Brdr. Jensen God behandling. Brdr. Jensen God behandling.
Jeg har Købt mc hos brødrene i Horsens. Jeg hentede den i går, og der var kun venlighed, og jeg fik den tid jeg skulle bruge til spørgsmål. Da jeg var næsten hjemme "kørsel ca. 100km". bed jeg mærke i at køler blæseren ikke startede og maskinen blev temmelig varm, og jeg kunne høre hvordan den kogte. Da jeg var kommet hjem, havde brødrene lukket, så jeg kunne ikke komme i kontakt med dem. Jeg ringede til værkstedet i dag omkring middag, og fortalte om situationen. Værksteds chefen sagde med det samme. "Hvornår kan du komme, det skal vi da have kigget på. Tjek kølervæsken, og kør bare her ned, det er ikke så varmt i dag, så det kan jeg godt stå inden for."
Jeg tog så turen til Horsens. Da jeg kom der ned stod de klar og ventede på mig, kørte den på liften med det samme, målte ud, og fandt en koldlodning i sikringsboksen. Der efter tjekkede han føleren, til køleren, fandt tiden for hvornår blæsere ville gå i gang, og ved hvilken temperatur. I løbet af 45 minutter, var jeg klar til at køre hjem. Jeg blev ikke mødt af en tarvelig regning, eller sure smil. Men en fremstrakt hånd, og et ønske om en god tur hjem. I tiden mens dette stod på, blev jeg tilbudt både sodavand og kaffe.
Jeg har hørt mange skræk historier om brødrene. Men det her det er sgu god service. Det er helt sikkert, ikke sidste gang jeg sætter mine ben i den butik.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Her ser man masser af brok, fra folk der aldrig har sat deres ben på stedet!!!
Og....selv om jeg hedder Jensen, er jeg på ingen måde relateret til brødrene!
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
Godt indlæg Bjarne.
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
Du har lige kørt ud af porten med noget de har solgt dig og tjent penge på, selvfølgelig skal det ordnes uden at blinke, at du så får sodavand osv. er da det mindste de kan gøre for ulejligheden med den kørsel og tid der skal bruges for at fikse det de har solgt.
Og det er ikke for at være utaknemmelig eller krævende, men det er I min verden Ganske standard kundeservice.
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.389
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Undskyld, men jeg tror sgu du har set lidt for mange forbrugerprogrammer. Sådan ER verden IKKE!
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.389
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Hvem F..... er Rasmus Modsat lige nu????
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
Og det er da ikke at håbe at det vil give et firma bedre ry, eftersom folk har opdaget at sælge deres cykler til dem, for senere at opdage at spedometer er blevet spolet tilbage når den er sat til salg igen.
Så sent som for 14 dage siden , stod jeg og og vaskede I hånden et komplet musel stel, for en gammel dement dame, som vores underentreprenør havde støvet på, vi går ikke hjem før arbejdet er udført, uanset om det så bliver en 24 timers arbejdsdag, har kundekontakt til beboer , arbejder om natten hvis det passer dem bedre osv osv osv. det kalder jeg kundeservice af den gode slags. at et firma er villig til at ordne noget defekt som de har solgt, kalder jeg nu ikke en GOD service, men et krav.
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
Har tidligere hørt om folk der har haft uheldige oplevelser med netop brdr, så det rart at høre.
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.389
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
En af historierne var at den skandaløse forretningsmand havde solgt et ungt par en gammel Opel A - uden motor - og i øvrigt til en fantastisk lav pris. Nu kommer så spørgsmålet: Hvem her har nogensinde set hvor høj en Opel A uden motor er?
(Spørgsmål nr. 2: Hvem har nogensinde set en OpelA uden motor? den ligger normalt tilbage når resten er rustet væk!)
Nå - Manden fortalte mig, at han havde solgt motor og gearkasse til en ophugger og parret havde købt resten uden så meget som at SE på den!!!!!!
Er den mand svindler eller var køberne dumme????
