{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil godt lære at krøe på baghjul
  • #1   7. dec 2004 øv dig på en mountainbike..
    benyt bagbremsen til at justerer balancen..
    gjorde jeg..

    good luck..


  • #2   7. dec 2004 god idé med mountainbiken, så får man fornemmelsen af hvor langt man kan gå op! - selvom det ikke er det samme som på mc'en... Men en DT'er er en god mc til det formål da den jo er meget det samme som en crosser... Du kan evt. også køre, giv gas, slip gassen også give gas igen, også få det til at passe med at når forgaflen er på vej op så får den fuld gas også rejser den sig... det er ikke så svært... god fornøjelse... Og pas nu på... har selv taget den på røven 2 gange på min crosser...
    Mener også at der er en engelsk side hvor det er beskrevet med alle tekniske fif.
    Er det svært for dig at få biken op, kan det være den skal ændres i støddæmpningen, hvilket også betyder meget, eller prøv at vippe styret en anelse længere bagud...

    mvh Offslow


  • #3   7. dec 2004 på min cykel skal jeg bare give gas og skifte gear.. så går resten af sig selv:-)

  • #4   7. dec 2004 ja nemlig ja
    men den er osse hård ved dækkene, det er mit 4 sæt dæk på 9300 km smiley men jeg er så også blevet glad for det sidste sæt det er det nye bridgestone bt14
    det står altså bare fast og"spinder" ikke når man gerne vil have den op. kan varmt anbefales (ikke for at reklamere noget) jeg lærte det på min gamle 600f fra 97
    ved at køre op i omdr indtil man ligesom kunne mærke momentet så slap jeg gassen hurtigt og gav så gas igen så kom den helt af sig selv

    go vind


  • #5   8. dec 2004 Som offslow b skriver: gi gas kraftigt op til 30-40 km/h slip gassen helt og hurtigt og giv så gas igen og sid ret op på cyklen, ikke læne sig forover, muligvis trække en smule i styret for at få den op:-) Men ja pas på, man slår sig nemt...

  • #6   10. dec 2004 Tror i at det ville være mulige at man kunne køre på baghjul på en SZR 660???? Og hvilken teknik vil være den nemmeste at kontrolere??
    Mvh
    Lasse


  • #7   11. dec 2004 den skrevet ovenover

  • #8   20. jan 2005 Hvad så med en GSX-R 400? smiley

Kommentér på:
vil godt lære at krøe på baghjul

Annonce