{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.718 visninger | Oprettet:

Yam WR 400 1998 Nogle der kender en ejer?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt den der Yamaha WR 400 fra 1998, og var i synshallen i dag, når den er efter 1996 skal der monteres akkumulator, den skal have positions lys, der skal virke når den ikke er startet, med mindre jeg kan finde en der har fået en registreret, og så kan jeg via det reg nummer, finde ud af hvordan den er synet uden de der ting er lavet.
Er der ikke andre maskiner der ikke har positions lys, og batteri?? tænker Honda XLR 250 og 600, yamaha wr 250, og 400 er vel lavet på samme måde, men jeg kan ikke få den synet før det er lavet, og yamaha i Sverige har jeg snakket med i dag 4 gange, og nu svare de ikke.
Kan finde den i MC revy fra 1999, så kan jo ikke lige se hvordan den skulle kunne blive solgt, når den ikke er godkendt??

Synshallen havde sjovt nok besøg af de 4 kloge hoveder fra trafikstyrelsen, han læste frem til at der skal være akkumulator som kan lade efter kørsel, med mindre der var typegodkendelse på at den ikke skulle.
Han ville ikke lige hæftes på det, men han syntes der manglede noget i direktivet, som måske ved en fejl var blevet slettet.
Nogle der ved mere, og om den ikke skal, så kommer jeg gerne forbi din synshal på Sjælland, og får den synet.
THomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yam WR 400 1998 Nogle der kender en ejer??
Kommentér på:
Yam WR 400 1998 Nogle der kender en ejer??

Annonce