I følge forbrugerrådet (hed det også den gang), havde man ret til at forvente at et købt køretøj, kunne køre og overholde de gældende krav til syn!!!!
Jeg synes rent faktisk at trådstarter her har fået en fin behandling og så er han tilmed tilfreds.
Man er altid to om at indgå en aftale!!!!!!
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.972
Syntes det er ganske normalt services.
Det er vel ikke mere end hvad man kan forlange når man køber noget såvel der som så mange andre steder.
Men det vigtigst er også du er glad for den handel.
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
Men hey jeg er egentlig også bedøvende ligelgad, om i rykker i piben og kalder det for GOD service, at en reklamation bliver udført. skulle det være GOD service, så havde de selv afhentet cyklen. Men hvis i er glade, så roterer verden nok forsat
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
Hvis der er sandhed i rygterne om fusk med km er det jo noget politiet bør kigge på og der servicen bare endnu værre
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 210 Emner: 104 Svar: 3.869
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Jeg er selv vokset op med to ordsprog, og det er mine børn også - selv om de er noget yngre:
Man skal aldrig skue given Hest i munde!!!!
Man skal aldrig købe katten i sækken!!!!
Hvad tror du jeg mener om den historie???
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.389
Jeg kan levende forstille mig dig i den anden af telefonen hvis du opdager en kabelsko der sidder lidt skævt på noget du har købt, der bliver sikker sendt et tæskehold af sted lige med samme.
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.890
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 48
Dagen efter jeg hentede min cykel derude, kunne den ikke starte, og jeg ringede derud. Michael (ejeren) sagde at jeg blot kunne komme og hente et nyt batteri, og da jeg kom derud, forærede han mig også en skivebremselås til en værdi af 800kr ganske gratis, for ulejligheden. Det sys jeg er fed service!
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 533
han risikere at den har været godt varm, og for fremtiden vil få problemer med olie..
Jeg er på ingen måder imponeret af Brdr. jeg har selv en ven der har oplevet hvor tunge de er at danse med...
Jeg må i den forbindelse give andre kritikere ret, det er sku da SØRGELIGT at sådan en alm. kundeservice som forhandleren er forpligtet til, skal fremstilles som GOD kundeservice... er vi seriøst blevet hjernevasket så meget, at vi nu ikke forventer at dette er en selvfølge? NÆ det havde sku været pisse god service hvis de havde sag, shit det er noget pis, bliv holdende vi sender en bil efter den imorgen, vi skal ikke risikere noget.
Dette har jeg oplevet ved 3L værkstedet, på en smart, transporten kostede ikke en kr... DET ER FAME' KUNDESERVICE.... jeg fik dog ingen Cola.
apr 2013
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 23
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 183
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 533
God kundeservice skal fortælles... 100%, men for satan han har købt en mc, så vil jeg mene at man som minimum har prøvet den igennem, inden man sendte den afsted, jeg ved fra en ven at deres klargøring af cykler gir en hel del ventetid på cykel, og de bruger vel tiden til noget fornuftigt i deres klargøring.
MEN hvad er god kundeservice? at de gør hvad de som minimum er forpligtet til i forhold til købeloven, eller at gør noget ekstra....?
Ret skal være Ret, de er flinke til at man kan prøvekører cyklen inden køb, dette kunne Køge MC sku godt lærer noget af, jeg overvejede om jeg skulle købe en ny motard, og der var svaret, Jeg kunne kører på den når jeg havde købt den... For skulle jeg prøvekører en nu så var den jo ikke ny mere...
Jeg tænkte bare hvem fanden køber noget uden at prøve det først og så skred jeg.
Vi er sku blevet for dårligt behandlet i for lang tid, så nu er den skod service vi får div steder normalt for os, og det vi forventer, så nu en cola og en garanti rep noget som virker som verdens fedeste deal..... SUK.
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.588
apr 2013
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 23
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.890
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 148 Svar: 1.027
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.972
At sælge motorcykler er altså et services fag! Som i et services fag!
Og når sådan en form for som der bliver beskrevet her kaldes god services viser bare at standarden er lav... Desværre.
