Det skulle være så nemt.. Det skulle være så nemt..
Overskriften i dette indlæg er lidt misvisende, men den henviser til onlinekøb og kommunikation via mail/nettet som skulle være så nemt (se evt http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=40832 )
Generelt er det en drøm at handle på nettet, bestille døgnet rundt, vare efter 1-2 dage dejlig nemt.
Men der er tilfælde hvor man ønsker sig at kommunikationen var en del bedre, især når man har spørgsmål til ordre,reklamationer så mener jeg personligt at selve mail procduren er noget så irreterende. Og det er faktisk ikke kun når man handler, men også når man mailer i dagligdagen(personlige,forretingsmail) at jeg mener dette system kommer til kort.Den du mailer til skal jo gide svare før du kan komme viderer med dit/din sag/projekt.
Fagre nye verden, jeg er jo også fra dengang man skrev på papyrus, ikke for at det var hurtigere, man har jo først fundet nogle af dem nu, og det er jo lidt sent at svare,ik?
Så lige et par spørgsmål, hvor tålmodig(dage,uger) skal/mener du/I man skal være ved køb online?
Hvordan forholder det sig med klagegang når betaling foregår via Paypal?
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
Hvad angår respons på mails/opkald osv, synes jeg godt man kan forvente svar meget hurtigt (læs: maks 2 arbejdsdage), hvilket jeg generelt også har den oplevelse af, at man også får.. Der er selvfølgelig altid steder, hvor man ofte først får svar laaaang tid efter, eller slet ikke noget svar, men sådanne steder gider man selvfølgelig heller ikke handle..
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
mar 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 215
Mail response : Max. 1-2 dage MAX.
Pakken er jo lidt afhænig af hvorstor/tung. har lige ventet 30 dage på en hjelm fra England.
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.088
maj 2006
Følger: 28 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 155
Mht mailrespons så viser det jo bare hvor seriøs sælger er. Der findes heldigivs mange andre derude, så hvis én ikke gider handle. er der masser andre.
/Rasmus
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 436
I mit tilfælde var det svært at vurdere, da kommunikation var helt i top, indtil jeg fik en sidste mail hvor der stod han var blevet betalt, og gået igang med at lave potter.
Men selvfølgelig en ost tager den tid den tager...Så er det nok også det samme med potter...:)
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 436
Men ville være rart at have fået mail om at de var på vej, så man ikke sidder og "skumler"...
Det skulle være så nemt..