • #31   22. dec 2014 Z 750 af den årgang er ikke typegodkendt med xenon - ergo skal af ved syn. Det kunne godt skræmme en potentiel køber langt væk.

  • #32   22. dec 2014 Er til gengæld vild med lakeringen smiley

  • #33   22. dec 2014 må indrømme at jeg ikke er inde i det, så stoler blindt på hvad i siger, men er det tilfældet må jeg jo bare syne dem uden, og så smidde dem på til køber.
    forstår det bare ikke hvis det er rigtigt. så længe de overholder færselsregler for farve, position og styrke kan jeg virkelig ikke se problemet. Og spørgsmålet er også om synsmanden kan det ved en test.
    Men det er jo igen også hypotetisk.
    Jeg kan jo bare forhøre mig ved Svendborg MC og se hvad de siger, såfremt jeg skulle finde en køber en min smalle kundekreds smiley hehe


  • #34   22. dec 2014 Og må sige:
    havde godt nok ikke regnet med så mange meninger og synspunkter da jeg lavede opslaget, så tak for at i gider at bruge jeres tid! Det er sgu fedt!


  • #35   22. dec 2014 At rødt eloxeret alu er "bad ass" får mig til at føle mig ÆLD gammel smiley

  • #36   22. dec 2014 pkt 1 din mc er en 07 ikke 08
    2: 50 k hvad er de gået til ? har den været smadret ?
    3 : er den malet ? ser matsort ud hviket ikke er en originalfarve.
    4: hvilket xenon er det der er godkendt/kan synes .
    når det er sagt er din mc da lækker og ser godt ud .


  • #37   22. dec 2014 1: 07 model, købt i 08,
    2: nej den er ikke smadret, den er bare blevet forkælet,
    3: Ja, fra sølv til sort mødt
    4: aner det ikke smiley
    - og tak.


  • #38   22. dec 2014 Min er fra 2010 på gaden første gang i 12 , med div gejl stadig 1.1/2 års garanti + alt i orginaldele medfølger, jeg kan få 55-58000,-

    profilbillede
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #39   22. dec 2014 Så er den endnu tættere på 60 når det er en 07...

  • #40   22. dec 2014 50 k er meget til ekstraudstyr , jeg har selv haft nogle af den type , og kan ikke se hvor alle dine penge er lagt , har du fået ordnet affjedring på den ?

  • #41   22. dec 2014 terning er din med abs ?

  • #42   22. dec 2014 Der er noget oppe i mit hoved, jeg ikke kan få til at hænge sammen - man har en MC, som har en værdi af cirka 50.000, som man vælger at putte 50.000 efter i form af forbedringer som spejle, batteri og den slags. Ja, hvis ikke man vidste bedre, så skulle man tro, at den havde været kastet i jorden.

    Something just don't add up.


  • #43   22. dec 2014 Til Michael B !! jeg har lært at køre uden abs ;0) Nej det er den ikke :0)

  • #44   22. dec 2014 så kan du ikke sammenligne prisen , en z750 er meget svær at sælge uden abs ,
    (dette sagt uden at indlede en rigid abs debat )


  • #45   22. dec 2014 Fair nok, men det er jo heller ikke alle der ønsker ABS, eksempelvis mig selv ;0) , mange har jo kørt mc i mange år uden ,lige pludselig kommer ABS på mange cykler og Mange kan IKKE køre en maskine uden !! Sørgeligt..


  • #46   22. dec 2014 Men ved godt at prismæssigt er den billigere end en men ABS :0)

  • #47   22. dec 2014 Jeg solgte en 08 med ABS og ca samme km sidste år også med masser af udstyr samt original udstyr tro ikke du får en kr over 60 kilo for den desværre der er jo tons af vis Z750 og folk har lige som mig selv fundet ud af den ser møj fed ud men mangler virkelig motorkraft mm.
    Du lægger meget væk på den er skruet på professionelt det tror jeg ikke mange vil give noget for da jeg har indtryk af at de fleste selv ordner deres mc ihvertfald når vi er nede i den her pris klasse smiley


  • #48   22. dec 2014 er uenig med dig smiley , men vil ikke tage debatten her da tråden så hurtigt kører af sporet , men lav et topic , og jeg skal fluks være der smiley
    p,s jeg har sågar også esp og abs på bilparken .


  • #49   22. dec 2014 tja. de koster desværre ikke mange penge længere så regne ikke med mere end 50.000, der er flere og flere tilslag til de priser og da det ikke er en R model udskiller den sig jo ikke det vilde fra de andre.

  • #50   22. dec 2014 Hov der er noget helt galt her hvis jeg husker rigtig så kom de alle med sort motor fra 08 af og frem så er du sikker på din er en ægte 08???

