Ide til P-skive {{forumTopicSubject}}
Jeg lavede i dag en meget ulovlig parkering (se billede)
Jeg er i hvert fald blevet noteret for at parkere uden p-skive (795 kroner). Jeg plejer at holde i denne "bås", for at være venlig over for billister, og ikke optage en af de få pladser til rådighed, jeg har endda snakket med en p-vagt på pladsen for nogle måneder siden, som sagde, at jeg sagtens kunne holde der, da han ikke mente, det var inden for det almindelige parkeringsområde, som de skal kontrollere..
Anyway
Jeg kan ikke lige komme på en ide, i tilfælde af at jeg får lyst til at have en p-skive, det er jo kravet hvis man vil holde på private pladser, men hvordan skal det gøres på mc? Det skal jo være en, som andre ikke kan stille på når jeg er gået, ellers hjælper den jo ikke meget.
Alternativet er, at jeg kan holde på cykelparkering ved siden af, det er vel ikke EuroParks plads, eller? Så bliver det en sag mellem politiet og jeg, hvis ejeren af bygningen synes det er et problem at jeg holder der, og jeg tror ikke på, at politiet når at komme og gøre noget ved det før jeg er væk igen.
Hvad ville I gøre?
Kunne jeg tildække nummerplade og stelnummer? P-vagten må jo ikke fysisk røre ved min mc, så hvad skal han gøre ved, at han ikke kan se, hvem afgiften skal skrives til?
maj 2019
Følger: 1 Følgere: 21 Emner: 15 Svar: 946
sep 2015
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 65
maj 2019
Følger: 1 Følgere: 21 Emner: 15 Svar: 946
jul 2017
Følger: 22 Følgere: 75 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 122
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 63 MC-er: 12 Annoncer: 22 Emner: 54 Svar: 529
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 657
Jeg har tastet min MC plade ind i Easy-park appen, når jeg holder i København..
sep 2015
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 65
Spørgsmålet i tråden går dog på, om der findes et eller andet smart som p-skive, eller om man bare skal sørge for at holde ulovligt i forhold til politiet (som ikke gør noget ved det) istedet for at holde der hvor de provisionslønnede kan få mig
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
Afklar med selskabet, hvad de vil ha - om du skal holde i bås med p-skive, eller om der er sket et kommunikationsbrist, og at at du fremover kan få lov at holde, der hvor du gør uden p-skive?
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 549
Men jeg snakkede med p-vagten ved BIG i herlev som er privat p-selskab, og han sagde jeg skulle holde i bås og jeg behøvede ikke p-skive, jeg skulle bare sørge for at jeg ikke holdte der længere end de vist nok 2timer som var maks.
Så det kan ikke være alle private der forlanger p-skive...
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 19 Emner: 7 Svar: 157
jul 2018
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 52
Hvad står der på skiltene indtil p området? Vis der står krav om p- skive er det vel det der må på og så skal man jo holde i en bås (et køretøj pr bås) men forstår dig godt man køre mc dels for ikke at fylder så meget i trafikken så der er plads til andre og man vil da heller ikke tage en hel bås når der er plads andre steder
maj 2016
Følger: 11 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 128
jul 2018
maj 2016
Følger: 11 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 128
Ide til P-skive