766 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Lys, bræmsehåndtag og olie skift?? Lys, bræmsehåndtag og olie skift??

Hey!

jeg ligge inde med min Z750 fra 04 som snart skal ud på vejen og trille, men der skal laves en hel del ting, og derfor ville jeg høre mig til råds med hvad i ville anbefale?

Lys: Blinker meget hurtigt, men kun i den ene side, det lange lys virker, men ikke køre lyset.

Olie skift: standard, men ved ikke hvordan man gør.

Jeg har nogen bræmse håndtag som skulle passe og er købt på ebay, men det liner ikke på nogen måde at de passer ind.

Er dette nogen problemer som DU eller en du kender kan lave til en go pris, så må du meget gerne skrive smiley

Mvh. Malte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys, bræmsehåndtag og olie skift??
  • #1   27. feb 2012 malte. at skifte olie, er lige så let som at snyde staten for penge.

gå på youtube der kan man altid finde en video der viser det .

• #2   27. feb 2012 Blinklys, har du diodeblink ?.
    Kørelys har du tjekket pæren ?
    Bremseklinger nu ved jeg ikke lige specifikt med den model, men kan det tænkes indregistreringsår og model år ikke passer sammen ?
    Olieskift det kræver bare en udførlig vejledning

• #3   27. feb 2012 Tag ud til en mc mekaniker når du har så lidt forstand på det ellers får du lavet lort i det

• #4   27. feb 2012 Vi kunne arrangere at du kommer forbi en dag så skal jeg gerne være behjælpelig med at skubbe dig i den rigtige retning.
    Det du skal have lavet er ikke sværere end at selv du kan lære det.

• #5   27. feb 2012 Vi kunne arrangere at du kommer forbi en dag, så skal jeg sdkubbe dig i den rigtige retning, det er ikke så svært at du ikke kan lære det

• #6   27. feb 2012 Dobbelt indlæg og selv om det er mit eget indlæg kan det ikke slettes Hmmmmmmm det er sikkert smart

• #7   28. feb 2012 Hey Alle!
    mange tak for de mange gode svar!
    Da jeg gerne ville lære lidt mere om hvordan man selv laver tingen til næste gang.

Glen: Det havde jeg ikke lige tænk på, det prøver jeg!

Rune: ja det er diode, men det som der undre mig er at det kun virker i den ene side. Nej jeg har ikke tjekket pæren, men som det ser ud så er der kun en pære i lygten og da det lange lys virker tænker jeg at det ikke kan være det? Jeg havede ellers dobbelt tjekket at de passede sammen med årgang og model, men kan ikke forstå hvorfor det ikke gør!

Jesper: Ja det ville klart være den nemme løsning, men da jeg gerne ville lære lidt om hvordan man gør, og så fordi at det altid koster mange gryn at tage din til en mekaniker.

Lars: Nice med det dobbelte indlæg! Det tilbud kan jeg ikke sige nej til, hvor i verden bor du henne? og ville vi kunne fikse alle tingene?

mvh. Malte

Kommentér på:
Lys, bræmsehåndtag og olie skift??

Annonce