  • #51   22. dec 2014 Carsten : se #36 og 37

  • #52   22. dec 2014 Well..
    Hvis du ser på udstyrlisten, smidder stort service, nye dæk, nyt kædekit, lakkering, rullefeldt og RIGTIG mange mekaniker timer sammen, så jo, så ender du på lige omkring de 50.000 smiley og ja det er rigtigt man penge!
    Men nej, den har aldrig været smidt i jorden.
    Det var bare et projekt hvor det ene tog det andet, og halvvejs igennem tænkte jeg at det kunne fandeme os bare være lige meget, og gik all in....
    Om jeg så har betalt lidt rigeligt for udstyr mv på en cykel der koster så relativt lidt, er jo en helt anden diskussion! smiley


  • #53   22. dec 2014 Jeg solgte en fra 07 med ABS i en træls grøn farve i august, den fik jeg 58 for og den var fuldstændig standard, solgt på 5 dage!
    Så til foråret vil jeg skyde på du kan få 65 for din! Men for mig trækker det voldsomt ned at den er malet om, det KAN være voldsomt svært at sælge sådan en, da 80% så tror den har været skadet!
    Men fed cykel du har, den går bare lækker sådan en


  • #54   22. dec 2014 50 og 55 hvis du er meget heldig, de ting der trækker ned er:
    1 Omlakeringen
    2 Ulovlige og brandfarlige xenonlygter der også gør at forsikringen ikke dækker i tilfælde af brand (da det er et højspændingsanlæg som cyklen ikke er født med)
    3 Tilfældig sammenskruet da det er en mekaniker i stedet for en mand med passion som ville kæle for detaljerne
    4 At det er en genopbygget cykel
    5 Alt det kinaudstyr der at skruet på den

    Hvad er det specielle batteri for et og hvem har rullet den?


  • #55   22. dec 2014 Hvis den kommer ned i 55 så skriv bare til mig så vil jeg købe den! Jeg kan hente med det samme smiley

  • #56   22. dec 2014 begge dele står i mit galleri @Glenn B, kan ikke lige huske det desværre smiley

    Og helt enig mr hovenba! den er sgu lækker!


  • #57   22. dec 2014 jeg lover og garantere at helvede skal brænde over RKI rive før den sælges for 55 smiley det kan sige med sikkerhed!
    Om jeg så skal prosituere de første to fødte for at beholde den, så gør jeg hellere det! smiley


  • #58   22. dec 2014 Det var også bare gas Rasmus:-) jeg er enig med dig i, at den sagtens kan indbringe, en del mere en 55!

  • #59   22. dec 2014 Også fik fik vi lige splittet Rasmus's jul smiley

  • #60   22. dec 2014 Jeg gider heller ikke de lange agumationer for og imod ABS, det er for nogle at fortrække , for andre en ligegyldig ting (Personligt har ikke nogle indflydelse for mig om der er eller ej) ;0) Jeg kører efter forholdene og Dosere mine Bremser fint (Sådan har jeg for snart mange år siden lært at køre Mc..
    Ps. mine Biler har ABS og ESP men det er ikke et tilvalg :0)


  • #63   22. dec 2014 Glenn : lygterne kan jo ændres tilbage og det andet er noget ævl . der står
    den er rullet af racing for fun . H:L og det er da en mand der ved hvad han laver.
    behold din mc og glæd dig over at det er en fed mc , der (nok) ikke falder mere i værdi de næste 10 år .


  • #64   22. dec 2014 Synes det er fantastisk at prisen service,dæk,kædekit og værkstedstimer. Er med i prisen på udstyr smiley smiley

  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #65   23. dec 2014 Avanceret batteri, hvem har bildt dig det ind? Ingen fornuftig køber vil give ekstra for dine værkstedstimer og ja kædebutikker osv er ikke et plus i prisen, det er blot vedligehold.

  • #67   23. dec 2014 06 og en 07 model må du ikke samligne Johan, det er to fuldstændige forskellige Mc'er. En 07 model er på alle måder en bedre mc end dens forgænger.

  • #69   23. dec 2014 Undskyld jeg siger det, men en cykel som din skriger kun "BRIAN" i mine øjne. (No offense Brian S smiley ) Det er slet ikke noget jeg ville betale ekstra for. Tværtimod.

  • #70   23. dec 2014 Johan, nej overhovdet ikke! Ny motor, ny stel, bedre affjedring, upside down forgafffel, + meget federe design! Hvis du havde prøvet dem ville du også kunne sige at de overhovedet ikke kan samlignes. Men anyways hvis den bare havde været faceliftet kunne du stadigvæk ikke samligne en pris, på en ældre model.

