{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-skive
  • #1   5. jun 2014 du parkerer såmænd bare og går din vej smiley

• #2   5. jun 2014 Det har jeg også gjort i alle de år jeg har kørt... men kom til at tænke på det i går da jeg holdt i en bås hvor der var 30 minutter...

• #3   5. jun 2014 Du skal have en p-skive på, så p-vagten kan komme og stille på den og skrive en bøde til dig. (ironi kan forkomme)

• #4   5. jun 2014 Jeg gør sådan her. Så har jeg ro i sindet på de pladser, hvor det er private selskaber, der står for kontrollen smiley

profilbillede
  • #5   5. jun 2014 Er det ikke meget individuelt, fra by til by, - efterhånden..?
    I køvenhavnstrup må vi ikke parkere på fortovet mere.. Øv..!
    Hvorimod Frederiksberg er mere large..

Syn's de har en fin service i Århus, hvor en kammi ansøgte om at deres gade fik en mc' P box Malet op til de 3 mc foran hans bopæl..
    Efter en måned havde de den fineste mc-boks at parkere i.. For free..!
    Godt gået Århus.. !

• #6   5. jun 2014 Henrik A, man har aldrig måtte parkere på fortov i KBH, det bare først nu med den nye lov der er kommet focus på det.

• #7   5. jun 2014 Hmm.. Ikke f noget smiley
    men jeg har arbejdet i byen i mange år faktisk i Kbh. Kommune og det stod på kommunens hjemmeside under P- regler - at "mc parkering kunne foregå ved afmærkninger med cykel P" bla. Forenden af cykelstativer og langs mure hvor det ellers var tilladt blot det uden gene og der var fri passage.. Men er der afmærkede båse til mc skal disse anvendes, hvilket stadig gælder.. smiley dog stadig uden P skive og gratis.. ( det manglede også bare andet..!!)
    Men du har ret, der har ikke stået, det dicideret er tilladt at parkere på fortov, men mange cykel P er jo netop på fortov, - og de er blevet noget mere nazi med de nuværende regler.. Suk..
    Sååå deeet.. smiley

• #8   5. jun 2014 Ja det er lige det, men det er staten der har afsagt dom over det. KBH har altid haft en politik at hvis en mc ikke stod til gene gjorde man ikke noget ved det, men fik man en bøde aligevel var der intet at gøre.

Kommentér på:
P-skive

Annonce