3.922 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 55 Svar

Brdr. Jensen God behandling. Brdr. Jensen God behandling.

Jeg har Købt mc hos brødrene i Horsens. Jeg hentede den i går, og der var kun venlighed, og jeg fik den tid jeg skulle bruge til spørgsmål. Da jeg var næsten hjemme "kørsel ca. 100km". bed jeg mærke i at køler blæseren ikke startede og maskinen blev temmelig varm, og jeg kunne høre hvordan den kogte. Da jeg var kommet hjem, havde brødrene lukket, så jeg kunne ikke komme i kontakt med dem. Jeg ringede til værkstedet i dag omkring middag, og fortalte om situationen. Værksteds chefen sagde med det samme. "Hvornår kan du komme, det skal vi da have kigget på. Tjek kølervæsken, og kør bare her ned, det er ikke så varmt i dag, så det kan jeg godt stå inden for."
Jeg tog så turen til Horsens. Da jeg kom der ned stod de klar og ventede på mig, kørte den på liften med det samme, målte ud, og fandt en koldlodning i sikringsboksen. Der efter tjekkede han føleren, til køleren, fandt tiden for hvornår blæsere ville gå i gang, og ved hvilken temperatur. I løbet af 45 minutter, var jeg klar til at køre hjem. Jeg blev ikke mødt af en tarvelig regning, eller sure smil. Men en fremstrakt hånd, og et ønske om en god tur hjem. I tiden mens dette stod på, blev jeg tilbudt både sodavand og kaffe.
Jeg har hørt mange skræk historier om brødrene. Men det her det er sgu god service. Det er helt sikkert, ikke sidste gang jeg sætter mine ben i den butik.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brdr. Jensen God behandling.
  • #1   23. maj 2014 Herlig læsning, og det er fedt at høre en GOD oplevelse fra en person der rent faktisk har været på stedet.

    Her ser man masser af brok, fra folk der aldrig har sat deres ben på stedet!!!

    Og....selv om jeg hedder Jensen, er jeg på ingen måde relateret til brødrene!


  • #2   23. maj 2014 Præsis Knud, det var da rart med lidt gode oplevelser i forum.
    Godt indlæg Bjarne.


  • #3   23. maj 2014 Ja undskyld mig, men er vi så langt nede service mæssigt I danmark, at det skal betragtes som specielt god service ?
    Du har lige kørt ud af porten med noget de har solgt dig og tjent penge på, selvfølgelig skal det ordnes uden at blinke, at du så får sodavand osv. er da det mindste de kan gøre for ulejligheden med den kørsel og tid der skal bruges for at fikse det de har solgt.

    Og det er ikke for at være utaknemmelig eller krævende, men det er I min verden Ganske standard kundeservice.


  • #4   23. maj 2014 C-4, jeg tror du skal se det i lyset af at man har hørt historier om forhandlere der siger "det virkede da du kørte her fra, bare ærgeligt" så jeg syntes det er fedt at høre nogle gode historier, istedet for altid kun negativ omtale, og det er sådanne historier som denne, der giver en forretning et godt ry og omdømme.

  • #5   23. maj 2014 C-4:

    Undskyld, men jeg tror sgu du har set lidt for mange forbrugerprogrammer. Sådan ER verden IKKE!


  • #6   23. maj 2014 Op I måsen med det Knud, selvfølgelig skal det fikses på reklamationen, det kan du som Rasmus-modsat ikke engang komme uden om.

  • #7   23. maj 2014 Og det blev det jo så osse

  • #8   23. maj 2014 Selvfølgelig skal det laves, det blev det jo også, og manden var GLAD!!!!

    Hvem F..... er Rasmus Modsat lige nu????


  • #9   23. maj 2014 ja. Dvs. Ganske standard service.
    Og det er da ikke at håbe at det vil give et firma bedre ry, eftersom folk har opdaget at sælge deres cykler til dem, for senere at opdage at spedometer er blevet spolet tilbage når den er sat til salg igen.

    Så sent som for 14 dage siden , stod jeg og og vaskede I hånden et komplet musel stel, for en gammel dement dame, som vores underentreprenør havde støvet på, vi går ikke hjem før arbejdet er udført, uanset om det så bliver en 24 timers arbejdsdag, har kundekontakt til beboer , arbejder om natten hvis det passer dem bedre osv osv osv. det kalder jeg kundeservice af den gode slags. at et firma er villig til at ordne noget defekt som de har solgt, kalder jeg nu ikke en GOD service, men et krav.


