928 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

GoPro Black - Ebay? GoPro Black - Ebay?

Jeg er ved at kigge efter et GoPro Hero 3 Black. Jeg har fundet det på ebay til 2200 kr med fragt, men hvor meget kommer det op i med told osv. Kan det svare sig at bestille det i udlandet, eller skal man bare købe det her hjemme for de 2800 kr det koster?

http://www.ebay.com/itm/GoPro-HERO3-Camcorder-Black-CHDHX-301-USA-SHIP-FREE-WE-SHIP-WORLDWIDE-/130963320490?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item1e7e05aeaa

Mvh Niels

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GoPro Black - Ebay?
  • #1   2. sep 2013 Så skulle jeg nok købe det here hjemme, hvis jeg ikke tager helt fejl so er told momsen på hvad, 12-15% (dog ikke helt sikker) Tror de regner prisen udfra den de finder her hjemme. Men som sagt, med en sådan lille penge difference ville jeg bare købe den her hjemme.

• #2   2. sep 2013 Det kan IKKE betale sig at købe udenlandsk. For skulle der ske noget med det, så skal det tilbage til den forhandler du har købt det hos.

Lad være med at spare småskillinger, støt de danske butikker og handel lokalt.

Feks her kan du få det til 2750,-

(link fjernet)

• #3   2. sep 2013 http://www.toldpriser.dk/toldberegner

• #4   2. sep 2013 Jeg købte mit i England = ingen ekstra udgifter

Købte som bundlepack med en LCD touchscreen til 352£
    Købte hos ukprojector

Mvh Brian

• #8   2. sep 2013 Det var en ok pris Brian S. Jeg vidste ikke at reglerne er anderledes for UK, i forhold til USA. Men så må jeg få det hjem fra UK. Jeg er på SU, så 3-400 kr er mange penge for mig. Derfor kigger jeg gerne efter det billigste sted. Men man må aldrig gå ned på gadgets. smiley

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #9   2. sep 2013 Niels hvis du syntes at 3-400 kr. er mange penge, skulle du måske lade være med at købe et kamera, hvad nu hvis det går i stykker eller der er fejl på det, så har du udgifter og bøvl, kontra at gå ned på hjørnet og aflevere det,
    Ved godt det ikke er populært at sige det herinde, men vi skal også tænke på at bevare arbejdspladser herhjemme, så også du kan få et job, når du er færdig med at læse.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#10   2. sep 2013 PS jeg har købt et gopro hero 3 white edition i el giganten til 1700 kr. det virker ganske fint.

• #11   2. sep 2013 Jeg venter til næste sæson, så kan det være de er faldet lidt i pris. Jeg skal alligevel ikke bruge det før næste sæson. Så må jeg "nøjes" med de fine billeder jeg får ud af mit Hero 2 indtil da. Om det bliver fra DK eller UK, må prisen afgøre. smiley

• #12   3. sep 2013 @Fanta H.

White er jo ikke bedre end det gamle Hero 2 som Niels allerede har..

Desuden så er der INGEN garanti problemer ved at handle i UK, de behandler sagerne lyn hurtigt, og om man sender sit kamera til UK eller KBH kan vel være ligegyldigt??

Mvh Brian

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#13   3. sep 2013 Brian hvor skulle jeg vide fra at han havde sådan et ?
    Jeg syntes bare at det er forbandet ærgeligt at smide penge ud af landet, når nu pris forskellen ikke er større, køb ved naboen, og han køber ved dig, på den måde fungerer samfundet, klart at alting er dyrere i dk med de lønninger og udgifter vi har,
    alle vil selv have deres fede hyre, men at støtte andre, det kniber det sgu gevaldigt med, prøv nu at tænke lidt længere end til jeres egen næsetip !!

• #14   3. sep 2013 @Fanta,

Det kunne du heller ikke vide, fordi Niel's postering hvor han omtaler sin Hero 2 er posted efter din postering. Selv om jeg er enig med jer begge 2. Har handlet meget i UK over Ebay og aldrig indtil nu haft problem med garantien!

• #15   3. sep 2013 @Fanta H

Jeg har mødt mange flinke englændere og hvis de oven i købet vil sælge mig billige produkter, så handler jeg med dem. smiley Hvis du gerne vil give overpris for dine ting, så handel alt din mad i Norge, de har nogle dejlige høje priser. smiley

Jeg igang med en uddannelse som kan bruges over hele verden, så jeg er lidt ligeglad med, om jeg kan få job i min egen kommune. Tværtimod vil jeg hellere arbejde i et land hvor jeg kan køre MC hele året rundt. smiley

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#16   3. sep 2013 Ja skid på vores fremtid, nu er norge jo ikke danmark, men det er åbenbart håbløst at snakke om det emne her inde,
    nu nåede jeg godt at se dit indlæg iaftes hvor du nævner at du bare vil bruge din forsikring til at dække det, igen en egoistisk tanke fra din side.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#17   3. sep 2013 Og lad bare os andre i fællesskabet betale for din uddannelse, og så stik af bagefter,
    det er jo sådanne ting moms skatter og afgifter går til,
    og så dine børn kan komme i skole, til lægen på sygehuset osv osv osv,
    men det er du sikkert også ligeglad med.

• #18   3. sep 2013 @Fanta.

Du fortsætter bare med at købe ringere produkter i DK, Hvis det er et tak fordi du putter flere penge i statskassen du føler der er behov for... Så Tak !!

Mine penge går til den shop, der kan udstyre mig med det bedste grej til den billigste pris. Og sådan tror jeg fremtiden kommer til at se ud, de dage hvor man gik ind i en butik og købte sine elektronikvare. Er på vej til at blive fortid. Og det er super fint med mig, jeg bruger dem ikke.

Den dag det jeg lever af, kan varetages af en anden til 75% af prisen. Så er det mig der er arbejdsløs.. Og det er ok. Vi kan ikke bibeholde den oppustede lokaløkonomi i DK ved at blive ved med at handle alt for dyrt lokalt. Vi kvæler kun langsomt hinanden. Men mon ikke regeringen på et eller andet tidspunkt, får øjnene op for nødvendigheden af en fælles europæisk konkurrencedygtighed.

Jeg tror faktisk vi kan hjælpe denne proces lidt på vej, ved at lægge så mange penge i den billigste butik som muligt.

Tanken om at man støtter Danmark ved at købe de billigste steder i DK er tit fejlagtig, da disse virksomheder alt for ofte lukker med en stor skatte og moms gæld...

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

#19   3. sep 2013 Tro nu ikke at jeg er så hellig, jeg køber også øl og sodavand mm. i tyskland,
    syntes bare det er en træls indstilling at man bare skal købe alt i udlandet,
    vi må jo så håbe at der også er penge i statskassen til understøttelse til dig, når den tid kommer. smiley

• #20   3. sep 2013 Heldigvis holder jeg gang i det danske postvæsen. Der er nok et job til dig der. smiley

Kommentér på:
GoPro Black - Ebay?

Annonce