760 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hestefest -
Hestefest -
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Håndtag med lys Håndtag med lys

Hejsa!

Jeg har netop købt mig en Yamaha FZ6-n fra 2009, og skal have tilkøbt lidt udstyr til den.
Den har været køreskolecykel, så der er lidt forskellige plastdele der skal repareres. Tricket med legoklodser og acetone som jeg har lært her fra forummet, vil jeg helt sikkert prøve:-)
I forbindelse med bestilling af nye håndtag skulle jeg bruge nogle nye styrender, og da faldt jeg over disser her med lys: http://www.ebay.co.uk/itm/Motorbike-LED-Handguards-Hand-Guards-Suitable-For-Yamaha-FZ6N-FZ8-/181052303620?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a278ee904
Modellen fås også som blinklysmodel. Tænker at det på en fed måde gør en mere synlig for modkørende trafik.Er det noget nogen har erfaring med?
Jeg har som sagt bestilt nye greb, gearindikator og rimstripes. Er der nogle andre ting I kunne anbefale at peppe motorcyklen op med?

Venlig hilsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håndtag med lys
  • #1   26. jan 2014 Ja de er ret fede. Har også overvejet dem men som kørelys.
    Ja så skal du have ny udstødning og andre blinklys som alle andre.
    Evt et andet luft filter.
    De ting er dermest krav her på mcg smiley

• Hestefest -
    Hestefest - Tilmeldt:
    jan 2014

#2   26. jan 2014 Tak for svar!
    Jeg tror jeg venter lidt med udstødning, da det ser ud til at være en lidt større udgift.
    Hvad gør montering af et andel luftfilter?
    Jeg har overvejet at købe en vindskærm til cyklen. Kan man købe universelle vindskærme, eller skal den passe præcis på Yamaha FZ6-n?

• #3   26. jan 2014 For mig er handguards NOGO ! Med mindre man køre offroad, er faktisk heller ikke sikker på at det er lovligt at monterer lygterne, og slet ikke hvis de ikke er E-mærkede.

Ellers enig med Kim, udst, filter måske en PC og en ordentlig indkøring, så er du flyvende på din fede FZ6 smiley

• #4   26. jan 2014 ja de kan godt være lidt dyre. et andet luft filter ville i teorien en smugle hk mere men der skal også en PC (powercommander) til før det giver noget også bliver det dyrt. (ca 5 kilo)

naah eller joo man kan købe sådan nogle universelle vindskærme men hvis det var mig ville jeg nok købe en der passer på en fz6. har du overvejet at købe en top kåbe ?

• #5   26. jan 2014 Brian hvorfor NOGO?
    jeg har ikke selv nogle men syntes det ser fedt ud.. så har overvejet dem.

• #6   26. jan 2014 Jeg kunne godt se det smarte i det sæt handguards du har fundet. Men som Brian siger, så bør du nok finde ud af om det er lovligt først, for det er dumme penge, at skulle af med, hvis det viser sig, at de ikke er godkendte.. smiley

Men opret da lige din kværn, så vi kan se dit nyerhvervede køretøj ;-)!

• #7   26. jan 2014 aaarh jeg tror sku ikke der er mange betjente der ved om de er lovlige eller ej smiley

• #9   26. jan 2014 ja i det her forbuds land er man nød til at få smuglet sine ekstra hk ind smiley vidste du ikke?

• Hestefest -
    Hestefest - Tilmeldt:
    jan 2014

#10   26. jan 2014 Ja hvis de ikke er lovlige, gider jeg ikke bruge tid på dem.
    Hvordan kan jeg mon finde ud af om de er lovlige?

• #11   26. jan 2014 Ja det er vel egentlig lige til... Lygtepar foran må ikke sidde mere end 10cm fra hinanden. Så E-mærket er nok ligegyldigt i dette tilfælde

• Hestefest -
    Hestefest - Tilmeldt:
    jan 2014

#12   26. jan 2014 Okay tak skal du have!
    Så går det jo ikke med dem smiley
    Jeg har som sagt tænkt mig at reparere de plastdele der er revnet med legometoden, men hvad skal jeg bruge til at male dem? Skal grunder og maling være specielt til ABS-plast, eller kan jeg vælge og vrage i Silvan?
    Skal jeg både grunde, male og lakere for at det bliver ordentligt?

• #13   26. jan 2014 Du skal få en autolakerer til at male, det bliver du gladest for i længden.

I min verden er handguards lige så grimme som styrmonteret vindskærme ( men jeg er jo også lidt fiset.... ) at de kan være praktiske er jeg slet ikke i tvivl om, ville tit ønske at jeg havde nogle på ATV'en. Men er glad for de ikke er der når vi står med en dåse i hånden og sparker dæk efter en vidunderlig tur i skoven smiley

• Hestefest -
    Hestefest - Tilmeldt:
    jan 2014

#14   26. jan 2014 Okay men tænker at sådan en omgang koster ret meget smiley
    Er det helt umuligt at male det selv?

• #15   26. jan 2014 En så ny cykel, fortjener at se ordentlig ud. Og det er meget svært at gøre med spraydåsen....prøv at snakke med den lokale maler og få en kurs på opgaven, før det bliver til et DIY projekt smiley

• Hestefest -
    Hestefest - Tilmeldt:
    jan 2014

#16   26. jan 2014 Jeg har nu mod på at give det et forsøg med spraydåsen selv smiley
    Som tidligere spurgt er der så noget specielt maling jeg skal gå efter til ABS-plast, eller kan Silvans den bedste bruges?

Kommentér på:
Håndtag med lys

Annonce