{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.677 visninger | Oprettet:

GONG
GONG
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

kobling {{forumTopicSubject}}

hej.. smiley jeg har en suzuki vs 700 intruder som jeg har et problem med kobling i frigear (motor kører) er bobling ok så i første gear virker fint nu skal der skiftes til andet gear MEN så er der ingen modstand i koblings-håndtag.. dvs. INGEN kobling kobliong kan pumpes så der kan skiftes gear men det er ikke iorden...så i frigear igen og der er kobling... hvad mon der er galt... forkert olie? ellerrrr.... ':)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kobling
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.899
    #1   11. mar 2014 What?

• #2   11. mar 2014 Det lyder da totalt sindsygt...

Prøv at tjek for utætheder og måske udluft...
    Det koster ikke noget. ...

• GONG
    GONG Tilmeldt:
    maj 2012

#3   11. mar 2014 ja det lyder åndsvagt men har luftet ud flere gange men uden held... smiley

• #4   11. mar 2014 hvis din kobling er hydraulisk, så tag og send væsken baglæns gennem systemet .. Dvs. F.eks en 20ml pumpe med en slange på, fyld den op, og få al luft ud .. pump væsken gennem udluftningsskruen, til det løber over i beholderen og der ikke kommer mere luft bobler .. Det kan løse dit problem ..

For det meste for folk problemer med deres kobling fordi man prøver at udlufte på samme måde som man gør med bremsesystemer .. MEN man skal huske på et en kobling bevæger sig, og derfor kan man ikke altid lave hårdt nok pres til at flytte luften ud, men ender næsten mere med at lave et vacuum fordi det hele bevæger sig .. prøv baglæns .. og så lige bagefter, udluft, men når du laver tryk, så pumper du KUN op mod koblingspunktet, og IKKE til selve pladerne bevæger sig .. smiley

• GONG
    GONG Tilmeldt:
    maj 2012

#5   11. mar 2014 har faktisk prøvet det du siger morten med at presse væsken baglæns op og mener ikke der er luft i systemet.... i frigear 100% kobling men i gear OVERHOVEDET ingen kobling... TAK for jeres forslag og interesse... jeg roder bare videre IKKE gi op ! smiley

• #6   11. mar 2014 hvad har du haft fra hinanden ?? ... ved du om stemplet i koblingscylinderen kan flytte sig frit ?? smiley

• GONG
    GONG Tilmeldt:
    maj 2012

#7   12. mar 2014 har ikke haft noget fra hinanden... har kørt på den i to år og det virker "perfekt" men skiftede olie sidste år kan det have noget med olien at gøre? smiley

• #8   12. mar 2014 njarrrhhh ... det tror jeg ikke ... Altså .. man kan da hælde noget olie på der er for tykt, så pladerne nærmest limer sig selv sammen inde i skålen .. men alligevel; så plejer det kun at være lige når den er kold, og så snart man har taget koblíngen nogle gange går det væk .. Ellers kan forkert olie få koblingen til at fedte, men det er jo ik´det problem du har hér ,, Stadig ,, jeg tror du skal starte med at finde ud af om koblingsstemplet bevæger sig som det skal .. Nogen gange kan det jo også være pakningen i hovedcylinderen som er gået .. Så fiser stykket af, hver gang en skal lave et hårdt tryk .. måske det var dér problemer er !?!?!

Kommentér på:
kobling

Annonce