2.026 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

HJÆLP - Tætning af køler -Odense HJÆLP - Tætning af køler -Odense

Ja som overskriften siger har jeg brug for at få tætnet min køler. Opdagede idag på en tur at varmelampen lyste i instrumenteringen og blev ved med det.Så til min rædsel at næsten al kølevæske var løbet ud. Der er tale om et område i toppen af køleren på ca 4#4 cm hvor der fra 3-4 steder siver kølervæske ud ! Er der nogen herinde der kender en privat eller erhvervsdrivende der kan fikse det i weekenden? Havde nemlig store planer om at komme ud og trille en masse i det gode vejr!
Alternativet kunne være en flaske kølertætner - meen kender ikke noget til det og tænker at det er noget forfærdelig snask at rense af igen når køleren skal repareres/skiftes (tænker her slanger osv).
Forslag - tips og tricks mm modtages hjertens gerne smiley
mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP - Tætning af køler -Odense
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.914
    #1   11. jul 2014 Jeg kører med Midlands kølertætner i både min baneracer og min KTM Enduro cykel - der er sgu ik noget snask nogen steder.

Man skal bare følge brugsanvisningen til punkt og prikke.

• #2   11. jul 2014 ok - lyder lovende smiley er dt noget du har købt ved nogle af kæderne ( biltema - thansen) ell er det noget der er svært at opdrive ? mvh

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.914
    #3   11. jul 2014 Jeg har købt det på en tankstation før - bare et andet mærke.

Tror jeg har prøvet 4-5 forskellige igennem tiden - de virkede fint alle sammen.

• #4   11. jul 2014 Super - tak for info smiley Tror sku jeg napper sådan en bøtte og kyler i - kan ikke holde ud at tænke på at cyklen bare skal stå stille hele weekenden smiley

• #5   11. jul 2014 Hvad hulen er det bønderne bruger på deres gamle traktorer, var det knust ingefær? Jeg havde en meget utæt en på min Honda, forsøgte og lime den med et locktite produkt, men opgav efter et par forsøg og købte en brugt køler på ebay.

• #6   11. jul 2014 Tænker også at få købt en ny - men ville lige høre om der var nogen der havde gode ideer eller evt kendte en der kunne klare jobbet smiley Den får en gang kølertætner så jeg kan komme ud og trille i weekenden smiley
    mvh

• #7   11. jul 2014 Offslow............. Det er korrekt stødt ingefær... Tager en liter flaske, i med en pose ingefær fyld halv op med vand , rystes godt hæld skidtet i fyld køler efter med vand og kør den varm.................... vupti Pede og den er tæt..

• #8   11. jul 2014 hmm - hvordan med holdbarheden på sådan en cocktail ? lyder godt nok spøjst smiley noget du har nogen erfaringer med Michael R ?
    mvh

• #9   11. jul 2014 Har rigtig gode erfaring med det.... Kørte de sidste ca 30.000 km på den cocktail i min gamle Scania.

• #10   11. jul 2014 ok - vildt nok smiley tak for info
    mvh

• #11   12. jul 2014 Man kan også hælde et æg eller 2 i den, men når nu du ikke står midt på landevejen, men rent faktisk har muligheden for at købe ordentlig kølertætner, så ville jeg nok bare gøre det smiley Og ellers har jeg også reppet flere kølere (både plast, alu og messing) med kemisk metal..

• #12   13. jul 2014 Den fra biltema virker fint og koster en brøkdel af et tilsvarende produkt fra tanken...
    Bruger det på min Land Rover, som bliver udsat for lidt af hvert smiley

Kommentér på:
HJÆLP - Tætning af køler -Odense

Annonce