1.293 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Rune M
Rune M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Prissætning på Suzuki SV 650 Prissætning på Suzuki SV 650

Hej folkens, jeg er blevet tilbudt sådan en fin Suzuki i bytte for en bil jeg har.
Men da min viden indenfor MC'er ligger på et meget lille sted søger jeg lidt hjælp for jer der ved lidt mere om sagerne.

Jeg ønsker at vide hvad en motorcykel som den jeg linker til her bør kunne sælges til...? Samt om der er et marked for salg igen på en cykel som denne.

(link fjernet)

Jeg ønsker gerne alt den viden jeg kan få på denne model så som ris og ros samt hvad jeg bør være opmærksom på med en model som præcis denne.

Please kom med jeres ærlige mening...

Mvh Rune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prissætning på Suzuki SV 650
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #1   19. jan 2014 For et år siden forhandlede jeg et par stykker af dem der, ned til omkring 30.

Den er IKKE 45 værd... Det får man en SV1000 for...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #3   19. jan 2014 Ja der ringer en del alarmklokker når der er lavet alle de ting ved så få km.

Alt under 100.000km før den bliver åbnet, lugter af dårlig vedligeholdelse.

• #4   19. jan 2014 Det kan jo os ha været en uheldig motor med fejl på stumperne?

Men ja en smule dyr smiley

Hvis den nu havde abs ku den være en smule bedre.. Men ellers er det en kanon cykel smiley

• Rune M
    Rune M Tilmeldt:
    jan 2014

#6   19. jan 2014 Så jeg bør spørge ind til hvorfor motor'en har været åbnet..?
    Ved at han har en ekstra motor liggende til den, men ikke om det er den, den har været født med.
    I værste fald kan den omsættes til 30.000kr mener i eller hvad..?

Skal ud og kigge på den om en times tid, så derfor jeg lige ønsker så mange Info som muligt...

• Rune M
    Rune M Tilmeldt:
    jan 2014

#7   19. jan 2014 Og nu hvor de ting jo så er skiftet burde den så ikke være sund igen eller hvordan, har ikke en ski forstand på dette, er bedre til biler...

• #8   19. jan 2014 Hvis du har tænkt dig og bytte for kun at sælge motorcyklen videre igen med det samme, så skal den ikke koste mere end 25k.
    Der er så mange sv650'er til salg, og mange med ABS. en så gammel sv'er der bliver svær at komme af med med mindre prisen er helt i bund.

• Rune M
    Rune M Tilmeldt:
    jan 2014

#9   19. jan 2014 Det var lidt planen ja, da jeg ikke har kortet og ikke har råd lige nu heller...

Men når jeg finder dem på nettet synes jeg bare de starter ved 30-35 og opefter...

• #10   19. jan 2014 Den motorcykel vil jeg ikke røre med en ild tang
    Den lugter langt væk af dårlig vedligeholdelse

• Rune M
    Rune M Tilmeldt:
    jan 2014

#11   19. jan 2014 Mads : på grund af hvad

• #13   19. jan 2014 Pga den allerede ved 48000km har fået skiftet pleje lejer det ikke normalt

• #14   19. jan 2014 Der er også den muglighed at den har kørt langt mere end
    der står på spedometeret og den er blevet sat 50000 km
    tilbage.

• Rune M
    Rune M Tilmeldt:
    jan 2014

#15   19. jan 2014 Tak for gode svar folkens, jeg kører ud og ser den nu, så husker jeg lige på hvad jeg har lært herinde.

Tak for hurtige og brugbare svar...

• #17   19. jan 2014 hmm.
    men kan ikke se planen med at bytte til noget du skal af med igen til en pris der er for høj, med mindre du har noget lort selv som du skal skynde dig af med. ups den sad, vist . he he
    smiley
    mvh

• #18   19. jan 2014 På de første årgange gik krumtapslejet ved for meget baghjulskørsel ? ingen olie i sumpen til pumpen. Det skulle være blevet rettet, men man ved jo aldrig.

• Rune M
    Rune M Tilmeldt:
    jan 2014

#19   20. jan 2014 Nå nu fik jeg set cyklen og den var faktisk rigtig fin efter min mening, der var så også eftermonteret startspærre og droslingskit hvilket jo også har en form for værdi vil jeg mene. Samt den kørte også rigtig fint.

Valgte dog alligevel ikke at handle da der skulle indgå en bil oveni til mig i handelen samt nogen andre ting til mig for min Altea, men bilen var slet ikke som forventet så mente ikke at handelen var nok til min fordel til at jeg ville bytte over.

Busa C : nu er det jo ikke os allesammen der absolut kun skal bruge penge på vores hobby'er, jeg bytter rundt hvilket er min hobby, og det tjener jeg penge på i længden, så det bytte var for mit vedkommende for at forøge værdi'en af det jeg i forvejen havde.
    Så nej det var ikke hovedløst eller med skjulte fejl og lign, det var simpelthen med øjne for at forøge min værdi på det jeg havde...

Men i skal alle have mange tak for jeres fine svar, det hjalp mig da lidt i forhold til hvad jeg skulle kigge efter og spørge til.

Grunden til at lejer og de ting var skiftet var fordi at ejeren før ham der har den nu har puttet forkert olie på motoren, så den var begyndt at sige underligt, så derfor blev alt dette skiftet for en sikkerheds skyld nu hvor motoren alligevel var åbnet op, om det så er godt eller dårligt har jeg ikke forstand på, men lavede jo så heller ikke handelen alligevel så...

Kommentér på:
Prissætning på Suzuki SV 650

Annonce