566 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hjelmkamera - Oregon ATC 2000 hjelmkamera - Oregon ATC 2000

Hejsa

Har kig på et Oregon ATC 2000 kamera efter at have fået det anbefalet her i dette forum.

Jeg har dog et spørgsmål ang. valg af hukommelseskort.

1) Jeg har nogle steder læst at det skal være et highspeed kort. Er der nogle af jer der har prøvet et std. hukommelseskort og highspeed, og er der i givet fald forskel på dem?

2) Skal man holde sig til SanDisk eller er noname brand også OK?

3) Hvilken størrelse bør kortene have? - hvor mange minutter er der til i god opløsning?

På forhånd tak smiley

Anna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjelmkamera - Oregon ATC 2000
  • #1   27. apr 2008 Og solen bliver sort. Fandt jeg ud af på skiferien.

• #2   27. apr 2008 Generelt er det pænt dårlig kvalitets video det optager, for ikke at tale om lyden som er mere eller mindre ubrugelig.

• #3   27. apr 2008 Karsten det der memory card du har, hvor hurtigt kan det skrive data?

• #4   27. apr 2008 Tak for svarene smiley

Jeg kan simpelthen ikke finde forskellene mellem et high speed og normalt kort. Er der forskel i optagekvaliteten, dvs. tilpasser kameraet sig alt efter hvor meget data det kan slippe af med? Er der mærkbar forskel?

Pft
    Anna

• #5   28. apr 2008 You get what you pay for as far a quality goes, pay cheap you get poor quality so its best to try to balance what you need against cost and go mid range if your pocket can afford it, I do quiet a bit of on bike recording and find the best place to pick up the right equipment iis http://www.dogcamsport.co.uk/ They have alot of years experence and do good package deals depending on what you need.

------------------------------------
    Bad Danish translation smiley

Du får hvad du betaler for eftersom langt en kvalitet går, løn billig du får ringe kvalitet så at dens bedst for at forsøge at balancere hvad du har brug for imod omkostning og gå midtrækkevide hvis din lomme kan have råd til det, jeg gør stille lidt af på cykelregistrering og finde det bedste sted for at samle op det højre udstyr er (link fjernet)

De har en del år oplever og gør gode helhedsløsninger afhængende af hvad du har brug for.

• #6   28. apr 2008 Hej

Tak for kommentarerne. Jeg forventer heller ikke så meget at kameraet, jeg vil dog gerne i gang med at eksperimentere med kamera på cyklen + ski... så det er nok et fint udgangspunkt... bliver jeg så bidt af det så må jeg jo ud og investere lidt mere smiley

Fedt at vide at der er nogen der virkelig går op i det som jeg så kan spørge til den tid smiley

mvh
    Anna

Kommentér på:
hjelmkamera - Oregon ATC 2000

Annonce