806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ulykke i sverige. Ulykke i sverige.

Jaa okay, det var på banen, så det kan vist ikke klades en ulykke smiley

Men min cykel er helt færdig, skæve gaffelben, skævt bagstel og måske skævt stel :|

Jeg er bange for at den er klar til at blive hugget op og solgt på eBay.

http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7107

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykke i sverige.
  • #1   16. jul 2006 surt smiley . vi var afsted igår og havde også på galleriets banedag på sturup et par styrt . dog ikke nær så ødelæggende som dit der . er du selv ok ??

• #2   16. jul 2006 Ja, jeg er heldigvis selv okay. Min dragt tog en del tæsk, den er blevet slidt igennem på den ene skulder. Mine støvler blev også slidt igennem på den ene ankel og så fik mine handsker alm. patina.

Jeg var også ved at få blodige knoer, men det var først bagefter da jeg talte med ham der kørte mig af, heldigvis var der kvinder i nærheden...

• #3   16. jul 2006 uha ja det er sku noget af det værste når der er en anden der søger for at man køre af . har du ramlet sammen med ham . det ser sådan ud ?? .

• #4   16. jul 2006 Hvad fanden laver du knægt!!!! Den var værre... hvordan er det så lige at du vil køre i morgen?

• #5   16. jul 2006 Han lavede ikke rigtig nogle skader da han kørte ind i mig.. men autoværnet for enden af glideturen stoppede cyklen ret effektivt.

Fyren kom inden om mig og trak så ud i mig og knalede mit forhjul væk med hans baghjul smiley Bagefter brugte han ord som "du kørte ind i mig" og ligende, så jeg måtte gå min vej for ikke at slå på læben.

Og nej, jeg skal ikke køre i morgen desværre, er allerede taget hjem, cyklen står i kassevognen og venter på at blive læsset af på værkstedet.

• #6   16. jul 2006 Surt...Den ser godt nok færdig... smiley

• #7   16. jul 2006 overhaler han indenom skal han sku være sikker på at han kan gennemføre den overhaling uden at du bliver generet . kunne du ikke ha` bedt de kvinder i nærheden om lige at dække deres øjne til smiley . så kunne han lige få hvad han fortjente .
    men godt at du er okay emil .
    hvis den er til at skrotte kender jeg måske en der vil købe nogle dele.

• #8   16. jul 2006 Surt Show.......
    Men sig endelig til hvis den skal hugges op. Jeg kunne godt bruge de bagerste fodhvilere og bagdæmperen....
    Mvh Thomas....

• #9   16. jul 2006 De bagerste fodhvilere kan har jeg liggende løst (bortset fra den del der holder udstødningen), og jeg har nok også en ekstra bagdæmper, evt. nyrenoveret med HyperPro fjeder og olie+gas.

• #10   16. jul 2006 c: Yeaa, når man kommer inden om har man ansvaret, men det ville han bare ikke acceptere :|

Men ja, jeg er glad for at jeg er hel og i live, det kunne være gået rigtigt galt hvis der havde ligget en lige bag ved eller jeg ikke var kommet fri af maskinen.

• #11   18. jul 2006 Den del der holder udstødningen????? Jamen er der ikke bare et lille "øje" nede i bunden af fodhvileren, hvor bolten går igennem????

Kommentér på:
Ulykke i sverige.

Annonce