{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GoPro 4 Black til 2999,-
  • #1   28. nov 2014 Det koster vist endnu mindre i Fona smiley

• #2   28. nov 2014 3699 i Fona?

• #3   28. nov 2014 Alternativt et GoPro HERO (ny version) med begrænsede funktioner mm. Til 799,- http://cdon.dk/hjemme-elektronik/gopro/gopro-hero-p29512077 hvis man kan nøjes med det. smiley

• #4   28. nov 2014 Søren: Sorry det var et silver4 til 2299kr men også en udmærket pris smiley

• #5   28. nov 2014 Ville ikke have det fra uproshop om de så forærede det væk ......

• #6   28. nov 2014 Jeg har nu ene og alene gode erfaringer med Proshop og alt mit hardware bliver købt dér smiley

• #7   28. nov 2014 Enig med Søren. Har sgu aldrig haft problemer med Proshop.

• #8   28. nov 2014 Jeg har nu også ganske fin erfaringen med proshop dog er de ikke så billige mere som de har været.
    Til info er der en tilslag her inde til to kilo.
    Det er ikke mit og kende ikke sælgeren.

• #9   28. nov 2014 Der er 2 butikker hvor jeg er blevet dårligere behandlet. Og det er skrækhistorier, begge disse er heldigvis lukkede, så nu er proshop nr 1 på hade " jeg lægger ikke en bøjet femøre i den møgbiks" listen.... Og Frankies var ikke engang på min top 50 smiley

• #10   28. nov 2014 Ja, jeg havde heller ikke handlet der igen, hvis jeg var blevet dårligt behandlet - det er jeg heldigvis ikke smiley

Ellers kunne jeg godt have købt det hos dem, og så kunne du have købt det af mig, men det ser ud til, at der er udsolgt smiley

• #11   28. nov 2014 Det er et hero3 der er tilsalg herinde for 2000

Og vistnok ikke engang et plus.

Folk på dba skulle virkelig tage og tjekke prisen på deres vare på pricerunner

Der er et 3+ black til 1600 men det er nok snart væk...

Og et enkelt 4 black til 3000.

Jeg venter til januar/februar, lige nu er markedet dybt kaotisk..

Ellers wow for en pris hos proshop. Det er godt nok længe siden de har været billigst når jeg har skulle have noget.

Meget smart af dem at lave et knaldtilbud på en 4-5 kameraer, det får da folk ind på deres hjemmeside smiley

• #12   28. nov 2014 Ja, man må gå ud fra, at det der er er til salg på Den Blå Avis på en eller anden måde er belagt med guld. Ellers forstår jeg da heller ikke prissætningen.

Hvis ellers Proshops lagerstyring virker (ud for hver vare kan man læse antallet på lager), så var der omkring 20 på tilbud. Det synes jeg da er okay.

• #13   28. nov 2014 MC Atsi - Det var mit der var til salg til 2000,- og jeg ved ikke hvordan du kan sammenligne min annonce med et nyt og sige at folk skal tjekke deres annoncer på pricerunner?
    Der var for ca 1000,- tilbehør med til mit kamera. Bl.a. et ekstra originalt batteri, 32GB SD kort og lader.. Og kameraet er solgt på 6 timer.. Var min annonce så for dyr?

• #14   28. nov 2014 Af ren interesse, hvad bruger i de kameraer til? Ja, det åbenlyse svar er, til at optage videoer med, men det var nu et lidt mere specifikt svar jeg søgte! Er klar over man kan sætte det på sin hjelm, styret eller hvor man nu vil, men hvorfor - Er det så fedt at se sig selv køre på Mc?
    Går ikke ud fra at alle de der køber et GoPro laver "gør-det-selv" videoer til youtube!

P.s. Der er intet negativt i ovenstående, håber ej heller det virker sådan, søger blot at finde ud af om jeg har overset noget, for jeg har da selv overvejet at købe, det var så bare et Hero, men jeg har ikke gjort det endnu, da jeg ikke rigtig ville vide hvad jeg skulle bruge det til på længere sigt smiley

• #15   28. nov 2014 Thomas

Det var ikke din annonce jeg mente/skrev var for dyr smiley
    Jeg ville bare oplyse trådens læsere om der altså ikke var tale om er hero4, uden hver enkelt læser måtte søge i markedet for at få syn for sagen smiley

Din prissætning lyder fin.

Men hvis du kigger på dba vil du finde ud af hvad jeg mener smiley

Tror nu bare det er fordi varen var dyrere sidst sælgerne tjekkede.
    Sidst jeg købte kædelås skrev jeg et bud der på 40% af det varen var sat til, og kvitterede med et link til hvor låsen kunne købes helt ny for 60% af det varen var sat til smiley

Synes bare det er en meget høj andel af gopro sælgerne der ...
    Udviser symptomer på den der "gaypro"syge som johan han nævner af og til smiley

• #16   29. nov 2014 MC Atsi -> Hehe okey, jeg fik måske ikke læst dit indlæg grundigt nok, sorry smiley

Mikkel -> Jeg solgte netop mit fordi jeg ikke brugte det. Brugte det på en enkelt tur til Alperne og retur. Jeg tror dog ikke det gir vildt mange hits på youtube at se mig holde i kø på motorring 4 hver morgen smiley

Jeg vil dog ikke afvise at jeg evt vil låne et til næste gang jeg kører sydpå eller finde en mount til min telefon så den kan optage mens jeg kører..

• #17   29. nov 2014 Har Silver... Blevet rådet til og spare pengene.. Til alm brug er det rigeligt ifø dem jeg købte det af..:)

• #18   29. nov 2014 Jeg har heller aldrig hverken brugt min Wifi Remote eller 4K optagelse smiley Og silver er helt fint..

Kommentér på:
GoPro 4 Black til 2999,-

Annonce