{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

i lære som mc-mekaniker... hjælp--- {{forumTopicSubject}}

jeg står her og skal til og i 9. .,. min uu vejleder sagde jeg skulle sørge for at finde en praktik plads så det var på plads-, da jeg er helt sikker på det er det jeg vil ,elsker fede bikes-haha- ..
har lige nogle spørgsmål jeg meget gerne vil have besvaret---


1. er der overhovedet nogle der vil have en 16årige lærling.. altså når man jo ikke har kørekort.ps mere intereseret end noget andet køre cross.. elsker elsker knallerter crossere og bikes.. det stort set det eneste mit liv går med..

2 nogle der kender en som kender en som kender en eller anden der kunne være intereseret i en meget intereseret frisk ung dreng som lærlig .. ( fra aalborg området )


ved godt det ikke er skrevet så godt men har altså brug for noget hjælp.. min uu vejleder sir at jeg skal finde en mester jeg kan komme i lære ved,, ved bare ikke lige hvordan man skal gøre det..

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  i lære som mc-mekaniker... hjælp---
  • #1   11. jun 2007 Ellers er det vel bare at google samtlige Mc forhandlere/værksteder i dit postnummer og omegn, og så troppe op de forskellige steder og spørge, det er vist altid et bedre signal at sende når man møder personligt op , fremfor at ringe.

    Held og æ lløkke


  • #2   11. jun 2007 mange tak for det,.. det sir min far os..

    vil gerne have nogle svar på mine spørgsmål.. vil være kanont


  • #3   11. jun 2007 Det eneste du kan gøre er at møde op forskellige steder og høre om det.

    Jeg skal selv til at igang med mc mekaniker nu, tror dog at jeg har en fordel i forhold til dig, med at jeg har mc kort. Da du skal have det for at kunne fuldføre din uddannelse.


  • #4   11. jun 2007 Hvis det stort set er det eneste dit liv går med, og du er 16 år..
    Så vil jeg anbefale du søger ind hos en frisør istedet og lære at finde ud af hvad piger er for en sjov slags maskine..


  • #5   11. jun 2007 HEHE KENT

  • #6   11. jun 2007 haha.. kent.. arr det går der da self os tid med.. haha.. men den var ellers god

    jeg når jo også at få det inden jeg er færdig,, jeg er færdig som 19årig.. men tror du jeg kan få lov at starte.-.


  • #7   11. jun 2007 Hehe jeg har aldrig haft det så let ved at være sammen med piger som da jeg var de der 16-17-18 år.. Uh ha det var tider smiley Nu er de bare nærrige!
    Men helt sikkert, hvis du ikke er bange for at vise hvad du kan ved de 2-hjulede og det ikke bare er snak, så hvorfor ikke. man kan jo godt skifte mange dele uden at skulle ud at køre.. ud og forhør dig..


  • #9   11. jun 2007 Hej Jeppe,

    Læs lidt mere her: (link fjernet)

    Der må stå svaret på nogle af dine spørgsmål; det er ret så smart at vide lidt om den uddannelse, man gerne vil tage - især når man skal tale med en evt. kommende mester......

    Pøj-pøj....... gi' den gas smiley


Kommentér på:
i lære som mc-mekaniker... hjælp---

Annonce