1.775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

returnering af vare til fc-moto returnering af vare til fc-moto

pis og lort så kom hjelmen endelig og der er selvfølgelig et problem. størrelsen er perfekt, men det er en hjelm med air-pump system så man kan pumpe luft i kind puderne. desværre sidder den lille pumpe knap ved hagen sådan at den lige præcis støder på min hage. der er ikke andet for end at sende den retur, men er der nogle kloge hoveder der ved hvordan man gør det billigst?? er det bare postdanmark?
prøvede for sjovt lige at høre UPS de skulle have 650 kr.!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  returnering af vare til fc-moto
  • #2   10. jan 2014 Jeg bestillede fra fc-moto.de og de ignorerede alle mine mails, så turde ikke sende min hjelm som de havde sendt (forkert farve) tilbage. Men du må tjekke hos de forskellige selskaber.

• #3   10. jan 2014 Det er jo ulempen ved at købe hvor det er billigst, man kan ikke prøve den.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #4   10. jan 2014 Hurra vores forventningens glæde ved at handle (tror man) billigt på nettet og dermed ikke støtte vores egne fysiske forhandlere!

,-)

• #6   10. jan 2014 har du dårlig erfaring med fc-moto hans henrik??

• #7   10. jan 2014 har sendt vare retur til fc moto flere gange, ingen problemer.....men de er sløve til at svare og sende penge retur ......
    men det er dyrt at sende retur , tror post-dk er billigst smiley

• #8   10. jan 2014 Har handler masser af gange ved FC uden nogen som helst problemer.
    Har også en enkelt gang returneret en jakke - det gik nemt og smerte frit.

De fleste her der altid synger rødt om denne forhandler er jo folk der har en mening UDEN erfaring.

• #9   11. jan 2014 Brugte post DK de 4 gange jeg skulle sende retur. Bestilte headset og de første to virkede ikke, da jeg stillede ? ved om det var det samme, jeg havde fået anden gang, fik jeg lovning på at få refunderet portoen. Tredje gang var det et forkert et og igen fjerde gang. Derefter syntes jeg de havde fået chancer nok, og bad om pengene retur. Det gik nogenlunde hurtigt, skulle kun rykke for dem to gange. Ang. portoen, har jeg fået refunderet en gang a 130,- selvom jeg på mail fik lovning på de første to gange. De sidste to gange, regnede jeg så med gav sig selv, da de sendte noget, som jeg ikke havde bestilt, men der sker stadig ikke en skid her 6-7 mdr. senere, og bliver fuldstændigt ignoreret på mine mails.
    Så vil ikke råde nogen til at handle der, så skynd du dig bare at få den sendt og så få pengene retur, og så bestil den et andet sted,det er ikke til at vide hvad de sender til dig næste gang.

• #10   11. jan 2014 Har du tænkt dig at bruge det pumpesystem?
    Ellers synes jeg at du skal overveje at tilpasse produktet til dig. Skær knappen ud, lim skumgummi på den eller lign. Jeg modeficerer rigtig tit beklædning og lign. så det passer bedre til mig. Men kan komme rigtig langt med for eks saks, ekstra læderstykker og sekundlim.

• #11   11. jan 2014 Måske billigere at sende den retur fra Sverige?, prøv at undersøg det.
    For "os" i Sønderjylland kan det ofte betale sig at køre over grænsen, og sende pakker fra Tyskland...

• #12   11. jan 2014 God fornøjelse

Jeg tænker på hvor meget besvær jeg har haft med de mennesker, når de skulle have penge af mig - og nu vil du have penge af dem????

• #13   11. jan 2014 #10
    har godt overvejet det for den sidder perfekt på hovedet, men kan næsten ikke få mig selv til at gøre det når den er sprit ny. har prøvet air-pump systemet før, og det er super rart ved høje hastigheder så vil helst undgå at ødelægge det.

• #14   11. jan 2014 #11
    må jeg lige undersøge smiley

• #15   11. jan 2014 Hvad med GLS? de plejer at være rimelige med deres priser, også til udlandet.

Kommentér på:
returnering af vare til fc-moto

Annonce