i lære som mc-mekaniker... hjælp--- {{forumTopicSubject}}
jeg står her og skal til og i 9. .,. min uu vejleder sagde jeg skulle sørge for at finde en praktik plads så det var på plads-, da jeg er helt sikker på det er det jeg vil ,elsker fede bikes-haha- ..
har lige nogle spørgsmål jeg meget gerne vil have besvaret---
1. er der overhovedet nogle der vil have en 16årige lærling.. altså når man jo ikke har kørekort.ps mere intereseret end noget andet køre cross.. elsker elsker knallerter crossere og bikes.. det stort set det eneste mit liv går med..
2 nogle der kender en som kender en som kender en eller anden der kunne være intereseret i en meget intereseret frisk ung dreng som lærlig .. ( fra aalborg området )
ved godt det ikke er skrevet så godt men har altså brug for noget hjælp.. min uu vejleder sir at jeg skal finde en mester jeg kan komme i lære ved,, ved bare ikke lige hvordan man skal gøre det..
på forhånd tak
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.629
Held og æ lløkke
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 44
vil gerne have nogle svar på mine spørgsmål.. vil være kanont
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 96 Svar: 684
Jeg skal selv til at igang med mc mekaniker nu, tror dog at jeg har en fordel i forhold til dig, med at jeg har mc kort. Da du skal have det for at kunne fuldføre din uddannelse.
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.152
Så vil jeg anbefale du søger ind hos en frisør istedet og lære at finde ud af hvad piger er for en sjov slags maskine..
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 745
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 44
jeg når jo også at få det inden jeg er færdig,, jeg er færdig som 19årig.. men tror du jeg kan få lov at starte.-.
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.152
Men helt sikkert, hvis du ikke er bange for at vise hvad du kan ved de 2-hjulede og det ikke bare er snak, så hvorfor ikke. man kan jo godt skifte mange dele uden at skulle ud at køre.. ud og forhør dig..
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 182
Læs lidt mere her: (link fjernet)
Der må stå svaret på nogle af dine spørgsmål; det er ret så smart at vide lidt om den uddannelse, man gerne vil tage - især når man skal tale med en evt. kommende mester......
Pøj-pøj....... gi' den gas
i lære som mc-mekaniker... hjælp---