{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha WR 250 X
  • #1   13. jul 2014 ud og prøv ...

• #3   13. jul 2014 Hvad skal du bruge den til? Er det ren Enduroløb/trænning syntes jeg det er en for tung og klodset maskine med for lidt power! Men hvis du skal bruge den til lidt offroad og vægter utrolige lange service intervaller er den nok lige i skabet.

• #5   13. jul 2014 Jeg skal hverken bruge den til træning eller noget smiley by kørsel skal den bruges til og måske en gang imellem ud til div. Ishuse når varmen er til det ?? jeg vil bare gerne prøve sådan en cykel i stedet for en sports cykel.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #6   13. jul 2014 Så har du sgu valgt rigtigt. Den er fed at køre på - endnu bedre når man lige rumsterer lidt med den.

• #8   13. jul 2014 Har lige haft en.. Og efter 3 uger måtte jeg købe en KTM 690 istedet for da den simpelthen har for lidt kræfter... Ellers fin cykel den kører ganske fint..

• #9   13. jul 2014 Fed cykel efter min mening. Men det kommer lidt an på hvad du forventer. Det er sgu ingen MC der æder kilometer på motorvejen.

• #10   13. jul 2014 I øvrigt så er det meget svært at besvare spørgsmål om hvorvidt en MC har kræfter nok eller ej. Nogen af os er fint tilfreds med 250cc, mens andre synes at 600cc er for lidt smiley

• #12   13. jul 2014 Hvad med Yamaha XT660X?
    Bevares. Den er tung, hvis man sammenligner den med en fuldblods-motard. Men den er nu meget sjov at køre på. Har prøvet den i byen, på landevej og motorvej. Og den gør det okay alle steder.
    Man sidder rimelig højt, så man har fin udsigt, i byen. Og på trods af sine ca 48 heste, virker den frisk nok på landevejen. Og på motorvejen, syntes jeg den virkede ganske stabil ved 130 km/t. Sikkert pga. vægten.
    Men vi oplever jo vidt forskelligt. Så ud og prøv, som der bliver skrevet. smiley

Kommentér på:
Yamaha WR 250 X

Annonce