1.763 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Hærværk på parkeret motorcykel Hærværk på parkeret motorcykel

Fredag aften skulle jeg til firmafest med overnatning på hotel midt i Århus.

Jeg stillede min motorcykel udenfor hotellet på en lille plads ved indgangen til hotellet op af et hegn til en byggeplads.

Da jeg kom hjem fra festen ca. kl 02.45 kiggede jeg til min cykel og kiggede om folk gik forbi eller lign. men intet problem.

Lørdag da jeg skulle tjekke ud spurgte de om jeg kørte en Suzuki motorcykel og det kunne jeg jo kun sige ja til.. Så er den væltet og ligger derude :-(..

Jeg stormede ud og fik den op at stå og kunne se at det ikke var støttebenet der var sunket i eller lign..

Min skivelås havde banket ind i min bremse kaliber så der er nogle der har været oppe og sidde på den og skubbet med den så er foden sikkert klappe op og dermed er den væltet.

Her kommer skaderne på cyklen så.

Knækket koblings greb, knækket blinklys, flækket kåbe i venstre side, bulet og ridset potte i venstre side, malingen på tanken skaller af fordi benzin er løbet ud over den og derudover en masse ridser på motoren osv..

Hvorfor fanden kan folk ikke fatte hvad der dit og mit og holde fingrene fra det der ikke er sit eget.. Den er lige blevet malet til denne sæson.. Nu kan man begynde forfra igen.. PIIIIIISSSSSSS

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hærværk på parkeret motorcykel
  • #1   1. sep 2013 Det der lyder ikke som hærværk men et mislykket tyveriforsøg.

• #2   1. sep 2013 Rigtig rigtig træls oplevelse men det lyder lidt som om at du skal være glad for at den stadig var der.

• #3   1. sep 2013 Hader folk der mener de kan tillade sig at røre ved andres ejendom!! Håber dem der har gjort det får et elendigt liv, og skulle de alligevel få arbejdet sig op til at have lidt penge så må man jo håbe DERES ting bliver ødelagt engang..

Held og lykke med at finde dele og med at lave den igen..

• #4   1. sep 2013 En 40 hestes brandert der lige ville prøve at sidde på en motorcykel.... Håber sgu han slog sig da den væltede.... Der er festuge, hvad havde du forventet smiley
    ( alle forventer man lader ting stå, men det er nok lidt optimistisk midt i Århus, festuge, og en cykel).

• Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    maj 2008

Emner: 4 Svar: 290
    #5   1. sep 2013 Præcis det samme skete uden for min egen bopæl her i det centrale Århus forrige lørdag. Ca de samme skader endda.

Man bliver harm

• #6   1. sep 2013 Der er en ledetråd i første linie....

"Fredag aften skulle jeg til firmafest med overnatning på hotel midt i ÅRHUS!."
    Det er bare ikke en by man sætter sin motorcykel i uden at sidde overfor den med et jagtgevær :o(

lugter af tyveriforsøg

• #7   1. sep 2013 og hvor var det lige det var henne det skete?? ÅRHUS... århus er godt nok ved at blive et stort shithole... er selv fra byen så intet dis men hold da op den by er jo fyldt med det værste RÅS!!

• #8   1. sep 2013 ROS

• #9   1. sep 2013 Det skete også for mig for et par år siden, og er stadig sikker på at det er de skyldige, der fortalte mig at den var væltet.
    Hele Århus er et stort slumkvarter efterhånden.

• #10   1. sep 2013 Tak allan! smiley

• #11   1. sep 2013 Fulde idioter og motorcykler smiley eftersom det er i Århus, så er du heldig den ikke er stjålet.....

Og stor tak til personalet på hotellet, og alle forbipasserende for ikke lige at have rejst den op....NOT!!!

Håber du får den fikset inden for rimelighedens grænser igen ...

