{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af MC
  • #3   1. apr 2014 brdr.jensen i horsens,køber alt.

• #4   1. apr 2014 Der er rimelig salg i de scootere, en af mine kammerater solgte en NC700 rimelig nemt og det er jo også en scooter

• #5   1. apr 2014 har ALDRIG ALDDDRIG forstået folk der sælger til forhandler.... Sorry selvom det er AKUT går du bare ind på 123mc / gul og gratis og ser hvad mindste prisen er, og sætter den 5000kr lavere. du vil stadig ha tjent flere tusinde kroner i modsætning til hvad en forhandler vil give.... Vi spurgte 4 forhandler hvad de vil give for vores GS 500... højeste bud var 9000 mindste var 5000... efter 4 dage til privat salg var den solgt til 13000.

• #6   1. apr 2014 Jeg solgte min GSR 600 på en enkelt dag her i Marts, du skal jo bare sætte prisen efter det.
    Det kræver jo at du er klar til at det gør ondt, men det gør det jo også at gå ud til en forhandler og skal sælge i ren handel.
    Den billigeste GSR 600 stod vist til 55.000.- dengang, jeg satte min til 40.000.- fast pris og den forsvandt med det samme med flere der stod klar hvis den første køber ikke tog den.
    Problemet er at du skal ned i pris hvor det gør ondt, 5000.- så kigger folk stadig efter en anden med måske lidt bedre udstyr eller lign.
    den skal stå 20% - 30% under den billigeste du overhovdet kan finde.
    (20% hvis pris er >100k og 30% hvis den er <100k)
    Hvis du ikke er klar til det så drop alt om at sælge til forhandler i ren handel.
    Hvis du sælger til forhandler kommer du alligevel derned og så kan du ligeså godt gøre en glad for en god handel.

• #7   1. apr 2014 Jeg giver det lige en dag eller to mere.

Min står til 49.000 nu (ned fra 55). Ellers er det billigste 69.900.
    Det kan da ikke være helt ved siden af.

• #8   1. apr 2014 grunden til forhandlere er så nærige, er at hvis de sælger den videre så bliver det pludselig med garanti. og det giver intet overskud at sælge den engro, når man ikke har byttet med dem.
    jeg havde nok holdt den til salg på nettet lidt længere smiley

• #9   1. apr 2014 Der er en 2010 med under 4000km på klokken til 64.900.-
    og din er en 09 med 47000 på klokken til 49.000.-

Det er sikkert en fed cykel, men jeg synes ikke din står så billigt at den falder i øjnene som et super tilbud.
    jeg ville personligt overveje kraftigt at få en næsten ny cykel for 15.000 ekstra kontra en der har gået 43000km mere.
    hvis det var mig der skulle hurtigt af med den, blev den sat til 39.900. og så smidt op i overrækken i DBA osv, det er jo ikke en metervare som mange søger på.
    Men den kunne hurtigt blive et alternativ til f.eks en Z750 hvis folk fik øje på den.

• #10   1. apr 2014 Sæt den til salg privat, men vær meget opmærksom på prisen, ellers virker densom filter for dine henvendelser!

• #11   1. apr 2014 To forhandlere har en til 69900 og begge er de med ca 5000 km. Hvis du sælger til forhandler vil de typisk give deres salgspris minus 30000 kr. De skal jo give garanti og lave service på den og måske have den stående halve eller hele år. Da din har kørt meget længere end 5000 km får du nok ikke mere end 35000 ved en forhandler for den.
    Sæt den til salg for 45000 privat og den er straks væk. Så vil jeg måske endda overveje den smiley

• #12   1. apr 2014 Jeg skal gerne give forhandlerpris +2000! smiley

Kommentér på:
Salg af MC

Annonce