{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Gsxr srad 600 knastkæde strammer {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogen der kan hjælpe med priser på knastkæde strammer.

Ved i hvad priserne ligger på.
Hvad er bedst std eller manuel

Og en sidste ting hvor mange forskælige strammer er der. Jeg har en reserve men den er ca 1 cm forkort

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsxr srad 600 knastkæde strammer
  • #1   13. jun 2014 Så er det nok ikke til en srad den strammer du har, de strammer der findes til den passer alle årgange.

Fordelen ved den automatiske er at den justere sig selv, men de er kendt for at gå til.
    den manuelle går ikke til, men den skal du selv justere engang imellem, typisk en gang om året.

Prisen for en ny automatisk er 395kr mens den manuelle koster 466kr

• #2   14. jun 2014 morten jov den er til srad jeg har selv pillet den ud fra den gammle motor som smed en kæde

• #3   14. jun 2014 Den er nok for kort fordi stemplet ikke bevæger sig som det skal.
    Der er som sagt kun en strammer til de cykler, eller der er blevet lavet en forbedret en, men de er alle sammen lige lange.

• #4   14. jun 2014 morten nej den er helt ude og funger som den skal altså den der er forkort.

• #5   15. jun 2014 Så ved jeg det sq ikke, de burde være ens... men hvis der er forskel på længden af dem, så burde glideskinnen i motoren også være forskellige, men det er de samme der bliver brugt i alle srad'er.

Du må ned til suzuki og spørge dem så.

Kommentér på:
Gsxr srad 600 knastkæde strammer

Annonce