  • #10   23. maj 2014 C-4, det er almen service i forbindelse salg, syntes det godt man melder ud hvor normalt roser man ikke en forretning på baggrund af forventet ydelse, men sidder du og skal til at handle kunne emnet jo være brugbart, blir syltet mange steder i dag.

    Har tidligere hørt om folk der har haft uheldige oplevelser med netop brdr, så det rart at høre.


  • #11   23. maj 2014 Enig MOR, men det ville være sørgeligt, hvis en historie om at de ville fikse en reklamation, skulle give dem et godt nok ry, til at overskygge at de oftest har en totalt arrogant service og feks. har spolet km .

  • #12   23. maj 2014 Gaaaab

  • #13   23. maj 2014 Egentlig burde jeg holde kæft lige nu, men her er lige en historie (sand) fra de glade 70-ere. Jeg kendte en mand( navnet er ligegyldigt), der kom i Ekstrabladets søgelys som en svindler. De svælgede i økonomiske skandaler (også den gang).

    En af historierne var at den skandaløse forretningsmand havde solgt et ungt par en gammel Opel A - uden motor - og i øvrigt til en fantastisk lav pris. Nu kommer så spørgsmålet: Hvem her har nogensinde set hvor høj en Opel A uden motor er?

    (Spørgsmål nr. 2: Hvem har nogensinde set en OpelA uden motor? den ligger normalt tilbage når resten er rustet væk!)

    Nå - Manden fortalte mig, at han havde solgt motor og gearkasse til en ophugger og parret havde købt resten uden så meget som at SE på den!!!!!!

    Er den mand svindler eller var køberne dumme????

    I følge forbrugerrådet (hed det også den gang), havde man ret til at forvente at et købt køretøj, kunne køre og overholde de gældende krav til syn!!!!


    Jeg synes rent faktisk at trådstarter her har fået en fin behandling og så er han tilmed tilfreds.

    Man er altid to om at indgå en aftale!!!!!!


  • #14   23. maj 2014 Jeg er enig med C4
    Syntes det er ganske normalt services.
    Det er vel ikke mere end hvad man kan forlange når man køber noget såvel der som så mange andre steder.
    Men det vigtigst er også du er glad for den handel.


  • #15   23. maj 2014 Det er kun dumme mennesker der keder sig smiley
    Men hey jeg er egentlig også bedøvende ligelgad, om i rykker i piben og kalder det for GOD service, at en reklamation bliver udført. skulle det være GOD service, så havde de selv afhentet cyklen. Men hvis i er glade, så roterer verden nok forsat smiley


  • #16   23. maj 2014 Ja C-4, jeg kan nemt blive gal når jeg ser hvad forretninger tillader sig selv, men det er nu engang sådan rygter spredes på godt og ondt.
    Hvis der er sandhed i rygterne om fusk med km er det jo noget politiet bør kigge på og der servicen bare endnu værre


  • #17   23. maj 2014 knud hvis man ikke fortæller at bilen mangler en motor så er den jo god nok, men du kan ikke sidde og brokke dig efterfølgende over der ingen motor er hvis du havde fået det afvide?

  • #18   23. maj 2014 Nu har der været så meget dårlig omtale af brødrene gennem tiderne. Så er det da dejligt når der også kommer noget positivt.

  • #19   23. maj 2014 Kan man købe noget som helst uden at have set det? Eller uden så meget som at stille en betingelse????

    Jeg er selv vokset op med to ordsprog, og det er mine børn også - selv om de er noget yngre:

    Man skal aldrig skue given Hest i munde!!!!

    Man skal aldrig købe katten i sækken!!!!


    Hvad tror du jeg mener om den historie???





  • #20   23. maj 2014 Hvem har snakket om service ? det er en god historie, det er dig der farer fuldstædig i flint over at manden deler sin gode historie med os andre. hvis det kun er grimme oplevelser du trives ved så er det da også masser af dem her, men der er da ingen grund til at bruge Bjarnes historie til at fortælle om gældende regler ved køb hos forhandler, det var jo ligesom ikke det historien handle om, men at Bjarne i følge ham selv havde haft en god dag.
    Jeg kan levende forstille mig dig i den anden af telefonen hvis du opdager en kabelsko der sidder lidt skævt på noget du har købt, der bliver sikker sendt et tæskehold af sted lige med samme.


