{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Bobler i maling på kåben {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.. Er der nogen af jer der kan fortælle mig om jeg skal have ny kåbe eller om jeg kan nøjes med at male den? Er det dyrt at male/reparere sammenlignet med prisen for en brugt kåbe? Og hvor kan jeg finde en brugt kåbe her i DK? Har kigget lidt inde på ebay,de og ebay.co.uk, men har ikke kunnet finde nogen.

Jeg skulle ud og køre en lille tur på min Suzuki GSX 750F fra 2000 i går og til stor overraskelse lå jeg mærke til at der var kommet nogle bobler i malingen på venstre side af kåben. Malingen omkring benzin hanen var i forvejen boblet lidt op da jeg købte motorcyklen, og går ud fra at slangen som er tilsluttet benzin hanen sidder en smule utæt. Benzinen (bedre sagt små næsten usynlige drypper benzin) er så efterfølgende kommet inde i de allerede eksisterende bobler og "vokset" sig helt ned langs kåben og lavet en lang stribe. Det ligner smeltet plastik. What to do???? smiley :( smiley :/

Ved ikke helt om i forstår. Er ikke dansk, så nogen gange er det lidt svært for mig at formulere mig helt præcist. Jeg vil senere uploade et billede.. Så kan i bedre forstå hvad jeg mener smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bobler i maling på kåben
  • #3   8. nov 2014 det kan sikkert slibes og spartles op efterfulgt af en ny maling.

• #4   8. nov 2014 Tak for svar smiley Slibe og spartle har jeg tænkt på, men tænker at det må være lidt svært at ramme den rigtige farve, så man ikke kan se forskellen. Jeg har skrevet en mail til en dansk mc ophugger, men regner med at de vil have guld for en brugt kåbe. Nogen der kender en mc ophugger i Tyskland/Flensburg?

• #6   8. nov 2014 Det er nok den nemmeste løsning mc bissen.. Hvis prisen kun ligger mellem 500 og 1000 så er det faktisk ikke helt galt.

• #7   9. nov 2014 En sort venstre sidekåbe er netop nu på auktion på ebay.de. P.t til 40 euro.
    Søg på gsxf 750 verkleidung seitenteil.
    Auktionen løber til kl. 20.03 i dag.
    (Er ikke sikker på at den passer til din årgang, men måske værd at undersøge)

Kommentér på:
Bobler i maling på kåben

Annonce