{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arai Chaser?
  • #1   10. aug 2006 Arai laver ingen dårlige hjelme, så hvis den passer dig og du vil bruge mønten, så køb du roligt den...:-)

• #2   10. aug 2006 Nej nej, det er jo top kvali det ved jeg.

Men for 4000,- ville jeg gerne lige høre lidt om den. smiley Hvordan det var med støj bla.

• #3   10. aug 2006 Det lyder godt. Jeg synes nemlig også den var hamrende dejlig at have på, der var intet der trykkede eller lign. som der næsten altid er når jeg har prøvet en hjelm. smiley

• #4   10. aug 2006 Jeg har prøvet en Arai Viper-GT (tror jeg nok den hed).
    Den havde en fremragende pasform som du beskriver, men der var nøjagtig lige så meget vindstøj, som i min Shoei Raid II.
    Forskellen er så bare, at Shoei laver et støjdæmpningssæt, som kan eftermonteres, og det ændrer stillingen lidt.

• #5   10. aug 2006 Har selv den nye arai viper, og ja der er vindstøj - men der er ingen forskel om du kører 120 eller 160, tilgengæld er der nada tubolens ved høje hastigheder, så jeg kan kun anbefale arai smiley

• #6   10. aug 2006 Det med vindstøj afhænger meget af hvordan ens hoved er placeret i forhold til en evt kåbe.
    Den hjelm der har mindst vindstøj når den "hænger" frit i luften, er ikke nødvendigvis den der har mindst vinstøj når først den kommer på, og sidder i turbulensen bag en kåbe....
    Du må se om du kan låne dig frem til at prøve forskellige hjelme, og afprøve dem på din egen mc...
    Og ARAI er bestemt ikke den værste hjelm du kan sætte dine penge i..

Kommentér på:
Arai Chaser?

Annonce