1.193 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Hjælp til køb af "mellemstor motorcykel" (A2) Hjælp til køb af "mellemstor motorcykel" (A2)
Jeg går og leger med tanken om at få et kort til MC. Det skal lige siges at jeg er helt nybegynder i mc verden, og som reglerne siger så må jeg jo max have 35kw (ca 47 heste)
Så er det her mit spørgsmål kommer: Da jeg synes det er lidt af en jungle at finde rundt, så ville jeg høre hvad i evt. har af bud, på hvad jeg kan købe og køre på, lovligt.. Pris er ligemeget
0 synes godt om
dec 2013
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 28 Svar: 415
feb 2013
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 151
feb 2013
Følger: 3 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 12 Svar: 169
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
jun 2013
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 713
Det råd der vender stærkt tilbage alle gange lignende spørgsmål er dukket op er: Ud og prøv nogle cykler, mærk hvad der er dig!
Nogle er til den rå naked bike hvor man kan mærke vinden og på den måde er i ét med omgivelserne.
Nogle er til cykler med kåbe hvor det er mere oplagt at give fuld hane, hvis det er høj fart og risiko for fartbøder, så er det en vej man kan gå
Nogle er til motards, en cykel der er mere over i en "jeg skal bare have det SJOVT når jeg kører"-kategori.
Men lige meget hvilken kategori du tror du er til, så er der jo stadig stor forskel på de forskellige cykler i de forskellige kategorier
Jeg kunne personligt rigtig godt tænke mig at eje noget som en KTM 390 duke til A2 kortet. En ducati monster 696 engang når pengene og kortet er til det. En Kawasaki ER6F har også været i søgelyset længe da det er sådan en fin allrounder, fedt sporty look og en slags minitourer