{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.479 visninger | Oprettet:

Pruns
Pruns
MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 6

Textil mc tøj - vask {{forumTopicSubject}}

Hej. Nu skal jakke/bukser vaskes efter sæsonen (mit er mrk DIFI), og hvad er jeres erfaringer mht gode vaskemidler, og efterfølgende imprægnering ?
Er der evt gode vaskemidler der har (nok) indbygget imprægnering ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Textil mc tøj - vask
  • #1   9. nov 2014 brug flydende vaskemiddel, ingen skyllemiddel. Bruger selv nikwax, ikke billigt men vasker kun en gang om året.

• #2   9. nov 2014 Jeg skyller mit tøj 4-5 gange om året på 30 grader uden brug af sæbe for at bevare impreneringen i tøjet. og kommer ikke noget andet i heller. hvilket gør at impreneringen i mit tøj virker optimalt, som da det var nyt. og det er mere end rigligt, så min jakke ikke lugter af sved. kun foret der bliver vasket på finvask med sæbe

• #3   9. nov 2014 Hvis du køber den rette sæbe og anvender den, imprægnerer du med det sammen i alm vaskemaskine. Men udelad for alt i verden mølleskiddel!

Woly sport Textile Wash - og følg så anvisningen

• Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #4   9. nov 2014 Biotex outdoor beregnet til goretex, virker super! Men vask så få gange som muligt. Man kommer langt med en fugtig klud. Jeg kører altid med langt sportsundertøj under mc tøjet også om sommeren.. Synes faktisk ikke at mit gear lugter efter en sæson

• #5   9. nov 2014 Hvis du køber den rette sæbe og anvender den, imprægnerer du med det sammen i alm vaskemaskine. Men udelad for alt i verden mølleskiddel!

Woly sport Textile Wash - og følg så anvisningen

Kommentér på:
Textil mc tøj - vask

Annonce