{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

morten a
morten a
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

salg af z750 {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg går og overvejer at sælge min Kawasaki Z750, men ved ikke helt rigtigt hvad jeg skal gå efter, har kigget lidt omkring og ville skyde på ca. 90.000kr, men er jeg helt væk der?.

Det er ABS modellen fra 12 måned 09, har kørt 5.600km.

Er fra storkøbenhavn.

venlig hilsen morten.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af z750
  • #1   24. aug 2011 Hvis du gerne vil beholde den er det en fin pris. Hvis du vil have den solgt skal du slå 15-20.000 af

• #2   24. aug 2011 Må indrømme at jeg ikke helt forsåt de her indlæg - gå ind på guloggratis, dba og hvad de ellers hedder, og se hvad andre står til - vil men af med den skal den jo så være en af de billigste med samme årgang og ect

• #3   24. aug 2011 kommer jo også an på udstyr..... ikke at det gir så meget.... men det er med til at få den solgt

• #4   24. aug 2011 Eftersom en ny koster 125.995 ( den gamle model ) og 139.995 for 2011 modellen, er en pris på 90.000 kr vist ikke helt ved siden af.. Men der er altid nogen der tror de kan få det hele for ingenting, og at deres ejet gamle lort er guld værd...

• #5   24. aug 2011 "Må indrømme at jeg ikke helt forsåt de her indlæg - gå ind på guloggratis, dba og hvad de ellers hedder, og se hvad andre står til - vil men af med den skal den jo så være en af de billigste med samme årgang og ect"

Ja, sværere er den ikke

• #6   24. aug 2011 morten A

Kan kun sige at det kommer til at gøre rigtig ondt hvis du vil sælge din MC nu.

For det første er der rigtig mange Z750 til salg. Har set ABS modeller til 70-75k som bare står til salg og stadig ikke bliver solgt.

For det andet er det et dårligt tidspunkt at sælge. Vejret bliver kun værre og værre og der er langt flere der sidder med salgs tanker, end købs tanker når det kommer til MC.

For det tredje er vi midt i en finanskrise som ift MC køb/salg ser ud til aldrig at have været tydligere.

Værd glad for du ikke fx var ude og købe en ZX10r i 2008 for 240.000kr. Den koster 100-110.000kr. på brugtmarkedet nu.

• #7   24. aug 2011 Du får næppe 90 for den.. Det kan godt være du synes den stadig er næsten ny men en potentiel køber gider jo ikke give næsten ny-pris for en cykel som er brugt - og her er det ligemeget i hvilken grad cyklen er brugt. En butik sætter også tit demo-cykler med få hundrede km på uret væsentligt ned.
    Et problem, i mine øjne, med cykler der er solgt på slogan'et "få meget cykel for pengene" er desværre at de taber en ret stor procentvis andel af deres værdi de første år da prisen for en brugt SKAL afvige væsentligt fra forhandlernes nypriser og kampagnepriser på sidste års model (med IXIL potter smiley

Steens MC Center har een næsten som din til samme pris- så du skal nok noget længere ned for at gøre den interessant. http://www.dba.dk/kawasaki-z-750-750-ccm/id-68873963/

Du kan få en sprit-ny 2010'er hos Xpedit til 100k - de nævner dog ikke ABS men det er stadig billigt..
    http://www.xpedit.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=94&show=Kawasaki&detail=1&mc_number=695102032&return=all

Held og lykke

Kommentér på:
salg af z750

Annonce