  • #21   23. maj 2014 Fedt med nogle positive feedback, mere af det, man høre jo kun om dem der har haft dårlig oplevelser.

  • #22   23. maj 2014 Får også lyst til at komme med et positivt input. Jeg har købt min motorcykel ved MC-huset ved Herning. Hvis man kigger lidt i forum og Googler lidt, vil man hurtigt finde ud af at MC-huset faktisk aldrig har fået en positiv anmeldelse, og mange vil sikkert mene at jeg selvmordskandidat når jeg har handlet MC der. MEN jeg har været pisse godt tilfreds!
    Dagen efter jeg hentede min cykel derude, kunne den ikke starte, og jeg ringede derud. Michael (ejeren) sagde at jeg blot kunne komme og hente et nyt batteri, og da jeg kom derud, forærede han mig også en skivebremselås til en værdi af 800kr ganske gratis, for ulejligheden. Det sys jeg er fed service!


  • #23   23. maj 2014 Jeg ville nu også mene at Brdr. kun har gjort som hvad de som minimum bør - ja jeg vil faktisk mene at de laver en lille men ikke ubetydelig fejl ved at lade ham kører afsted.
    han risikere at den har været godt varm, og for fremtiden vil få problemer med olie..

    Jeg er på ingen måder imponeret af Brdr. jeg har selv en ven der har oplevet hvor tunge de er at danse med...

    Jeg må i den forbindelse give andre kritikere ret, det er sku da SØRGELIGT at sådan en alm. kundeservice som forhandleren er forpligtet til, skal fremstilles som GOD kundeservice... er vi seriøst blevet hjernevasket så meget, at vi nu ikke forventer at dette er en selvfølge? NÆ det havde sku været pisse god service hvis de havde sag, shit det er noget pis, bliv holdende vi sender en bil efter den imorgen, vi skal ikke risikere noget.

    Dette har jeg oplevet ved 3L værkstedet, på en smart, transporten kostede ikke en kr... DET ER FAME' KUNDESERVICE.... jeg fik dog ingen Cola.


  • #24   23. maj 2014 Dejligt, med nogle der så hvad lidt af mine, to dage handlede om. Der er nogen der er glad på mine vegne, tak skal i have for det. I andre. Tak fordi i gav jeres mening til kende, det var da værre, hvis i havde været totalt lige glade og klikket videre. Det syntes jeg også er fedt.

  • #25   23. maj 2014 Der er sgu altid nogle der kun har "nej hatten" på. Har selv kun gode erfaringer med Brdr Jensen, selv god hjælp og service ved køb på kun 50,-kr.

  • #26   23. maj 2014 Hvordan kan det være nej hat? Så kan man omvendt kalde det modsatte navi lalleglad hat....

    God kundeservice skal fortælles... 100%, men for satan han har købt en mc, så vil jeg mene at man som minimum har prøvet den igennem, inden man sendte den afsted, jeg ved fra en ven at deres klargøring af cykler gir en hel del ventetid på cykel, og de bruger vel tiden til noget fornuftigt i deres klargøring.

    MEN hvad er god kundeservice? at de gør hvad de som minimum er forpligtet til i forhold til købeloven, eller at gør noget ekstra....?

    Ret skal være Ret, de er flinke til at man kan prøvekører cyklen inden køb, dette kunne Køge MC sku godt lærer noget af, jeg overvejede om jeg skulle købe en ny motard, og der var svaret, Jeg kunne kører på den når jeg havde købt den... For skulle jeg prøvekører en nu så var den jo ikke ny mere...
    Jeg tænkte bare hvem fanden køber noget uden at prøve det først og så skred jeg.

    Vi er sku blevet for dårligt behandlet i for lang tid, så nu er den skod service vi får div steder normalt for os, og det vi forventer, så nu en cola og en garanti rep noget som virker som verdens fedeste deal..... SUK.


  • #27   23. maj 2014 At man bliver imponeret over en forhandler levere det han er påbudt ved lov fortæller jo bare hvor rådden branchen er som helhed...

  • #28   23. maj 2014 Jeg lavede ikke mit indlæg, for at fortælle at jeg er imponeret. Jeg gjorde det fordi Brødrene levede op til den ganske enkelte forventet standart. Jeg syntes at der er en del historier om det modsatte. Jeg skal ikke være dommer over deres oplevelse af brødrene, men for dem var den jo så negativ. Så syntes jeg at når det viser sig at de lever op til god kundepleje, og den forventelige standard, så skal de ord også siges.

