777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

salg af mc? salg af mc?

Er en smule i tvivl om jeg skal sælge min mc eller ej? Syntes det hyggeligt nok med en tur i ny og næ, men syntes bare næsten det for lidt den bliver brugt smiley har ikke meget tid til den. Men mit spørgsmål er så bare om nogle har en ide om hvor meget sådan en sv taber i værdi om et år eller 2 i forhold til nu??

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  salg af mc?
  • #2   19. sep 2013 Ja det rigtigt, syntes bare den er svær da jeg kun har haft den et år smiley

• #3   19. sep 2013 hvorfor spørge du har jo sat den tilsalg smiley men til spørgsmålet , mangler du ikke pengene så behold den

• #5   19. sep 2013 Mangler skam ikke pengene smiley men vil bare næsten hellere sælge den nu end om et par år hvor jeg ikke rigtig kan få noget for den måske?? Men er os bare bange for jeg vil savne det ;-);-)

• #6   19. sep 2013 tror det meste af din mcs afskrivning er klaret.. så tror ikke der er den helt store forskelle i prisen om et år..

mvh

• #9   19. sep 2013 ¨˜”°º•C-V-W•º°”˜¨ . J smiley

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #10   19. sep 2013 Din mc er af en alder der gør at den har taget sine store "hug". Jeg mener ikke at det betyder det store om du beholder den et års tid mere og ser tiden an. Hvorvidt en MC er 8 eller 9 år betyder ikke det store.
    Ydermere så er nuværende tidspunkt nok ikke lige det bedste tidspunkt på året at sælge. Din salgspris vil alt andet lige være nemmere at hente ind når vi kommer til foråret.
    Hvis jeg var dig ville jeg beholde den til primo maj næste år hvis du så opdager at du slet ikke fik kørt i foråret så er maj faktisk et rigtigt godt tidspunkt at sælge på.

• #11   19. sep 2013 Tak for de gode svar.

Kommentér på:
salg af mc?

Annonce