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 148 Svar: 1.027
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 533
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 148 Svar: 1.027
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 533
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.485
Der er vel så meget man burde; ikke ha´skældt sine børn ud, sagt undskyld til kæresten da man kom senere hjem osv.. Ja. Forhandleren burde ... men han tog ansvar for det, og kunden behandlede ham OGSÅ fint så han kunne rette de fejl der var .. Og det blev en god weekend !!
Tak Bjarne for et fint indlæg
jun 2013
Følger: 22 Følgere: 72 MC-er: 5 Emner: 1 Svar: 255
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 210 Emner: 104 Svar: 3.869
Men man må åbenbart heller ikke rose en forhandler?
Hold da fast hvor det da ved at blive en negativ tone herinde.
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 6 Emner: 31 Svar: 648
Men derudover har de gjort med med et smil og givet manden forplejning imens, det er ikke noget de skal, og det er en sjældenhed nu om dage. Så kan i sige hvad i vil, men det får du ikke mange steder.
Jeg har også lige skrevet om en positiv oplevelse hos Hein Gericke, det var heller ikke mere end almindelig service, men det blev serveret med et smil og et "selvfølgelig" hele vejen igennem.. Det er en fornøjelse.
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
men der er fame ikke noget galt i at fortælle andre, at et sted har levet op til det de skal, og samtidig stået og ventet på han kom osv osv .
for det er langt fra alle steder der kan prale af at de lever op til det de burde, samt give en ok services
og at han har haft en god oplevelse et sted, og fortæller os om det er da kanon .
syntes jeg .
mvh
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Nu er TS jo beskyttet af købeloven og det er naturligvis iht. denne, at Brdr. Jensen har været forpligtet til at udbredre fejlen.
Den gode service ligger så i, at de har kunne tage MC'en ind med det samme og fikse den på stedet. Det er ikke alle værksteder der er i stand til det pga andre kunder og travlhed.
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.485
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.389
Bjarne, det er dejligt at du havde en god dag og delte din oplevelse med os andre.
Mvh. Martin
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Svar: 9
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
kanon fed services i der har fået, det er bare super godt at høre .
Andet .
er du klar over hvor svært jeg har ved ikke at kommenterer og komme med jokes, spøg og skæmt og gass, omkring den måde du har valgt at formulerer det med peter først kørte da dåsen var tømt osv osv.
men ok du slipper for denne gang .
hygge .
og tillykke med konens nye mc .
mvh
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.972
jeg har været der engang og KIGGE fik fin services
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Det vil jeg da virkelig håbe at de om MANge andre gør!!!
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.972
men ja det må man da håbe du kigger og tager tingene til efterretning
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Svar: 9
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Jeg mener, at jeg saandelig håber at enhver næringsdrivende kigger på alt offentliggjort og lærer deraf
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Har man fået en god behandling og service, bliver det lissom lidt hurtigere glemt igen (og ingen anmeldelse skrevet).
Denne tråd's TS hører til en af undtagelserne.
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
mvh
for lige at nævne et par stykker .
http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Generel-diskussion/209937-vil_lige_dele_en_god_oplevelse__med_mc_butik__med_jer__
http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Generel-diskussion/208112-til_aabenhus_hos_mc_hjoernet___hilleroed_
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.972
også syntes jeg mange store firmaer er gode til at kommenter på facebook....
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Jeg nægter slet ikke, at de findes. Men jeg vil vove en påstand og sige (skrive) at for hver positive anmeldelse der er om et firma eller forretning, så findes der 9 dårlige.
Og det kan sagtens være på baggrund af f.eks 100 ekspederinger hvoraf de 90 øvrige er tilfredse, men bare ikke har haft behov for at lufte deres ros over servicen der er ydet.
Tallene er selvfølgelig firkantet sat op, men dette for at fremhæve min pointe om, at en dårlige brugeranmeldelse eller 3, ikke nødvendigvis fortæller det korrekte billede af butikken og deres serviceniveau.
Brdr. Jensen God behandling.