  • #30   23. maj 2014 Dennis D måske du så skulle prøve og kigge ind af smiley

  • #31   23. maj 2014 Den historien er vidt en låstby historie.

  • #32   23. maj 2014 Igen enig med Dennis D.
    At sælge motorcykler er altså et services fag! Som i et services fag!
    Og når sådan en form for som der bliver beskrevet her kaldes god services viser bare at standarden er lav... Desværre.


  • #33   23. maj 2014 Men dejligt at høre noget forfriskende positivt om stedet. Arbejder til dagligt i Horsens og har tit ville køre forbi for at kigge. Har bare ikke lige nosset mig sammen til det endnu. Det samme med Lauge, men ved ikke om man bare kan komme forbi og kigge hos dem eller det kun er værksted.

  • #34   23. maj 2014 Lars, hvad skulle jeg da se ved at kigge ind? Jeg har svært ved at fange den...

  • #35   23. maj 2014 Jeg skulle bruge en låsering til koblingen for 2 uger siden, så ringede til en forhandler i tommerup. Hans svar var:"du kan bare købe den der hvor du har købt din kobling". Ikke noget med desværre den har jeg ikke eller andet. Bare det og så et rør der blev lagt på.

  • #36   23. maj 2014 Jacob, det er fame god service..... smiley

  • #37   23. maj 2014 joh ... altså, der er VEL, bar lidt god service, at hvis en forhandler sælger noget, så er der fejl på det, og de tager ansvar for det !! .. ikke fantastisk, men konservativt fint !! ..
    Der er vel så meget man burde; ikke ha´skældt sine børn ud, sagt undskyld til kæresten da man kom senere hjem osv.. Ja. Forhandleren burde ... men han tog ansvar for det, og kunden behandlede ham OGSÅ fint så han kunne rette de fejl der var .. Og det blev en god weekend !!

    Tak Bjarne for et fint indlæg smiley


  • #38   24. maj 2014 Hold nu kæft en omgang ævl denne tråd fik startet smiley Jeg mødte selv manden ude foran brødrene idag og han fortalte mig at han ville køre direkte hjem og fortælle på mc galleri at han havde fået en god behandling der ! Lige meget hva der er alm ved et salg eller ej så er der så meget brok fra folk omkring brødrene herinde men det eneste manden her ville fortælle er at han var glad og tilfreds med hans køb og deres service..!

  • #39   24. maj 2014 Man må ikke kritisere en forhandler. Det er forbudt.
    Men man må åbenbart heller ikke rose en forhandler?
    Hold da fast hvor det da ved at blive en negativ tone herinde.


  • #40   24. maj 2014 Jeg kan godt forstå tråstarter - Ja Brdr har leveret den standard service de skulle.

    Men derudover har de gjort med med et smil og givet manden forplejning imens, det er ikke noget de skal, og det er en sjældenhed nu om dage. Så kan i sige hvad i vil, men det får du ikke mange steder.

    Jeg har også lige skrevet om en positiv oplevelse hos Hein Gericke, det var heller ikke mere end almindelig service, men det blev serveret med et smil og et "selvfølgelig" hele vejen igennem.. Det er en fornøjelse.


  • #41   24. maj 2014 Jo vist er det amendelig services. og ja det manglet da bare .


    men der er fame ikke noget galt i at fortælle andre, at et sted har levet op til det de skal, og samtidig stået og ventet på han kom osv osv .

    for det er langt fra alle steder der kan prale af at de lever op til det de burde, samt give en ok services

    og at han har haft en god oplevelse et sted, og fortæller os om det er da kanon .

    syntes jeg .

    mvh


  • #42   24. maj 2014 Knud

    Nu er TS jo beskyttet af købeloven og det er naturligvis iht. denne, at Brdr. Jensen har været forpligtet til at udbredre fejlen.

    Den gode service ligger så i, at de har kunne tage MC'en ind med det samme og fikse den på stedet. Det er ikke alle værksteder der er i stand til det pga andre kunder og travlhed.



  • #43   24. maj 2014 hvordan er det nu det er : Ros gør gode folk bedre !! smiley

  • #44   24. maj 2014 Og 10 gode gerninger opvejer 1 dårlig ?

