935 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Ny Naked Ny Naked

Hmm når hvis jeg engang for solgt min nuværende har jeg lidt kik på følgende cykler, jeg ligger i en prisklasse på max 90
Ducati 696
yamaha fz8-n
Bmw F800R
Cb600 Hornet
Nogen der har erfaringer de vil dele ud af sådan lidt for og imod eller hvad jeg evt skal kikke efter når de skal beses prøves.

Mikael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Naked
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #1   18. maj 2014 Overvej en ny Yamaha MT-07 - den fås til 75.000.

Af de der, er Ducati'en ikke noget jeg ville overveje - men de andre skal da prøvekøres.

BMW'en er nok den kedeligste i manges øjne, men jeg synes den er fed at køre på.

• #2   18. maj 2014 Ja Sajmon den skal nu nok lige med på listen har godt kikket men mente den måske ville blive lige lille nok måske.
    Ja bmw er temmelig fed den kan nu også fås til 120 ny men så er vi igen over de 90

• #3   18. maj 2014 Jeg ville også tage en tur på Suzuki gsr750... Den ser åhhh så fræk ud. Med en bølle motor. Til en nypris på 100000,-

• #4   18. maj 2014 Hvad med en SV'er?

• #6   18. maj 2014 Leif, afhængigt af hvordan den ellers trækker, kan du nok ændre udvekslingen så du kan sænke det tal lidt smiley Hvis du da ellers er generet af det.

• #8   18. maj 2014 Søren M : SV er jeg ik helt frisk på men havde jeg kun det halve ville den nu være et bud men vil hellere have en af de nævnte da det er lidt nyere jeg er udeefter.
    Brian S: Ja gsr 750 er nu også fed nok og se på men syntes ik den har fået de bedste anmeldelser og så er den rimelig tung.
    Ja kan godt følge at hornet kører med lav gearing men skal man på langfart er det jo bare et tandhjul der skal skiftes, den skal da helt klart prøves.-
    Nogen der har noget for og imod yamaha FZ8-N ??

• #9   18. maj 2014 Jeg er super glad for min fz1n
    Jeg har sku prøvet mange forskellige de sidste to år men de kører sku ikk så godt og behageligt som min smiley
    Og så trækker den jo bare så godt.
    Har dog ikk prøvet 8eren men du kan da få en 1000 for 90 i den blå

Hvis man skal på lang fart skal man nok tage bilen hvis man har valgt en naked bike smiley

• #10   18. maj 2014 Hvorfor ikke denne. smiley
    http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/149568-ducati-monster-1000s

• #11   18. maj 2014 Hvis du kigger efter en mellemklasse naked, hvorfor er den bedste så ikke på listen - Triumph Street Triple? De kan findes brugt i den prisklasse.
    Ellers er BMW F800R en fed maskine, hvis man ellers kan leve med den vibrerende motor. Suzuki GSR750 er også en yderst velkørende kværn.

• #12   18. maj 2014 Ruben: Monster 1000 er ik lige mit design .-) men jeg har siddet og kikket og ja fin det er den.
    Jeppe: jo jeg har faktisk kikket på street triple men er kommet til at det nu nok er den nye model jeg er mest til. De rystelser du snakker om syntes jeg ik at have læst om skulle være et problem, er det slemt ? var det derfor du solgte din ?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #13   18. maj 2014 Det med vibrationer er godt nok svært, for folks præferencer er vidt forskellige.

Min SV'er vibrerede en del - men nu når jeg har kørt på min XT660'er, synes jeg en SV'er er nærmest vibrationsfri. smiley
    En kammerat havde en F800R mens jeg kørte SV1000 på gaden - og hans synes jeg absolut ikke var slem.

Der er ikke andet at gøre end at prøvekøre, og gerne længere ture end 20 minutter.

• #14   18. maj 2014 Hva er der nogen der har godt og dårligt om monster 696 ???

• #15   18. maj 2014 Vibrationerne generede ikke mig, men flere af mine venner beklagede sig, da de prøvede den. Jeg solgte min både fordi jeg ville prøve noget og grundet alle børnesygdommene. BMW er desværre kendte for at deres nye modeller ofte er halvbagte, når de bliver sendt på gaden.
    De senere modeller i F800-serien har så vidt jeg ved ingen nævneværdige fejl.

Kommentér på:
Ny Naked

Annonce