{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så skulle den sidste salt da lige bruges
  • #1   3. mar 2014 Det ser ud til at være igangsat i hele landet.

  • #2   3. mar 2014 svinsk. Gik ellers lige og glædede mig til at køre en lille tur i morgen smiley

  • #3   3. mar 2014 Bare ud at køre med Jer.
    Kørte Fyn rundt i går og det var en fantastisk tur med en smule sol. Vaskede maskinen efter alle kunstens regler da jeg kom hjem og nu står den i stuen igen smiley


  • #4   3. mar 2014 Det er vel også en måde at smide penge ud af vinduet på. Kunne da absolut ikke forestille mig det er nødvendigt...

  • #5   3. mar 2014 Det går af med vand!

  • #6   3. mar 2014 Jungsung, Kunne absolut ikke forestille mig det er nødvendigt!!!
    De vinter-vagter rundt om i landet der har ansvaret og træffer beslutning om der skal saltes eller ej, de har et rimeligt stort ansvar for et vejene er ok, og de skal træffe beslutningen 3-4 timer før kl. 7:00. Her er i danmark er der tradition for, at folk forventer, at de kan køre mindst 80mkt både sommer og vinter, og at man derfor som bilist ikke selv behøver at tænke over at køre efter forholdene. Når det så alligevel går galt på en given vejstrækning pga. glatføre, så skal pressen og befolkningen nok være der og kræve hovedet rykket af den person der ikke satte saltning igang, for det er da for galt der ikke var saltet.
    Og tro mig ballade med presse eller ej, det er ikke sjovt at være den vintervagt der har vurderet der ikke skulle saltes, og en familie så køre ihjel pga. glatføre.
    I min optik er det til enhver den enkelte trafikant der har ansvaret for sig selv og de øvrige trafikanter, men derfor ligger der meget selvbebrejdelse for vinter-vagten i, at man ikke saltede i en given situation. En sag har altid 2 sider husk det !!!


  • #7   3. mar 2014 Tjaaa jeg skrabede is på bilen da jeg kørte 0710, så egentlig fint tilfreds med de saltede vejene smiley

  • #8   3. mar 2014 Når vejene saltes, så er det noget forbandet svineri, og fordi kommunerne har ALT for mange penge!!

    Når der IKKE saltes, så er det også noget forbandet svineri, det er sgu bare fordi kommunerne vil spare!!

    Når der holder en fotovogn, så er det fandeme noget svineri, det er sgu bare fordi staten vil tjene nogle penge!!

    MC folket er nogle sgu nogle brokhovder af format.. Der er altij' altij' et eller andet galt..


  • #9   3. mar 2014 Per M, Hvor er der meget rigtigt i det du der skriver smiley

  • #11   3. mar 2014 Skal ikke kunne tale for hele landet men her i Vestjylland har der da vist ikke været nogen som helst gund til at salte, og ja det går af med en smule vand men det er generelt noget svineri som de salter..

    Og nej har intet imod at der bliver saltet når der rent faktisk er behov for det!! smiley


  • #12   3. mar 2014 Der var så 4.5 grader kl 06:30 da jeg kørte på job i Randers..

  • #13   3. mar 2014 Nikolai v., Ja og det er lige netop det der snyder trafikanterne, der kan nemt være 3-5 graders forskel på luft temp. og vejtemp. og lige når solen står op er det et velkendt fænomen at temperaturen dykker 1-2 grader, og så har vi problemet!!!

  • #14   3. mar 2014 syntes bare det er underligt at sidst der blev saltet var den 17.feb
    og ved godt de med at folk bare skal vaske mc'en men det var sådan set mest til info til dem der måske ikke lige har den tid til det når de når hjem fra arbejde fx


  • #15   3. mar 2014 Yeps er godt klar over det.. stadig pisse surt på sådan en dejlig dag.. håber at der kommer noget vand inden tempen begynder at blive højere igen :))

  • #16   3. mar 2014 Bare vaske MC... Ja ja... Hvis man køre på en sportsbike sætter saltet sig også bag skjoldene på stellet m.m. , og der kan vandet ikke lige så nemt komme ind eller svampen. Så det rigtige ville faktisk være at pille skjoldene af.

  • #17   3. mar 2014 Altså jeg kørte ad Frederikssundsvejen i morges. Selv om der var saltet en smule fandt jeg da et par glatte pletter, så husk at tage hjernen med!

  • #18   3. mar 2014 smiley

Kommentér på:
så skulle den sidste salt da lige bruges

Annonce