    Bjarne, det er dejligt at du havde en god dag og delte din oplevelse med os andre.

    Mvh. Martin


  • #46   2. jun 2014 Her vil jeg gerne lige fortælle om endnu en god oplevelse vi har haft med Brdr.Jensen. Påske søndag købte min kone en 650 Bandit hos omtalte,da hun skrev slutseddel fik vi at vide at der efter al sansynlighed ville gå omkring fjorten dage før den ville være klar til afhentning,intet problem da hun jo havde sin gamle Bandit at køre på indtil da.vi var så uheldige at den weekend hvor den egentlig kunne afhentes var vi optaget af sønnens tyve års fødselsdag så det ville knibe lidt med at skulle tage fra Frederikssund til Horsens får at hente vidunderet,men inden vi nåede at ringe til brødrene kontaktede de selv min kone for at høre om hun evt.var hjemme om fredagen for så ville de lige komme forbi med Banditten og lave en bytter (de havde taget den gamle i bytte) for de skulle alligevel til København så det var intet problem for dem at køre en lille omvej hvis det kunne få min kones smil til at blive stører end da hun skrev under på købskontrakten.Uanset hvor dårligt man har læst om Brdr.Jensen så kan jeg kun sige at det er ikke en service man støder ind i her på djævleøen,jeg kan kun varmt anbefale dette firma hvis man skulle få lyst til at handle ny mc,for udover den gode service blev der også afsat tid til at min kone konen spørger ind til hvad som helst da cyklen blev leveret da jeg ikke var hjemme som den teknisk kyndige,og lige som Peter fra Leasy kørte han først da han var sikker på at dåsen med spørgsmål var tømt og alt var blevet besvaret.

  • #47   2. jun 2014 Først.

    kanon fed services i der har fået, det er bare super godt at høre .

    Andet .
    er du klar over hvor svært jeg har ved ikke at kommenterer og komme med jokes, spøg og skæmt og gass, omkring den måde du har valgt at formulerer det med peter først kørte da dåsen var tømt osv osv.

    smiley :)
    men ok du slipper for denne gang .

    hygge .

    og tillykke med konens nye mc .

    mvh


  • #48   2. jun 2014 lur mig om de ikke også søger på nettet efter dem selv og det kunne jo tænkes at efter alle de postering der er rundt omkring med dem at prøve at rette op noget...

    jeg har været der engang og KIGGE fik fin services smiley


  • #49   2. jun 2014 Kim:

    Det vil jeg da virkelig håbe at de om MANge andre gør!!!


  • #50   2. jun 2014 hvad mener du knud?

    men ja det må man da håbe du kigger og tager tingene til efterretning


  • #51   2. jun 2014 Til busa C, fin humor du har smiley ,og jo uovertruffen service smiley

  • #52   2. jun 2014 smiley smiley

  • #53   2. jun 2014 Kim

    Jeg mener, at jeg saandelig håber at enhver næringsdrivende kigger på alt offentliggjort og lærer deraf


  • #54   2. jun 2014 Det er vel med anmeldelser af firmaer, at anmeldelser først bliver skrevet, når folk føler sig dårligt behandlet. Bare se Trustpilot. De anmeldelser man finder derinde er overvejende negative.

    Har man fået en god behandling og service, bliver det lissom lidt hurtigere glemt igen (og ingen anmeldelse skrevet).

    Denne tråd's TS hører til en af undtagelserne.


  • #56   2. jun 2014 ja det havde jeg også gjord hvis det var mig der havde en forretning men jeg tror ikke der er mange der gør det både pga mangel tid og fordi nogle nok er for arrogante til gøre det.

    også syntes jeg mange store firmaer er gode til at kommenter på facebook....


  • #57   2. jun 2014 Busa

    Jeg nægter slet ikke, at de findes. Men jeg vil vove en påstand og sige (skrive) at for hver positive anmeldelse der er om et firma eller forretning, så findes der 9 dårlige.

    Og det kan sagtens være på baggrund af f.eks 100 ekspederinger hvoraf de 90 øvrige er tilfredse, men bare ikke har haft behov for at lufte deres ros over servicen der er ydet.

    Tallene er selvfølgelig firkantet sat op, men dette for at fremhæve min pointe om, at en dårlige brugeranmeldelse eller 3, ikke nødvendigvis fortæller det korrekte billede af butikken og deres serviceniveau.


Kommentér på:
Brdr. Jensen God behandling.

Annonce