1.153 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvilken opløsning - Gopro Hero3+ Black Edition Hvilken opløsning - Gopro Hero3+ Black Edition

Hej med Jer smiley

Jeg har fået mig et Gopro Hero3+ Black Edition - mega lækkert!

Men da jeg er helt nybegynder omkring de kameraer, er jeg i tvivl om hvilken opløsning der er "bedst".
Så mit spørgsmål er;
Hvad har I Jeres sat op til når I er ude og trille?

Vil gerne have høj fps, da jeg synes det er fedt at kunne optage i "slowmotion" smiley Men det skal også gerne være høj opløsning.

Er det så bare 720/120 den skal stå på? Selvom den kan optage i noget højere opløsning?

Kom gerne med tips hvis I har nogle smiley
Og hvad bruger I til at redigere film i?

God søndag,
- Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken opløsning - Gopro Hero3+ Black Edition
  • #1   28. sep 2014 Jeg bruger 1080P/30FPS for at få så lang optagetid som muligt..

• #2   28. sep 2014 Okay, men hvordan er 30FPS til slowmotion - altså når den kan optage i 120FPS?

• #3   28. sep 2014 Hvis man har kameraet på siden af hovedet bruger jeg altid narrow field of view, synes det ser bedre ud så for man ikke for meget hjelm smiley

• #4   28. sep 2014 Eller normal, ihvertfald ikke wide smiley

• #5   28. sep 2014 Jeg har ikke brugt slowmotion, så det ved jeg ikke..

• #6   28. sep 2014 Husk på at hvis du vil uploade til youtube, så skruer youtube selv ned til 30fps uanset hvad du har optaget i. Så du skal selv ind og redigere dine videoer, så de kører 1/4 hastighed eller hvad ved jeg.
    Syntes dog at det er noget med at youtube vil give mulighed for 60fps snart(eller har de allerede gjort det) smiley