Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kører i i dette blæsevejr?
  • #2   18. mar 2014 jeg er også på mc idag

• #3   18. mar 2014 Kører hver dag, uanset vejret..... (næsten) Bodil var ikke sjov.

• #4   18. mar 2014 I denne weekend har jeg trillet 500km på trods af den lille brise smiley
    Og det er vel at mærke med stor oppakning på min lille Honda CBF 125 smiley smiley

• #6   18. mar 2014 Jeg har været ude at trille alle dage siden i lørdags.
    I søndags med 25m/s var det dog ikke spor sjovt på motorvej - der var ingen afslapning!

mvh

• #8   18. mar 2014 Man stopper med at køre, når man fornemmer man ikke har magt over tingene eller bliver nervøs. Hvad naboen gør, er sagen uvedkommende.
    [ smiley

• #9   18. mar 2014 Jeg har dog heller ikke kørt,. syntes det virker ubehageligt når der er meget side vind. men nu er jeg jo også ny MC'ist

• #10   18. mar 2014 Så kraftig sidevind ER ubehageligt!
    I søndags var jeg bare nødt til at køre på den. Men på hjemturen undgik jeg også motorvejen. Op til de 80 km/t følte jeg der var ok styr på vinden, men motorvej skulle jeg koncentrere mig hvergang det skiftede fra aflukket til åbne marker osv.

• #11   18. mar 2014 Har kørt både i dag og i går. I går er nok det værste jeg hidtil har prøvet.
    Op ad bakke i stiv modvind, var jeg nød til at gå ned i 4. Gear, da 5. Slet ikke kunne trække op ad bakken ved de 60 Km/t jeg var røget ned på. Sidevinden var hård, og det var meget mærkeligt at vinden skubber til mig, så hele cyklen lænes mod højre, mens jeg kører rundt i et venstresving. Desuden var det klart rarest at køre omkring de 70-80 km/t fremfor 50-60, da centrifugalkraften i hjulene bidrager positivt til at holde cyklen i oprejst stilling.

• #12   18. mar 2014 Hvilket blæsevejr?!?!
    det værste ved storm vejr, er når man møder en lastbil i modsatte bane, og den så lige giver læ i 1 sekundt, og derefter får man bare et kolosalt vindstød, men jeg kørte også under bodil. Man skal bare have tungen lige i munden smiley

• #13   18. mar 2014 Jeg kører også, men synes da godt at det kan mærkes når jeg har sidetaskerne på..

• #14   18. mar 2014 Jeg kører kun når det er medvind, ellers står jeg af og trækker...

• #15   18. mar 2014 Forstår ikke i gider? Det bliver jo til et mareridt at køre mc i dårligt vejr? Bilen er lavet til det samme.

• #16   18. mar 2014 ^ ikke alle er "hobby kører" nogle bruger det som deres bil, det er federe og sjovt at kører i regnvejr! smiley Forstår ikke folk gider kører bil i stedet for mc, når jeg sidder i min bil, tænker jeg tit "hvad laver jeg her" uanset vejr. Men har brug for noget bagage plads

• #17   18. mar 2014 Man er udsat og du kan ikke bilde mig ind det er sjovt at køre i regnvejr? Det er farligt og irriterende. Meget nemmere og 1000 gange mere bekvemt i en bil.

• #18   18. mar 2014 Elias - Det tænker jeg også, så d. 1. blev bilen parkeret og mc trukket ud i solen og har kørt lige siden smiley

Regnvejr - vil ikke kalde det sjovt, men ikke noget videre problem, kun at tøjet drypper på gulvet når man kommer hjem igen - det er da lidt irriterende smiley

• #20   19. mar 2014 Det er selvfølgelig også bare min mening smiley Ser det skam også som et transportmiddel, men et transportmiddel til godt vejr. Hver ting til sin tid.

• #22   21. mar 2014 #11
    Jeg har en "knallert" megen til din, og kender godt følelsen, men tager det som en del af oplevelsen, og tager mine forbehold på vejene når forholdende ikke er helt fede...
    De dæk er jo næsten livsfarlige når vejen er fugtig... :-S
    Og ja, vi mangler en del motorkraft på sådan een, men sådan er det indtil vi får penge, alder, eller hvad der måtte være til hindre for en sjovere maskine smiley

• #23   22. mar 2014 Daniel K
    lige præcist. Man kan ligge og køre omkring de 60-80 km/t på en snoet vej og stadig have det ret sjovt. Der presser man jo nærmest den tunede knallert til det maksimale haha. hold kæft man jeg glæder mig til næste kørekort trin. I det mindste kan der drosles når jeg får A2 til 48 HK. Så står den på 600 kubik sportstouring, BMW K100 osv.. Noget federe end en 125'er smiley

• #24   24. mar 2014 Jeg bøvler med BorgerService lige nu, for at finde ud af hvor jeg står i fht. de nuværende regler...
    Jeg tog kortet under de gamle, og havde 1½års ancenitet da de nye regler kom....
    Dog købte jeg min CBF125 af økonomiske årsager... Det var enten den, eller det offentlige med nogen år uden 2 hjul... smiley

Kommentér på:
Kører i i dette blæsevejr?

Annonce