Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækvalg R1
  • #1   21. maj 2014 Bemærk der er kommet en ny der hedder S20Pro, er nok ikke det værste valg smiley
    Pilot Power3 kunne også være et bud

• #3   21. maj 2014 Hvis du kører meget blandet, hvorfor så ikke overveje et sporttouringdæk?

• #4   21. maj 2014 Ja et Pilot road 4, som det nye hedder dur sikker også fint, jeg sværger selv til Michelin og min bror til Bridgestone, han kører med S20 på sin FZ1, men Road holder med garanti længere end Power

• #6   21. maj 2014 Nogen der har erfaringer med Continental ContiRoadAttack 2 eller evt et andet Conti dæk?

• #7   21. maj 2014 Jeg kører også michelin road 2 og er yderst tilfreds!
    Det er muligvis en lille psykisk knæk at skulle "ned" i et sport/TOURING dæk men jeg har aldrig fortrudt det!
    Man kan kører til kanten på dem og man mangler ikke greb.
    Som mange af de erfarne herinde siger: et sport/touring dæk er det bedste på de danske veje for 99% af alle motorcykelister.
    Jeg køber nok også road 2 næste gang

• #8   21. maj 2014 @ Lars A
    Jeg kører selv med Roadattack 2 (nu det nye Evo) på Triplen og har været rigtigt glad for dem. Det eneste negative er, at de ikke holder så lang tid som andre sporttouringdæk. 8000 km er ikke meget, men stadig væsentligt mere end et decideret spotsdæk. De nye Evo skulle holde længere, men det må komme an på en prøve.
    Hvis du er i tvivl om sporttouringdæk har nok greb, kan du se denne video: www.youtube.com/watch?v=vcr076Eqzn8

• #10   21. maj 2014 Et svært spørgsmål ! Du vil nok få lige så mange svar som bruger. Jeg ville prøve "Pirelli Angel GT Sport Touring" hurtig varm, fantastisk grib og knald god i regnvejr.

• #11   21. maj 2014 Hvis du alligevel skal have nye dæk, så køb 190/55-17 istedet for 50 serie. Du vil derved få mere grib ved nedlægning og bedre håndtererbarhed.
    NB. Nye racer er født med denne dækmontering i dag.

• #12   21. maj 2014 På min 2007, har jeg har prøvet BT016, ca.7.500km og Pirellei Corsa III som holdt ca. 5000km, siden S20 så var bagdækket væk efter 5000 km, men der er flere km i fordækket, så har kun skiftet til T30 bag og håber det holder, da det er et "Sport touring dæk"! Foreløbig efter ca. 1000 km er jeg fuld tilfreds, det står godt fast i tørvejr og fik lejlighed til at prøve det i regnvejr på en tur, hvor det virkede til at stå godt fast, selvom det jo ikke går alt for stærkt i sådan et vejr for mit vedkommende!
    Kan ikke huske hvad de oprindelige Michelin Pilot Power som den var født med holdt, men har aldrig rigtigt været glade for Michelin, det er selvfølgelig bare mig!
    Har i øvrigt siden Michelin'erne altid kørt med 190/55 bag, det føles meget bedre!

• #13   21. maj 2014 Hva med et sæt dunlop sportsmart 2. De kører super godt, og har rimelig mange kilometer

• #14   21. maj 2014 Jeg har lige sat Conti Sportattack 2 på Aprilien. Dem er jeg SUPER tilfreds med. Masser af vejgreb og styrevillighed. Jeg har tidligere kørt med Metzeler Racetech K3 men de holder kun max 3000km på den italienske dame. Jeg forventer lidt flere km i Conti'erne men nok ikke mere end max 5000km.
    Conti'erne er super gode, og scorede i Motorrads dæktest anno 2013 lige så højt som de nye Pilot Power 3. Conti'erne er så noget billigere smiley

• #15   24. maj 2014 Det kunne være sjovt at høre hvad dit valg er, efter alle indlægene, det mangler jeg tit her på MCG

• #16   26. maj 2014 Så er beslutningen taget Pilot Power 3 190/55 ZR17 (75W) 2ct
    Håber det bliver godt, tak for indput

• #17   26. maj 2014 Det bliver godt, især 55 serien,vil give dig meget mere køreglæde/håndtererbarhed.

Kommentér på:
Dækvalg R1

Annonce