  • #71   23. dec 2014 Desuden er det jo en 2007 model! Det skal du oplyse til evt. køber. Det er fuldstændigt lige meget hvornår den er indregget!

    Hvis jeg var ved at købe en MC og fandt ud af at sælger havde oplyst forkert årgang var jeg sprunget fra med det samme! Det er SNYD og bedrag.


  • #72   23. dec 2014 Bortset fra at forlygten ligner ansigtet fra en pokemon med de linser i. Er det en rigtig fed cykel. Men forstår ikke du overvejer eller bare lufter tanken om salg, efter så meget tid der er brugt.

  • #73   26. dec 2014 Undrer mig også som #72.

    Jeg er selv lidt ud efter en Z750 til næste år. Skulle jeg købe din nu ville jeg ikke gå over 60.000 og mit max budget til en Z750 ville være under 70k. Det som trækker ned for mit vedkommende er design ændringerne som lakering og lygte skift. Nogen synes det er fedt, det gør jeg ikke og ville ændre det tilbage, det koster naturligvis. PC5 trækker op for mig.

    Bare min menning, held og lykke med salget. Men forklar lige hvorfor du allerede nu overvejer at sælge smiley

    >Johan P, "Faceliftet stel", hvad er det for noget ;D


  • #75   26. dec 2014 Hold nu med at bruge mere tid på den Kawa, Drengen skriver fra start han elsker cyklen og ikk ved om han vil sælge !!!! Jeg syntes du skal finde ud af om du vil sælge, og så oprette en annonce der hvor den hører til på mcg.

    DEJLIG KAWA SÆLGES FOR HØJESTE BUD !!! Så får du det den er værd på markedet............. smiley

    Og Ja Brian service hører da selvf med til eks udstyr, lige som dæk og andre sliddele !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  • #76   26. dec 2014 enig med ekstraudstyr mister 95% af værdi ved videre salg... jeg piller altid mit af (scottoiler, varmehåndtag, gps osv) inden salg. det giver aldrig ekstra alligevel.

  • #77   27. dec 2014 http://www.123mc.dk/kawasaki-z-750-r-rydbergs-mc-2-aars-garanti/mcid-95487

    ifølge Rydberg MC kan du få i omegnen af 125k for din! smiley De er helt blæst


  • #78   27. dec 2014 Stig bortset fra at den rybjerg sælger er 5 år nyere og en r model med opgraderet affjedring, at sammenligne trådstarters mc med en z750r er det samme som at sammenligne en 2005 model med en 2007 model smiley

  • #79   27. dec 2014 Derudover skal det siges at jeg faktisk købte en z750 fra netop rybjergs mc i marts til 74 tusind, hvilket var ligeså billigt som alle de private z750 stod til, blot med bedre service fra deres side og to års garanti på skidtet.. Så man kan ikke beskylde dem for at sætte priserne for højt

  • #81   27. dec 2014 r eller ikke r version. Den bliver aldrig solgt til noget i nærheden af 125k! Hvem ved sine fulde fem ville ikke gå efter en Z800 når man alligevel er i det prislag!

  • #82   27. dec 2014 Enig Stig !! smiley Men det faktum at R modellen faktisk kostede 40000,- mere end den alm i 2012 er ikke helt uvæsentlig. Sammen med det underlige fænomen, at mange tror de bliver snydt og får noget forkneppet lort når de handler privat. Skal nok gøre den forskel at Rydberg sætter 115K ind på kontoen når Kawaén forlader biksen... Den er jo med garanti, og forhandleren sagde god for den, kørt af forsigtig pige. Og med alt det eftertragtede ekstraudstyr som gør at den er utrolig let at sælge igen... Næsten uden værditab smiley

  • #83   16. maj 2016 Ville klæde dig at slette din skrivelse på Trustpilot også.
    https://www.trustpilot.com/users/4d775efd000064000107097d
    Du er her gjort obs på det ikke er lovligt, og du skriver selv, at du ville spørge i butik, og alle i butik ved og siger til alle der vil have xenon at det IKKE er lovligt, og det kun giver problemer.


  • #84   16. maj 2016 Spændene læsning smiley smiley smiley

  • #85   16. maj 2016 det har måske noget at gøre med at trådstarter lavede en tråd ,med samme indhold som på trustpilot , , vi var nogle der kunne huske denne tråd ,og pludselig var den nye tråd slettet , men mon ikke han sletter den på trustpilot ,når han læser denne igen ,og ser han åbenlyst husker forkert ?

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #86   16. maj 2016 Den "nye" tråd var udhængning, så den er slettet af en hjælpeadmin.

Kommentér på:
Salg af Z750 ABS

Annonce