• #12   1. sep 2013 De skulle ha nogle bank og en tur på skadestuen!! hader sådan nogle idioter

• #13   1. sep 2013 Var der ikke brake-disc-lock-reminder på?
    Efter jeg selv glemte min skivelås på en eks-mc, 2 gange på samme dag, sidder reminderen og bremseskivelåsen altid sammen.

Jeg så i samme periode en video af et mislykket mctyveri hvor tyvene baksede med at få ratlåsen gjort uvirksom, fandt så frigear og skubbede den 10 cm hvorefter den stoppede, og væltede..
    Fordi der var en lidt for godt camoufleret bremseskivelås på smiley

Håber for dig du har kasko.
    Ellers er det på tide du får sig et mccover og en disclockreminder smiley

• #14   1. sep 2013 Men dermed sagt.... Er det sgu da pisseirriterende at man ikke kan have noget i fred i vore dage. Vi skal sgu snart have alarmer på alting og tør ikke gå fra noget mere. Man kan jo fanme ikke engang gå fra en øl mere på et værtshus uden den så også er væk. Hvordan får vi skabt lidt moral igen!?

• #15   1. sep 2013 Per vi starter med at skyde folk der gentagne gange er dømt for kriminalitet af en vis størrelse... så har vi halveret problemet.

+ frigjort lidt plads i de offentlige budgetter til noget nyttigt.

• #16   1. sep 2013 Jeg så godt dig og din cykel ved hotellet (og du vinkede ikke tilbage ??)
    Det er svineri og så irrenende, kan godt huske i min unge dage at kammatere syntes det var okay sætte sig på en fremmede mands cykel uden love.

Men ja det er også et sats at tage når det er feste uge som andre og siger.

Men men min cykel står og i centrum af Aarhus i aften og er ikke helt tryg ved det men hvad gør man ikke for lidt smiley ;)

• #17   1. sep 2013 Kim, du har dine prioiteter iorden! Fisse frem for cykel smiley så må man tage et sats!

Og så husker du lige vi skal se patter!

• #18   1. sep 2013 Visse vasse Kim.... Du håber kawaen bliver nakket mens du knalder, så du kan få den cb1000r smiley win win smiley

• #19   1. sep 2013 Ja skulle mene det er det eneste rigtig at gøre smiley

Brian jeg tror sku ikke mondux vil give mig 140 kilo for den hvis den bliver nakkede..

• #20   1. sep 2013 Så må tøsen spytte lidt i kassen....det er jo hendes skyld du parkerer i fare zonen smiley

• #21   1. sep 2013 Grrrr

de svin..

• #22   1. sep 2013 Brian S haha smiley

• #23   1. sep 2013 Jeg havde huske wire mont. Fra forhjul til håndtag.

Den stod parkeret væk fra normal gangsti og op af hegn bag en varevogn.

kan bare ikke fatte at folk skal ødelægge andres ting for sjov. Om det er i kådhed eller fuldskab er sku da lige meget.

• #24   1. sep 2013 enig..
    uanset hvad og hvorfor.. så skal folk bare holde snitterne væk... færdig..

mvh

• #25   1. sep 2013 Jeg er slet ikke overrasket, bor selv i Århus. Har fået stjålet min cykel 2 gange i år.
    Du skal bare være glad for at den stadig står der. Glæder mig efterhånden til jeg er færdig uddannet og kan flytte et andet sted hen der er mere motorcykel venligt smiley

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #26   1. sep 2013 Hvis du melder det til forsikringen, så kald det endelig hærværk. Hvis du kalder det tyveriforsøg, så er der rimelig stor selvrisiko på, for sjovt nok, så går både forsøg på tyveri og tyveri ind med 20% selvrisiko.

Har diskuteret det med dem, hvorfor man skal straffes så hårdt, når man nu netop har gjort det umuligt at stjæle cyklen, har ikke fået noget fornuftig svar.

Kommentér på:
Hærværk på parkeret motorcykel

Annonce