3.834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Jacob S
Jacob S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

PGO G-Max 150 ( GMAX ) PGO G-Max 150 ( GMAX )

Nogle der har noget positivt/negativt at sige om denne motorcykelscooter?
Skal primært bruges til at pendle en distance på 25 km, hver vej, dagligt på landevej (80 km/t).
Regner med at købe en brugt til i omegnen af 10.000 kr.

Alternative forslag er yderst velkomne!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO G-Max 150 ( GMAX )
  • #1   7. jan 2014 Du skal være forberedt på at blive jagtet vildt, bilister ser rødt når de ser en 'scooter' på vejen.

• Martin  B
    Martin B Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #2   7. jan 2014 Den er ligger godt på vejen, og bilisterne bliver ikke et problem

• #3   7. jan 2014 Har selv en G-Max 200, og den kører som en drøm, men som Tommy skriver, så er det med livet som indsats, folk tror at du kommer på en tunet knallert, og syntes det er helt ok at køre ud foran, når de kommer fra sideveje osv.

• #5   7. jan 2014 Det værste ved mc scootere er som nævnt at bilister tror du er en alm knallert og bla overhaler hasarderet og presser dig fordi du ligger midt på vejen. Har intet negativt om modellen andet end udstødningen er knæk dyr.

• #6   7. jan 2014 argh hold da op, 3600,- for en udstødning, til en mc-scooter

syntes du det er dyrt.... smiley

• #7   7. jan 2014 Jeg købte en næsten ny (2010 med 2400 kørte km.) for en måneds tid siden ca. og jeg er meget tilfreds med den. Kører super fint og kommer først over lysskrydset smiley Jeg kører på den i kbh, og her er andre trafikanter venligts stemt overfor den, men i provinsen har jeg sgu været tæt på at blive kørt ned en enkelt gang!

og så kører min 25km/L med håndtaget drejet helt om smiley

• #8   7. jan 2014 noget helt andet - jeg har aldrig set eller hørt om en 200ccm model? Derimod er der en 220, men hvis nogen har et link eller noget til en 200 så del smiley

• #10   7. jan 2014 jeg har haft en t-rex 150cc de 2 måneder jeg nåede og have den inden den blev stjålet var den super lækker og den trækker fra de fleste op til 60km/t fint køretøj til sådanne ture synes jeg bestemt smiley

• #11   7. jan 2014 Min 200ccm er oprettet, se evt min profil, ikke de bedste billeder, men med solen kommer billederne smiley

• Jacob S
    Jacob S Tilmeldt:
    dec 2003

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #13   7. jan 2014 Fedt at du har fået den oprettet herinde nu Paw K, altid rart at have nogle forskellige at kigge på!
    Nu vi er inde på emnet omkring de her "maxi"scootere, så tror jeg virkeligt det er noget man vil komme til at se et stigende antal af på de danske landeveje indenfor de næste par år. Det var egentlig mens jeg boede i Grækenland at jeg selv fik øjnene op for dem, hvor de kører OVERALT. Men man finder jo næsten ikke et mere økonomik transportmiddel end sådan en. Sikkerheden - ja det er så desværre en helt anden snak.

• #14   7. jan 2014 PGO Max 200, 14 HK, km 8.500:
    Jeg er ved at bytte en bil med sådan en, enten slæber jeg den med til Norge eller også sælger jeg den her hjemme, kostede vidst kr 37.000 fra ny.

• #16   8. jan 2014 jeg synes at de er for dyre sammenlignet med Kymco som også er fra Taiwan og skulle være i samme kvalitet

• #17   8. jan 2014 Jeg kan sige at en mc forretning i Kolding kun havde PGO, for det var den eneste Taiwan scooter der duede, de reparerede heller ikke de andre taiwan mærker.

• #18   9. jan 2014 Kvaliteten på PGO og Kymco er langt fra den samme. Dermed ikke sagt at Kymco er lort, men materiale valget er bedre og de forskellige funktioner er designet både bedre og pænere

• #20   10. aug 2019 2 gode scootere ellers

Kommentér på:
PGO G-Max 150 ( GMAX )

Annonce